[SUV-C] Kuga 2,0 / CR-V 2,2 / Sportage 2,0 / Koleos 2,0 / Tiguan 2,0

[SUV-C] Kuga 2,0 / CR-V 2,2 / Sportage 2,0 / Koleos 2,0 / Tiguan 2,0

06 Lis 2016, 13:13

Image

Podstawowe kryteria zestawienia:
- SUV segmentu C
- silnik diesla o mocy ok. 140KM
- manualna skrzynia biegów
- modele z okolic 2010 roku

Wytypowane modele do zestawienia:
- Ford Kuga mk1 2,0 TDCi - 140KM
- Honda CR-V III 2,2 i-DTEC - 150KM
- Kia Sportage III 2,0 CRDi - 136KM
- Renault Koleos 2,0 dCi - 150KM
- VW Tiguan I 2,0 TDI - 140KM

Zestawienie (kliknij aby powiększyć):

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Komentarz do zestawienia:
W przypadku Forda, Renault i VW zastosowano wtryskiwacze piezoelektryczne oraz paski rozrządu.
Należy zwrócić uwagę na cenę pompy wody (AISIN), sprzęgła (Exedy) w Hondzie oraz kół dwumasowych (LUK, Sachs) w Hondzie, Kii oraz Renault.

W VW do końca 2009r. stosowano wadliwą pompę oleju w silniku 2,0 TDI również w wersji CR.
Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 12602
Zdjęcia: 72
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Największa na świecie Największa na świecie "Kula zorba" z samochodem w środku
    Największa na świecie "Kula zorba" z samochodem w środku Nissan zbudował największą na świecie kulę zorba, która w swoim wnętrzu chroni naturalnej wielkości Nissana Note. Ogromna, wypełniona powietrzem kula o średnicy ...
    Mercedes Klasy S Coupé Mercedes Klasy S Coupé
    Sugestywny design nadwozia nowej Klasy S wyznacza wzorce swoją imponującą kompozycją – wizualne napięcie w liniach nadwozia i dynamiczne kontury. Już na pierwszy rzut oka nowa Klasa S przejawia ambicję do bycia liderem. ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Jaguar - spotkanie wigilijne 2008
      Fiat FCC4
      Rage-Race 2010
      Autosacrum 2006