Land Rover Freelander - wymiana podpory

  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Land Rover Freelander - wymiana podpory

Post» 17 Lis 2008, 18:23

witam kupilem land rovera freelandera,1998r.silnik 1.8.autko ok ale w samochodzie podczas jazdy cos trze nawet gdy samochod sie toczy na luzie jest to samo nie wiem czy to lozysko kola czy wal a moze skrzynia nadmieniam ze na luzie jest to samo

BYLEM U MECHANIKA MAM DO WYMIANY PODPORE WALU TA PRZY SKRZYNI BIEGOW CZY MUSZE TA CZESC KUPIC ORYGINALNA CZY MOZE BYC JAKIS ZAMIENNIK I GDZIE TO MOZNA KUPIC TANIO
darwiol
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 17 Lis 2008, 17:31
Interesujące?
0


Re: land rover freelander

Post» 17 Lis 2008, 19:01

jeżeli to z prawej strony to może być reduktor i przenosi sięna wał/duży wydatek / z lewej skrzynia
fredas
Aktywny
 
Posty: 139
Rejestracja: 11 Lis 2008, 11:48
Interesujące?
0

Re: land rover freelander

Post» 17 Lis 2008, 19:09

ale to wlasnie moga byc objawy tego wycia w srodku?szumienia?a jakie to autko jest wogole w utrzymaniu?noi wogole
darwiol
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 17 Lis 2008, 17:31
Interesujące?
0

Re: land rover freelander

Post» 17 Lis 2008, 19:11

a objawy lozyska?czy to nie sa?w kolach
darwiol
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 17 Lis 2008, 17:31
Interesujące?
0

Re: land rover freelander

Post» 18 Lis 2008, 21:15

Jak kupiłem swojego to też szumiało, ale to były terenowe opony.Teraz po zmianie jest wporzo :lol: .
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Rejestracja: 28 Paź 2008, 20:11
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk
Interesujące?
0

Re: Land Rover Freelander - wymiana podpory

Post» 18 Lis 2008, 23:33

mi tez tak jak by wylo podczas jazdy jak kola sie tocza. jeszcze nie wiem co to ale jezdze.
land rover freelander 2000r. 1.8 petrol 120KM
rafciuch
Aktywny
 
Posty: 414
Rejestracja: 09 Wrz 2008, 18:46
Miejscowość: grudziadz
Interesujące?
0

Re: Land Rover Freelander - wymiana podpory

Post» 20 Lis 2008, 20:15

jedż do zakładu niech ci zidentyfikują co jest napraw na nowych częściach jak masz nim dłużej jeżdzić według mojej oceny jest to autko dobre ale po 2000roku
fredas
Aktywny
 
Posty: 139
Rejestracja: 11 Lis 2008, 11:48
Interesujące?
0

Re: Land Rover Freelander - wymiana podpory

Post» 20 Lis 2008, 20:59

[link wygasł]
fredas
Aktywny
 
Posty: 139
Rejestracja: 11 Lis 2008, 11:48
Interesujące?
0

Re: Land Rover Freelander - wymiana podpory

Post» 20 Lis 2008, 21:27

przejrzałem na allegro aukcje z podporami wału i zastanawiam się czy nie pasowały by od bmw i transita na zdjęciach wyglądają podobnie a różnica w cenie jest znaczna
Freelander TD4
MCARTUR
Aktywny
 
Posty: 268
Rejestracja: 02 Wrz 2008, 20:48
Miejscowość: gdzieś na południu
Interesujące?
0

Re: Land Rover Freelander - wymiana podpory

Post» 21 Lis 2008, 15:09

a podaj aukcje z tymi zamiennikami. moze ktos ma autodate i moze sprawdzic jakie sa wymiary w jednych i w drugich.
land rover freelander 2000r. 1.8 petrol 120KM
rafciuch
Aktywny
 
Posty: 414
Rejestracja: 09 Wrz 2008, 18:46
Miejscowość: grudziadz
Interesujące?
0

Re: Land Rover Freelander - wymiana podpory

Post» 21 Lis 2008, 21:28

rafciuch napisał(a):a podaj aukcje z tymi zamiennikami. moze ktos ma autodate i moze sprawdzic jakie sa wymiary w jednych i w drugich.

masz kilka przykładów średnica łożyska wewnętrzna ford 30 i 45 a bmw 30

[link wygasł]

zwróćcie uwagę na tą aukcję to może być ta sama podpora bo od bmw trochę inne mocowanie

[link wygasł]

[link wygasł]

[link wygasł]

wiecie jak to jest z częściami na opakowaniu nic nie pisze do jakiego to samochodu tylko jest numer i po numerze się wyszukuje w katalogu i okazuje się że ta sama część jest do różnych samochodów tylko różni się ceną.jak kupowałem coś na allegro do freelandera td4 to ta sama część u tego samego sprzedawcy jeśli wystawiona była jako do freelandera była dwa razu droższa jak do bmw E46
Freelander TD4
MCARTUR
Aktywny
 
Posty: 268
Rejestracja: 02 Wrz 2008, 20:48
Miejscowość: gdzieś na południu
Interesujące?
0

 
  • Galeria motoryzacyjna
    SEAT Exeo 2012 LED
    Gwiazdy, Dziewczyny, ASTW
    Demontaż malucha
    Nissan Juke Nismo, 7
    BMW E34 serii 5, bez maski

Land Rover Freelander