Lexus zdobył pierwsze miejsce w badaniu preferencji konsumentów przeprowadzonym przez dodatek Rzeczpospolitej - Rzecz o Biznesie - Laur Konsumenta 2010.
Wyróżnienie to potwierdza najwyższą jakość obsługi klientów na autoryzowanych stacjach obsługi sieci Lexus, profesjonalizm sprzedawców i serwisu oraz jakość i najwyższą technologię samochodów Lexus, który jako pierwszy wprowadził na rynek luksusowe samochody z napędem hybrydowym. W roku przyszłym pojawi się nowy model klasy C-premium - Lexus CT200h także z napędem hybrydowym.
Firma Lexus powstała w odpowiedzi na potrzeby użytkowników, którzy chcieli, aby samochody były bardzo dobre jakościowo a przy tym bardzo luksusowe. Od momentu sprzedaży pierwszego pojazdu w październiku 1989 roku, Lexus stał się liderem w dziedzinie jakości, innowacyjnych rozwiązań i, co najważniejsze, również jeśli chodzi o zadowolenie klienta.
Marka Lexus kojarzy się przede wszystkim z innowacyjnymi i ekskluzywnymi pojazdami, lecz japoński koncern to nie tylko wyrafinowane technicznie samochody, ale także indywidualne podejście do każdego klienta. Dzięki temu zakup auta staje się niezapomnianym i wyjątkowym przeżyciem. Dążenie Lexusa do doskonałości widać na każdym kroku. Bez względu na to czy buduje samochody sportowe, wprowadza nowe i ekscytujące modele, czy też traktuje każdego klienta jak dostojnego gościa. A wszystko zaczyna się w momencie przekroczenia progu salonu. Stworzone w oparciu o rozumienie potrzeb klienta, oddają doskonałość produktów i usług marki. Samo wejście do salonu informuje klienta, że w Lexusie może liczyć na najlepsze traktowanie, inspirujące doznania i życzliwą obsługę. Architektura salonu nawiązuje do filozofii firmy, a ich wystrój i wyposażenie odzwierciedlają nowoczesne rozumienie luksusu, oferując klientom możliwość optymalnego spędzenia czasu. Każdy klient posiada swojego indywidualnego doradcę, który pomaga w wyborze i dopasowaniu do potrzeb nabywcy wybranego pojazdu. Oczywiście sprzedaż samochodu to dopiero początek. Bardzo ważny jest także serwis. Strefa serwisowa w każdej stacji dealerskiej wyposażona jest w najnowocześniejszy sprzęt do diagnostyki, obsługi i naprawy. Mechanicy posiadają wiedzę, umiejętności oraz wieloletnie doświadczenie, które pozwalają na fachowe zajęcie się pojazdem. Każdy serwis Lexusa zorganizowany jest tak, aby nabywca jak najmniej odczuwał trudności związane z tym faktem. Odbiór i dostawa auta może odbywać się w miejscu i czasie wskazanym przez klienta lub otrzymuje on bezpłatnie auto zastępcze na czas serwisu. Jeśli istnieje taka potrzeba, klientom udostępnione jest pomieszczenie w salonie, gdzie mogą odbyć np. spotkanie biznesowe w czasie, gdy ich auto poddawane jest przeglądowi.
Cyfrowa asystentka o imieniu Alexa dla Lexusa i Toyoty Samochody marek Toyota i Lexus zyskają możliwość sterowania głosem dzięki wykorzystaniu cyfrowej asystentki o imieniu Alexa, opracowanej przez Amazon – tak postanowił japoński koncern, do którego należą obie ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki LEXUS. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne LEXUS
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.