Lexus i Laur Konsumenta 2010

21 Gru 2010, 21:45

Lexus zdobył pierwsze miejsce w badaniu preferencji konsumentów przeprowadzonym przez dodatek Rzeczpospolitej - Rzecz o Biznesie - Laur Konsumenta 2010.

Wyróżnienie to potwierdza najwyższą jakość obsługi klientów na autoryzowanych stacjach obsługi sieci Lexus, profesjonalizm sprzedawców i serwisu oraz jakość i najwyższą technologię samochodów Lexus, który jako pierwszy wprowadził na rynek luksusowe samochody z napędem hybrydowym. W roku przyszłym pojawi się nowy model klasy C-premium - Lexus CT200h także z napędem hybrydowym.

Lexus i Laur Konsumenta 2010 Lexus i Laur Konsumenta 2010 Lexus i Laur Konsumenta 2010

Najpiękniejsze salony, wyjątkowa obsługa, najnowocześniejsza technologia!

Firma Lexus powstała w odpowiedzi na potrzeby użytkowników, którzy chcieli, aby samochody były bardzo dobre jakościowo a przy tym bardzo luksusowe. Od momentu sprzedaży pierwszego pojazdu w październiku 1989 roku, Lexus stał się liderem w dziedzinie jakości, innowacyjnych rozwiązań i, co najważniejsze, również jeśli chodzi o zadowolenie klienta.

Marka Lexus kojarzy się przede wszystkim z innowacyjnymi i ekskluzywnymi pojazdami, lecz japoński koncern to nie tylko wyrafinowane technicznie samochody, ale także indywidualne podejście do każdego klienta. Dzięki temu zakup auta staje się niezapomnianym i wyjątkowym przeżyciem.
Dążenie Lexusa do doskonałości widać na każdym kroku. Bez względu na to czy buduje samochody sportowe, wprowadza nowe i ekscytujące modele, czy też traktuje każdego klienta jak dostojnego gościa.
A wszystko zaczyna się w momencie przekroczenia progu salonu. Stworzone w oparciu o rozumienie potrzeb klienta, oddają doskonałość produktów i usług marki. Samo wejście do salonu informuje klienta, że w Lexusie może liczyć na najlepsze traktowanie, inspirujące doznania i życzliwą obsługę. Architektura salonu nawiązuje do filozofii firmy, a ich wystrój i wyposażenie odzwierciedlają nowoczesne rozumienie luksusu, oferując klientom możliwość optymalnego spędzenia czasu. Każdy klient posiada swojego indywidualnego doradcę, który pomaga w wyborze i dopasowaniu do potrzeb nabywcy wybranego pojazdu. Oczywiście sprzedaż samochodu to dopiero początek. Bardzo ważny jest także serwis. Strefa serwisowa w każdej stacji dealerskiej wyposażona jest w najnowocześniejszy sprzęt do diagnostyki, obsługi i naprawy. Mechanicy posiadają wiedzę, umiejętności oraz wieloletnie doświadczenie, które pozwalają na fachowe zajęcie się pojazdem. Każdy serwis Lexusa zorganizowany jest tak, aby nabywca jak najmniej odczuwał trudności związane z tym faktem. Odbiór i dostawa auta może odbywać się w miejscu i czasie wskazanym przez klienta lub otrzymuje on bezpłatnie auto zastępcze na czas serwisu. Jeśli istnieje taka potrzeba, klientom udostępnione jest pomieszczenie w salonie, gdzie mogą odbyć np. spotkanie biznesowe w czasie, gdy ich auto poddawane jest przeglądowi.

źródło: toyota.pl
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5289
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016