Lexus IS 200 1999r. 2.0 155 km B+LPG za 9900zł Czy warto kupić?

23 Cze 2016, 20:13

A ten Lexus? Wydaje się w porządku, tylko cena też niska
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
0

23 Cze 2016, 20:42

Barol napisał(a):Zdecydowanie tanio,za 15k można polowac na poczatki produkcji a nie 10k..

Tylko warto pamiętać że to 17 letnie auto, za chwilę 20 lat minie od czasów produkcji i tyle kasiory za takie auto?? 15 w życiu bym nie dał 12k to jest max wg mnie.
Z resztą była kiedyś dyskusja nt Audi A3 1,8T że bez problemu się kupi do 10k..to jest chyba podbny przypadek ale dla mnie prawie 20 letnie auto za 15 k? :roll:
Przesada..
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
0

23 Cze 2016, 20:47

Tylko że a3 to inny segment oraz samo auto do 99 roku było tylko 3 drzwiowe. Więc co to za porównanie w ogóle? :lol:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
0

23 Cze 2016, 20:56

Ale co to za znaczenie że inny segment, samochód ma 20 lat prawie.. Audi A4 B5 raczej 15k nie kosztuje z lat 90, poza tym zobacz na cenę 2016 Lexusa IS 200t, a później z podobny silnikiem A3 albo potem A4...
A co do drzwi to nie prawda, były wersje 5 drzwiowe....

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

P.S. idąc Twoim tokiem rozumowania to A4 B5, Passat B5 powinny kosztować min 12k...

Audi A4 252 koni 2,0 tfsi kosztuje 195 tys zł..
Audi A3 1,8 tfsi 180 koni kosztuje ok 140 tys
Lexus IS 200t III gen. kosztuje ok 187 tys..
jak widać różnice żadne
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
0

23 Cze 2016, 21:00

Lovato34 napisał(a):P.S. idąc Twoim tokiem rozumowania to A4 B5, Passat B5 powinny kosztować min 12k...

Czego ty nie rozumiesz człowieku?
Lexus to po prostu wyższa półka od VAGA. A co za tym idzie trzymają wyższe ceny. To tak jakby narzekać że 5 letnia Dacia jest tańsza od 5 letniego BMW. I że nie warto kupić BMW, bo Dacia jest tańsza. Nie wszystko się kręci wokół VAGA :naughty:
Cybul99
Początkujący
 
Posty: 113
Prawo jazdy: 05 01 2018
Auto: Seat Ibiza
Silnik: ASZ
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
1

23 Cze 2016, 21:07

No rzeczywiście Dacia to jest Audi :ok:

To proponuje zakupić za 45k nowiutkie A3 z salonu na pewno Ci się to uda :lol:

Fakt zapomniałem że Lexus IS 200 kosztował kiedyś 2 mln zł...bo to półka BMW 7..
Kupujcie co checie możecie nawet 40k za starego 20 letniego Lexusa dać ale on nowy nie będzie,

schodząc 2-3 lata można szukać BMW 735i z 250 konnym silnikiem..za te pieniądze a Wy o Lexusie ciągle że to taka półka..
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...

23 Cze 2016, 21:09

Lovato34 napisał(a):Tylko warto pamiętać że to 17 letnie auto, za chwilę 20 lat minie od czasów produkcji i tyle kasiory za takie auto?? 15 w życiu bym nie dał 12k to jest max wg mnie.
idąc Twoim tokiem myślenia do aut 60-70 letnich powinni dopłacać, aby ktoś wziął :roll:
Zrozum to, że pewne auta sa różnie postrzegane na rynku oraz są kierowane do zupełnie innych klientów.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14068
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

23 Cze 2016, 21:19

A czy ten Lexus jest 70 letni? to jest tak jakbyś porównywał szafki z PRL-u z komodą z 20 roku przedwojenną..
Piszesz o zabytkowych autach a ten Lexus jest współczesny po prostu.
Poza tym odchodząc od Vagów itd..za 15k można mieć Accorda 212 konnego Type R, który jednak ma mocniejszy silnik a jest też niezłym autem, dla mnie 13k tak jak już pisałem to max na takie auto..co innego gdyby było nie wiem z 2003..
ale nie 17 letnie egzemplarz.
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
6

