Mam problem z radiem Volvo SC-802

Mam problem z radiem Volvo SC-802

24 Lis 2006, 18:06

Ja jest kod do radia volvo SC-802 bo chciałem zrobic podświetlenie w radiu a nie wiedziałem jak jest kod. Jeśli ktos bedzie wiedził to proszę o pomoc
Pilnie potrzebuje pomocy.
Z góry dziękuje.
tomi
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Rejestracja: 11 Lis 2006, 11:28
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Re: Mam problem z radiem Volvo SC-802

24 Lis 2006, 23:57

no niestety nikt nie jest jasnowidzem i niepoda Ci kodu.
nie ma żadnych kodów uniwersalnych,każde radyjko ma indywidualny kod (bo inaczej po co byłoby to zabezpieczenie).
jeżeli nie masz karty z kodem,to pozostaje wizyta w serwisie VOLVO lub u speca od radiocode.
pozdro 8)
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 755
Rejestracja: 23 Kwi 2006, 20:59
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam

Re: Mam problem z radiem Volvo SC-802

25 Lis 2006, 09:20

Aha. Dziękuje za informacje.
tomi
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Rejestracja: 11 Lis 2006, 11:28
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Re: Mam problem z radiem Volvo SC-802

14 Lis 2007, 00:27

kod do kazdego radia firmowego znajduje sie zwykle na nalepce z tylu obudowy radia, ale jesli wyjmiesz to radio sam to bedziesz kims wielkim;p polecam jakiegos mechanika, pozdrawiam
petro
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 14 Lis 2007, 00:16

Re: Mam problem z radiem Volvo SC-802

27 Lis 2007, 15:17

petro napisał(a):kod do kazdego radia firmowego znajduje sie zwykle na nalepce z tylu obudowy radia, ale jesli wyjmiesz to radio sam to bedziesz kims wielkim;p polecam jakiegos mechanika, pozdrawiam


Chyba ze ktos nalepi taki kod na tyl radia, bo bez sensu bylo by te zabezpieczenie zeby Volvo przylepialo kod.

Jezeli auto wyjechalo z fabryki z tym radiem to kod powinien byc razem z instrukcja.

Jesli nie masz kodu to podzwon po serwisach Volvo w calej Polsce i podaj nr seryjny(chyba) radia i moze ci poda.

A radio mozna latwo wyjac: przycisnac srubokretem plaskim te zaczepy po bokach i wyjete :D

Pozdrawiam
Krzysiek26
Nowicjusz
 
Posty: 16
Rejestracja: 17 Lis 2007, 15:34
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyprawa do Moab Wyprawa do Moab
    Po raz kolejny mialem zaszczyt organizowac wyprawe do Moab z firma Autotraper z Lodzi . Tym razem byl to memorial Macka Majchrzaka. Na imprezie stawily sie 32 osoby...miedzy innymi kilka "grubych" nazwisk ze swiata polskiego ...
    Toyota Yaris Hybrid-R - sportowa hybryda Toyota Yaris Hybrid-R - sportowa hybryda
    Toyota Yaris Hybrid-R, która w wersji koncepcyjnej zadebiutowała podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, łączy zaawansowaną technologię pochodzącą z seryjnego Yarisa Hybrid, z wyczynowymi rozwiązaniami znanymi ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Lexus LFA, tył, tor wyścigowym
      Fiat Freemont Cross
      VERVA Street Racing 2010
      Mini Cooper