Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

10 Sie 2016, 17:34

Audi i BMW (za drogie w utrzymaniu) a Skoda, Peugeot, Renault raczej odpadają zwyczajnie mi się nie podobają i nie słyszałem za dobrych opinii o nich.
Ostatnio edytowany przez flini, 10 Sie 2016, 18:05, edytowano w sumie 1 raz
flini
Początkujący
 
Posty: 51
Rejestracja: 08 Sie 2016, 14:30
Auto: Toyota Corolla E11 1.4 VVTI

Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

10 Sie 2016, 17:44

Haha dobre.. :lol:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 32412
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: jest kilka ;)
Paliwo: Benzyna

Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

10 Sie 2016, 20:35

Po to pisze i pytam bo nie jestem znawca w tych tematach, wiec nie musisz sie smiac a moze bardziej doradzic :)
flini
Początkujący
 
Posty: 51
Rejestracja: 08 Sie 2016, 14:30
Auto: Toyota Corolla E11 1.4 VVTI

Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

10 Sie 2016, 20:48

Wszystko zależy od modelu np. Audi A3 8L będzie tanie w utrzymaniu, a A8 D2 drogie. Peugeot 406 to trwałe auto, w przeciwieństwie do 206 itd.
Ossy
Stały forumowicz
 
Posty: 3231
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

11 Sie 2016, 07:07

Wyczytalem ze silnik 1.8 125km w astrze byl robiony od 2000r. Tutaj w ogloszeniu model jest z 1998. Jak to rozumiec ? Silnik byl wymieniany ?
[link wygasł]
flini
Początkujący
 
Posty: 51
Rejestracja: 08 Sie 2016, 14:30
Auto: Toyota Corolla E11 1.4 VVTI

Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

11 Sie 2016, 15:13

W ogłoszeniu jest 1,6. W opisie 1,8 . Albo błąd albo handlarzyna coś zakombinował. Poza tym za 98 r. 7500k..? Myśli ,że ktoś uwierzy w ten przebieg..? Drzwi od pasażera (przód) wymienione jeśli to ma jakieś znaczenie w starszym aucie dla ciebie.... a pewno na żywo też się coś znalazłoby. Ja bym nie oglądał więcej akurat tego ogłoszenia. Drogo i niepewnie.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5246
Zdjęcia: 27
Rejestracja: 13 Sty 2009, 07:11
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy od: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: różne ,ale ulubiona-Laguna 2,0
Silnik: 114 KM,
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Różnorodne wersje Golfa na przestrzeni lat Różnorodne wersje Golfa na przestrzeni lat
    Debiut Volkswagena Golfa pierwszej generacji w 1974 roku okazał się początkiem imponujących historii pełnej sukcesów. Od tego czasu wyprodukowano ponad 33 miliony egzemplarzy tego modelu. Na szczególne podkreślenie ...
    Fiat Tipo - kompaktowy sedan Fiat Tipo - kompaktowy sedan
    Fiat TIPO to całkowicie nowy, czterodrzwiowy samochód, stworzony od samego początku jako trójbryłowy sedan, zgodnie z koncepcją "Born to be Sedan ", co pozwoliło wydobyć zrównoważone kształty włoskiego ...

  • Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

    16 Sie 2016, 08:53

    Jaki jeszcze samochod w jakim silniku moglibyscie polecic pod gaz ? Zastanawiam sie ostatnio nad A3 L8. Jak to jest naprawde z czesciami ? Sa one drogie ?
    flini
    Początkujący
     
    Posty: 51
    Rejestracja: 08 Sie 2016, 14:30
    Auto: Toyota Corolla E11 1.4 VVTI

    Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

    16 Sie 2016, 09:30

    Nie są drogie a silniki dobrze znosza lpg.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 32412
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: jest kilka ;)
    Paliwo: Benzyna

    Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

    16 Sie 2016, 11:00

    Co powiecie na te ogloszenia ? Które warte uwagi ?
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    [link wygasł]
    flini
    Początkujący
     
    Posty: 51
    Rejestracja: 08 Sie 2016, 14:30
    Auto: Toyota Corolla E11 1.4 VVTI

    Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

    16 Sie 2016, 11:46

    najlepiej pojechać obejrzeć, ale ford wygląda ciekawie, z tym że ford jak ford, drogi dość w utrzymaniu
    Bądź trzeźwy w trakcie jazdy samochodem!!
    Piłeś? Nie jedź!!
    #alkomat #alkomaty #toptrade
    toptrade
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 57
    Rejestracja: 10 Sie 2016, 14:36
    Auto: Skoda Octavia

    Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

    16 Sie 2016, 12:49

    A i chyba slabo znosza gaz ?
    flini
    Początkujący
     
    Posty: 51
    Rejestracja: 08 Sie 2016, 14:30
    Auto: Toyota Corolla E11 1.4 VVTI

    Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

    16 Sie 2016, 13:31

    Fordy jeżdżą O.K. na gazie tylko trzeba znaleźć dobrego montera LPG, kolega ma Mondeo mk3 od 150 tys km ma gaz i nic się nie psuje w silniku, sprawdza luz zaworowy, który jest w normie. Wymienia Reguralnie kable WN, świece, filtry, olej i jeździ też w trasy 1700 k w jedną stronę. Auto nigdy go nie zawiodło.

    Natomiast dodam od siebie, że można się rozejrzeć za Skoda Octavia I generacji z silnikiem 1.6 SR 8v. Silnik stworzony do LPG. Mam w pracy taki firmowy i ponad 400 tys i silnik pięknie pracuje. Jest też reguralnie serwisowane No ale Tobie podobno Skody się nie pdoobają i dobrych opini o nich nie słyszałeś. Mówi się trudno. Natomiast zobacz jaka rzesza taksówkarzy jeździ Skodami i nie narzekają. Może słyszałeś te złe opinie o autach od ludzi, którzy kupili złoma z cofniętym licznikiem o 200 tys km i teraz narzekają. No ale Polakowi nie dogodzisz, bo my uważamy, że jak przebieg powyżej 200 tys km to auto jest złomem, a to nie prawda. Jeśli jets dobrze i reguralnie serwisowane to będzie dalej bezawaryjnie jeździc. Ja osobiście wolę kupić auta z realnym przebiegiem 300 - 400 tys km niż auto, które zostało skręcone na magiczne 180 000 km.
    Lanos90
    Nowicjusz
     
    Posty: 11
    Rejestracja: 23 Lip 2016, 20:21
    Prawo jazdy od: 19 12 1980
    Przebieg/rok: 25tys. km
    Auto: Daewoo Lanos
    Silnik: 106
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

    16 Sie 2016, 13:46

    flini napisał(a):Zastanawiam sie ostatnio nad A3 L8. Jak to jest naprawde z czesciami ? Sa one drogie ?


    Zależy o jakiej wersji mowa..np 1,6 tanie ale 1,8T już generuje sporo kosztów np. komplet sprzęgła z dwumasą 1500 zł..regeneracja turbiny 1000 zł, droższy układ hamulcowy, opony większe itd..
    Tylko w Twoim budżecie to raczej 1,8 125 KM to max..będzie droższy niż 1,6 ale i tak nie ma problemu.
    1,6 jest tani w utrzymaniu ale silnik dość mułowaty jak na takie auto, no ale niezniszczalny i idealny do lpg.
    Lovato34
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 455
    Rejestracja: 05 Wrz 2015, 00:52
    Miejscowość: Wlkp
    Prawo jazdy od: 18 08 2002
    Przebieg/rok: 14tys. km
    Auto: VW Golf 4
    Silnik: 1,8T
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

    16 Sie 2016, 15:00

    No taki a3 z wolnossącym 1.8 125 koni na pewno jest przyjemny w jeździe w porównaniu do 1.6. ALE... Unikaj pierwszych dwóch lat produkcji i kodu silnika ADR. Niby to samo ale nie do końca (różnica w cewkach/napinaczu). I odpalając na zimnym sprawdź czy pod pokrywa zaworów nic nie hałasuje przez pierwsze dwie sekundy. Napinacz i łańcuch na walkach to też droga sprawa w tym silniku.
    GorącyMarian
    Początkujący
     
    Posty: 182
    Rejestracja: 08 Lip 2016, 14:53
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: C5X7

    Re: Mało awaryjny i trwały samochód do 8tys. pod LPG

    17 Sie 2016, 10:58

    toptrade napisał(a): z tym że ford jak ford, drogi dość w utrzymaniu
    Cooo??! :shock: który?

    P.S usuń avatar, bo reklama jest tu niedozwolona
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 8003
    Zdjęcia: 10
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008
     
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006