Małe, tanie, pierwsze auto - jakie?

09 Kwi 2007, 20:38

że nie umiał ruszyć, bo jeździł na kursie na tylnym napędzie?

zle przeczytales moj post, on jechal na przednim napedzie.

co z tegoz e syrenka miala przedni naped, napedy sa indywidualnym wyborem kupujacego, a to ze twoim zdaniem wiekszosc ludzi jezdzi na przednim napedzie(bo oczywiscie kazdego sie pytales albo posiadasz 500000 samochodow z przednim napedem) to juz nie moja wina. bynajmniej u mnie w miescie, znajomi, rodzina, posiadaja auta z tylnim napedem
BMW M Roadster, może kiedyś...
maniokin2
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 302
Miejscowość: tomaszów mazowiecki

09 Kwi 2007, 22:51

Proponuje kompromis: Aro 4x4 :D
bendi
Początkujący
 
Posty: 53

10 Kwi 2007, 09:14

To ja wolęTarpana...pamiętacie choć, co to za wehikuł? :mrgreen:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań

10 Kwi 2007, 09:32

Po pierwsze uspokujcie troche klimat bo koleś potrzebuje porady a nie ostrej wymiany poglądów między urzytkownikami (jeżeli już to nie w tym dziale), najlepiej powróćmy do tematu kolegi :)

Przedni napęd został wymyślony bo jest to najtańszy rodzaj napędu i dlatego najczęściej trafia pod maski małych aut z rzędową jednostką napędową.Konstrukcyjnie lepszy jest napęd tylni bo okazuje się dużo trwalszy, po za tym jeśli mówimy o częstym hałasowaniu dyfra w wyeksploatowanym aucie to weźmy pod uwagę jak przy przednim napędzie hałasują przeguby półosi podczas skrętu przy naprawde nie wielkiej prędkości. Wszystko ma swoje plusy i minusy.

Przedni napęd może być gorszy bo samochód często robi się niebezpiecznie podsterowny ale to tylko mowa w zimie, na mokrej drodze lub z nadmiarem mocy silnika. Nie ma tego co mówić o autach z silniczkiem 1.1 :) i spokojnej miejskiej jeździe (chodziaż nie ma co mówić hop ! )

maniokin2 napisał(a):ale jednek ja bym nadal proponowal
najbardziej tego opla omege, do 3000zl

Troche nie bardzo bo kolega chce coś z małą pojemnością (OC), a do napędzania cięzkiej Omegi nie wystarcza nawet podstawowy silnik 1.8, miałem okazję takim jechać i jest dośc mułowaty, a jeszcze jak się dołoży LPG to już wogóle...

malken napisał(a):99% aut osobowych ma napęd pRZedni

No chyba nie bardzo, gdzie te dane znalazłeś? Fakt jest ich pewnie większość ale 99%? To według tych danych 1% to pozostałe napędy: tylni , 4x4, AWD..... :roll: W Naszych skromnych miastach większość oszczędnych przednionapędów można spotkać i może stąd to wrażenie.

Pozdrawiam.
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

10 Kwi 2007, 10:20

bendi napisał(a):A takim tylniakiem można sobie bączki pokręcic fajnie i tyle :P :]

Hehe no racja, nie ma to jak zakręcić bąka :) to jest cały urok tylnonapędowca. Ale z przednim napędem też można fajnie poszaleć - rozpędzić i klama :D Mój kumpel Meganką Coupe na gładkim asfalcie zakręcił się tak szybko, że większośc tylnich tak się nie kręciło :shock: :D

A może Daewoo Tico? Bardzo fajne autko, silnik bardzo mały, oszczędny, a przy takiej małej masie osiągi są do przyjęcia no i można go już mieć za te pieniądze. :)

Pozdro.
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

11 Kwi 2007, 13:58

Arek, masz racje i z gory przepraszam ze ta bezsensowna konwersacje z malkenem, ale gosciu sam mi wyskoczyl z tymi swoimi tekstami, i z gory ocenil ze nie mam racji, pozdrawiam
BMW M Roadster, może kiedyś...
maniokin2
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 302
Miejscowość: tomaszów mazowiecki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...
    Przegląd samochodu przed zimą - co warto sprawdzić?
    Okres zimowy jest trudny i nasze samochody żeby były w pełni sprawne w tym czasie to powinniśmy dokładnie przejrzeć samochód i usunąć wszystkie te usterki, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy ...

11 Kwi 2007, 15:26

:lol: Arek, masz rację i przepraszam, że wdałem się w bezsensowną dysputę z maniokin2 - ale gościu sam mi wyskoczył ze swoimi racjami oceniając, że on wie najlepiej, który napęd w określonych środowiskach ma lepsze zachowania. :oops:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań

11 Kwi 2007, 15:48

Oba posty bardzo podobne do siebie, co wyście się umówili między sobą czy co ? :lol: :D . Każdy może wyrażac swoją opinię, w końcu po to jest forum, tylko czasem to wyglądało troche jak kłótnia. 8) Ale spoko, nie macie mnie przecież za co przepraszać :wink:
Pozdro.
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

11 Kwi 2007, 16:18

:oops: :shock: :D Bo maniokin2 to taki jakby lisek-lizusek...?
arek - sprawdź godziny postów i już będziesz wiedział, kto się ślizga :wink:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań

11 Kwi 2007, 16:25

Nie no przecież wiem, spoko :wink:
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

11 Kwi 2007, 21:06

malken, to ty ze mnie sciagnales, poniewaz ja pierwszy napisalem tego posta, i moze przestanmy sie juz droczyc, co?
BMW M Roadster, może kiedyś...
maniokin2
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 302
Miejscowość: tomaszów mazowiecki

12 Kwi 2007, 06:02

Toteż wskazałem arkowi, wg godzin postów, kto się podlizuje adminowi :D
Miła jest taka trochę na luzie konwerska...ciągle na powaga - to na Wiejskiej wygłupy robią :!:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań

12 Kwi 2007, 11:50

no, spoko tak ogolnie to oboje mamy racje, ale lepiej doradzajmy innym ktorzy pisza na tym forum, pozdrawiam :D
BMW M Roadster, może kiedyś...
maniokin2
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 302
Miejscowość: tomaszów mazowiecki