Matiz 0,8 Szarpie podczas przyśpieszania...

Matiz 0,8 Szarpie podczas przyśpieszania...

13 Cze 2013, 11:29

Witam, od wczoraj mam problem otóż, najczęściej przy przyśpieszaniu na biegach 1,2,3 bardzo szarpie mi autem, (coś w stylu jakby auto było przyczepione łańcuchem do drzewa) :) raz dostaje mocy a raz spada moc i nie chce przyśpieszać..., i czasem jest tak że max mogę jechać 60km/h a gdzieś po minucie go odblokowuje i przyśpiesza. Dzisiaj przeczyściłem palec w kopułce jest odrobinę lepiej ale jednak dalej szarpie. Nie chce się brać za niepotrzebne koszta przykładowo wymieniając świece i kable oraz całą kopułkę, jak może się okazać że walnięty jest Filtr paliwa. Czy mam rację? Proszę o pomoc jak zdiagnozować usterkę i jak ją naprawić. z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam.
Warson
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 27 Gru 2007, 15:43
Miejscowość: Sosnowiec

Re: Matiz 0,8 Szarpie podczas przyśpieszania...

13 Cze 2013, 12:10

Sprawdź sygnał z MAP-sensora lub go podmień na próbę.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 08 Sie 2007, 23:19

Re: Matiz 0,8 Szarpie podczas przyśpieszania...

13 Cze 2013, 15:05

Dzięki za odpowiedź ale jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem co to w ogóle jest...
Warson
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 27 Gru 2007, 15:43
Miejscowość: Sosnowiec

Re: Matiz 0,8 Szarpie podczas przyśpieszania...

13 Cze 2013, 15:18

Ja też nie wiem , ale myślę że oboje dowiemy się tutaj : http://www.google.pl/#sclient=psy-ab&q= ... 06&bih=866 .
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2180
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami
    Łącząc system 4Control (4 koła skrętne) z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, Renault w skuteczny sposób skoordynowało działanie dwóch kluczowych elementów z punktu widzenia zachowania samochodu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006