Lotos titanis super GL-5 80W/90

25 Lut 2010, 17:28

Czy taki olej przekładniowy można stosować do mostów,skrzyni oraz reduktora w suzuki samuraj 93r.
I jeśli nie jestem pewien na jakim olejy w silniku jeżdził poprzedni własciciel to wymienić na pósyntetyk czy minerał.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

25 Lut 2010, 18:27

w waznych tematach jest temat: Oleje do naszych terenowek
znajdziesz tam zarowno ilosc oleju jaka trzeba wlac w konkretny element samochodu jak i rodzaj oleju :wink: wystarczy wpisac marke i model
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

25 Lut 2010, 18:49

PITSJ413:), tam głównie było coś o oleju durablenda to 33zł za L a lotos 14 za L a aż tak nie katuję auta raczej lżejszy teren aby lac drogie oleje.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

25 Lut 2010, 18:52

wazne zeby parametry sie zgadzaly :wink:
ja leje hipol i zyje :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

25 Lut 2010, 18:54

PITSJ413:), myślę że parametry są bardzo podobne a wrecz identyczne.99% oleji ma taką samą bazę wyjściową parametrów dalej płaci się za markę lub ładniejsze opakowanie

[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 19:05 ]
PITSJ413:), A jak z olejem silnikowym???bo nie mam pojęcia co lał poprzedni właściciel.z dozą pewnej niepewności :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: mówił że 10W40 tak ,że nie wiem czy tez go zalać pół syntetykiem czy wlać minerał i tak zmieniam raz w roku a auto nie będzie robić więcej niż około 5tys.rocznie.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

25 Lut 2010, 19:19

ja mam starego grata ale leje polsyntetyk poki nie ma zadnych wyciekow :wink: u ciebie tez powinien byc dobry bo masz o wiele mlodsze auto niz ja :wink:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW Concept Z4 Coupé 2005
    BMW Concept Z4 Coupé zostało stworzone z myślą o kierowcach ze sportowym "zacięciem", którzy cenią wysokie osiągi, dlatego samochód zapewnia podróżującym uczucie przebywania tuż nad nawierzchnią, ...
    Odcinkowe pomiary prędkości
    Odcinkowe pomiary prędkości to technika pomiaru prędkości pojazdów, która polega na zastosowaniu specjalnych urządzeń pomiarowych umieszczonych na drodze w określonych miejscach (tzw. odcinkach). Urządzenia ...

25 Lut 2010, 19:27

PITSJ413:), wczoraj byłem na przeglądzie zero wycieków troche podjechane krzyżaki i na prawym przednim kole nie wiem co to jest odrazu się przyznaję tak wielka kula jest na którą wchodzi koło ona jest sucha a powinna być cała w smaże bo druga taka jest.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

26 Lut 2010, 08:04

kule powinny być suche. ta z wyciekami wymaga wymiany uszczelniaczy :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

26 Lut 2010, 13:14

Karson, ale one nie sa miokre od oleju tylko sa nasmarowane smarem tak jak by smarownice tam były.Może o czum innym mówimy.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

26 Lut 2010, 15:03

padniete uszczelniacze na półosiach powodują powolne przedostawanie się oleju z mostu do kuli gdzie miesza się ze smarem grafitowym, robi się tzw. glut i on powoli wycieka sobie z kuli, suma sumarum za chwile nie będzie co miało smarować przegubu i ten zacznie klikać przy skrecie a potem powie "[...] nie robie" :mrgreen:
wymiana uszczelniacza na półosi to prosta sprawa zajmuje na 1 raz ze 2 godzinki na strone póżniej już jest szybciej :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Lut 2010, 15:41

pocieszny, przecież to jest element stalowy ruchomy tajkze musi miec smarowanie to po co ma kalamitki. chyba o czym innym myślimy lub ja żle sformółowalem o czym piszę
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

26 Lut 2010, 15:53

zapodaj fote :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Lut 2010, 17:22

smarowniczki to moga byc ewentualnie do lozysk zwrotnicy ale chyba nie do kuli :wink:
choc u mnie nie ma tam zadnych smarowniczek :evil: kutfa w GAZie to nawet koncowki drazkow mialy kalamitki a tutaj nie ma nigdzie :evil:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

26 Lut 2010, 17:29

Możesz są przysłonięte stertą błota :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Lut 2010, 17:38

jakby byly przysloniete to nie zauwazylbym braku 3 z 4 srubek ktore trzymaja lozysko zwrotnicy :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko