Mam radio Mediona i problem proszę o pomoc

Mam radio Mediona i problem proszę o pomoc

20 Cze 2009, 16:50

Mam radio Mediona wymontowalem orginalne radio z Renault Megane Coupe po tym zabiegu nie swieca mi liczniki predkosci oraz komputera pokladowego czy to moze miec zwiazek z wymontowaniem orginalnego radia? dodam ze nie swieca tylko wtedy gdy wlacze swiatla a komputer pokladowy swieci gdy nie sa wlaczone.... Moj 2 problem to taki ze gdy podpiolem radio wlacza sie i wszystko niby ok tylko ze nic nie gra ... widac ze piosenka leci a w glosnikach cisza sprawdzalem w 2 samochodzie jest tak samo ... co moglo sie stac???
Ostatnio edytowany przez kamil00kamil, 21 Cze 2009, 19:53, edytowano w sumie 1 raz
kamil00kamil
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 02 Paź 2008, 23:26

No jest problem.

21 Cze 2009, 12:22

Problem jest taki ze kupiłem taniej marki radio i ono jest do "dupy" sam miałem jakis czas temu w Reno takie radio i prawie cała instalacje szlak trafił... Ale zrobiłem koło instalacji i wymieniłem radio na inne i jest wszystko Ok.
To wina sprzętu muzycznego niczego innego...
Damian
Renault 19 1.9 TD
VW Jetta 1.6 GLS
Damian9212
Nowicjusz
 
Posty: 45
Rejestracja: 29 Sty 2009, 22:46
Miejscowość: Gorlice

21 Cze 2009, 18:14

a czy to moze miec zwiazek z tym ze mi nie swieca wskazniki predkosciomierza i reszty ???
kamil00kamil
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 02 Paź 2008, 23:26
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nissan Micra ELLE elegancka, energiczna i kochająca miasto Nissan Micra ELLE elegancka, energiczna i kochająca miasto
    Najlepszy partner dla kobiety z miasta - Nissan Micra ELLE. Elegancka, asertywna, energiczna i kochająca miasto. Ten opis pasuje doskonale zarówno do Nissana Micry, jak i do czytelniczek najchętniej kupowanego czasopisma ...
    Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo! Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo!
    Kierowcy próbują wszystkich sposobów, aby oszczędzić na paliwie. Okazuje się, że stanie na lewym pasie w oczekiwaniu na skręt w lewo z wrzuconym jałowym biegiem jest nie tylko marnowaniem czasu, ale i pieniędzy. Unikając ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Volkswagen Jetta
      Taniec wojskowy, dziewczyny
      Dziewczyny
      Ford Mustang, 2