23 Cze 2016, 21:35

Lovato34 napisał(a):Ale co to za znaczenie że inny segment, samochód ma 20 lat prawie..
Nie widzisz różnicy w stosowanych materiałach, 3 drzwi to tyle samo co 5? Nie widzisz tego że A3 weszła w 96 roku a Lexus w 99? Był też droższy w salonie. Napisz jeszcze że A3 jest żwawsza i mniej spali, bo przecież dla Ciebie nie ma różnicy z jakiego segmentu jest auto...
Lovato34 napisał(a): idąc Twoim tokiem rozumowania to A4 B5, Passat B5 powinny kosztować min 12k...
Nie bo to marka jak Ford, Opel, Honda a nie Mercury, Acura.... Poza tym A4 weszła w 94r, a oparty na niej Passat w 96. Ponadto te auta z początku produkcji często nie mają klimy i pod machą drzemie 1.6, a w Lexie masz na start 155KM, pełną elektrykę, nierzadko skóry....
Lovato34 napisał(a):A co do drzwi to nie prawda, były wersje 5 drzwiowe....
A umiesz czytać? Do 99 roku było tylko jako 3D. Wraz z liftem weszła odmiana 5D.
Lovato34 napisał(a):jak widać różnice żadne
Jasne, 40 w tą czy w tą to żadna różnica... Tak samo nie widzę zupełnie różnicy w trwałości jednostek. :naughty:
Lovato34 napisał(a):No rzeczywiście Dacia to jest Audi
Ale to jest Twoje podejście...
Lovato34 napisał(a): dla mnie 13k tak jak już pisałem to max na takie auto..co innego gdyby było nie wiem z 2003..
ale nie 17 letnie egzemplarz.
Za każdym razem jak polecisz A3, wypomnę Ci te słowa, oczywiście dostosowując cenę do rynku A3.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
0

23 Cze 2016, 21:39

Dla mnie to tez jest ciekawy przypadek, w sensie czemu one sa takie drogie. Mowi sie tu duzo o przeplacaniu za audi czy vw, ale co ten samochod ma w sobie oprocz tylnego napedu? Miejsca tyle co kot na plakal, przecietna moc, komfort jazdy tez bez szalu, bo to jednak nadal segment d.
Rozumiem placic 20k za gsa, bo ten samochod sie broni iloscia miejsca, wyciszeniem, automatem, komfortem wybierania nierownosci i mocniejszym silnikiem. jak patrzysz na deske gsa to widzisz, ze ten samochod byl kiedys drogi i aspirowal do klasy wyzszej, ale is?
To jest tak samo jak z c-klasa. Niby jest gwiazda, tylny naped, ale jednak jak wsiadasz do e, to sa dwa rozne auta i dopiero wtedy czujesz, ze masz namiastke mercedesa :naughty:

mike z porownaniem 70letniego zabytku, do 15letniego rympla, troche za mocno odplynal :mrgreen:
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna
0

23 Cze 2016, 21:41

Panoooowie :mrgreen:
Nie rozumiem co ma cena w salonie do teraźniejszych ale:
1. Podstawowy IS 200 kosztował 140tys. zł a A4 B5 z 1,6 bez radio, szyb i klimy 80tys.
2. Lexus ma najniższy spadek wartości
3. Klientela Audi i Lexa jest całkim inna. Szukający Audi patrzy na rocznik kwitując to właśnie, że za stary. Szukający Lexusa docenia to co auto oferuje względem konkurentów.
4. Droższe Lexy szybko znajdują klienta, a w Audi jak nie obniżysz ceny to nikt nie zadzwoni, bo za drogo wzgledem innych...
5. Niska podaż Lexusów i wysoki popyt.

Cała tajemnica cen tych aut :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

23 Cze 2016, 21:44

Ok to ja Tobie Koniu proponuje szykować 20k i szukać może nawet z 98 roku takiego Lexusa, ale fakt od 99 dopiero były, bo w końcu skóra i 155 koni aż...

śmieszne to jest...zdajesz sobie sprawę że z 97 roku można mieć A8 D2 4,2 340 koni pod maską za 15-16k??
Zdajesz sobie sprawę że takie A8 dziś będzie kosztować z 400 tys?

Segment F, konkurencja dla Lexusa LS400, ponad 300 koni pod maską itd..
a Ty mi o 155 konnym Lexusie IS mówisz..

Dobra kończymy tę dyskusje kupujcie nawet za 40 tys..Wasze pieniądze :ok:
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
0

23 Cze 2016, 21:53

Lovato34 napisał(a):Ok to ja Tobie Koniu proponuje szykować 20k i szukać może nawet z 98 roku takiego Lexusa, ale fakt od 99 dopiero były, bo w końcu skóra i 155 koni aż...

śmieszne to jest...zdajesz sobie sprawę że z 97 roku można mieć A8 D2 4,2 340 koni pod maską za 15-16k??
Zdajesz sobie sprawę że takie A8 dziś będzie kosztować z 400 tys?

Segment F, konkurencja dla Lexusa LS400, ponad 300 koni pod maską itd..
a Ty mi o 155 konnym Lexusie IS mówisz..

Dobra kończymy tę dyskusje kupujcie nawet za 40 tys..Wasze pieniądze
to może Ty nam powiesz co jest takiego fajnego w Gulfie r32, który też kosztuje ciężki hajs? :naughty: zaznaczę tylko, że w tematach o mocnych autach wychwalasz go pod niebiosa :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14068
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

23 Cze 2016, 22:05

Wasza dyskusja nie ma sensu ponieważ na cenę auta starszego składa się baaardzo dużo aspektów a te które podajecie są tylko wycinkiem z wielkiego tortu cenowego no i trzeba dodać zagadkowość pewnych trendów to i tak nie stwierdzicie czemu is200 jest drogi... :D

Ale wystarczy obserwować pewne trendy żeby chwycić o co chodzi z cenami...
Chociaż często obserwacja nic nie da bo trzeba doświadczyć... a to niestety nie jest mocną stroną nie których forumowiczów prawda :mrgreen: :?:

Lovato34 napisał(a):Ok to ja Tobie Koniu proponuje szykować 20k i szukać może nawet z 98 roku takiego Lexusa, ale fakt od 99 dopiero były, bo w końcu skóra i 155 koni aż...

śmieszne to jest...zdajesz sobie sprawę że z 97 roku można mieć A8 D2 4,2 340 koni pod maską za 15-16k??
Zdajesz sobie sprawę że takie A8 dziś będzie kosztować z 400 tys?

Segment F, konkurencja dla Lexusa LS400, ponad 300 koni pod maską itd..
a Ty mi o 155 konnym Lexusie IS mówisz..

Dobra kończymy tę dyskusje kupujcie nawet za 40 tys..Wasze pieniądze :ok:


Lavato taka wymienianka jest równa stwierdzeniu że czerwone ałdi jest fajniejsze od białego a zielone szybsze od czerwonego :D

To że sobie wpiszesz moc itp... nie ma znaczenia bo cenę podyktuje co innego...

I żeby to zrozumieć trzeba pojeździć tym o czym się głosuje szczególnie gdy w grę wchodzą fajne auta a nie populusy.

Więc tobie się wydaje proste a wytłumacz mi łaj :

rs4 b5 jest droższy od b6
porsze 911 993 jest 3xdroższe od 996 już nie mówiąc że ceny najmłodszego 997 rosną a 996 spadają...
MB s w22o jest tańsze od w140
a co się stało z lancerem evo7-9???


Ogólnie temat rzeka.... :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10318
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

24 Cze 2016, 06:14

Ogólnie argumenty w stylu "ma 20lat" są bezsensowne, bo to nic nie znaczy przy średniej wycenie modelu. Lovato widać, że jesteś bardziej klientelą VAGa, bo używasz stwierdzenia "przecież to auto ma 17 lat" i nie zrozumiesz dlaczego kosztują tyle (bez obrazy jak coś) ;)
A tu przykłady:
Kiedyś Mercedesy C w203 mocno trzymały cenę jak Lexusy. Jednak zaczęły się problemy jakościowe i spadły na łeb na szyję.
Mazdy 6 I były drogie jak Accordy ale jak poszła fama, że rdzewieją to mocno staniały.
A4 B5 nie będzie znacznie droższe od Passata, bo 80% części jest takich samych.
Lexusy IS220d są średnio o 10tys. zł tańsze niż IS250 z powodu lipnego diesla.
Nisssany "kaszkaje" bardzo dobrze trzymały ceny ale jak wszedł następca to spadły o 5-8tys. zł w ciągu roku. Podobnie teraz bedzie z Tiguanem. (wg mnie auta nie warte ceny ale popyt robi swoje).

IS 200 też ma pewne cechy takie jak solidność, brak większych wad i duży popyt, które powodują, że auta mocno trzymają ceny i się sprzedają. Jakby się nie sprzedawały jako używki to byłyby tańsze - proste.

P.S.
Na forum Lexusa też nie raz się słyszy, że niektórzy przesadzają z cenami ale zobaczcie ile kosztują Audi 80 1,9TDI. One też nie są warte swoich cen.
Jednak czy to USA, czy UK, czy EU czy PL to Lexusy mają najniższy spadek wartości głównie przez solidność. Ktoś za to zapłaci, a inny będzie wolał kupić młodsze auto :)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0