Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

16 Paź 2016, 21:17

witam!! mazda 3 1.6 B= LPG zaraz po odpaleniu łapie obroty 1500 i po kilku sekundach zaczynają spadać aż auto gaśnie potem jest problem z odpaleniem, potrafi tak zrobić kilka razy dopóki silnik się nie rozgrzeje, potem jest ok.
zostały wymienione świece , przeczyszczona przepustnica i silniczek krokowy.
Jeśli coś ktoś wie piszcie.
MIKE
mike19872
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 08 Gru 2008, 10:57

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

17 Paź 2016, 16:11

Do sprawdzenia wartości jakie pokazuje czujnik temperatury płynu chłodzącego. Sprawdził bym równiej podłączenia wtyczek do cewek (czy piny nie są mokre, zaśniedziałe itp.) i przyjrzał się samym cewkom.

Rozumiem, że te problemy występują wyłącznie na benzynie.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 4073
Zdjęcia: 3295
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

17 Paź 2016, 21:39

cewki sprawdzane były kazda , przewody sa ok. czujnik też.
dzieje sie to na benzynie na zimnym silniku
MIKE
mike19872
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 08 Gru 2008, 10:57

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

17 Paź 2016, 23:00

Czy po tych zabiegach robiłeś reset komputera i adaptację ustawień od nowa?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 4073
Zdjęcia: 3295
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

18 Paź 2016, 07:19

Samochod byl na 3 kompach u mechaników i nikt nicnie wie
MIKE
mike19872
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 08 Gru 2008, 10:57

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

18 Paź 2016, 09:55

mike19872 napisał(a):Samochod byl na 3 kompach u mechaników i nikt nicnie wie
To, że był podłączany i nikt nic nie wie może oznaczać że nie pokazywał żadnych błędów, a mechanicy z reguły rozkładają wtedy ręce bo nie chce im się szukać przyczyny. Bardzo często tak jest.

Pytanie czy któryś z nich zrobił od nowa adaptację czyli wykasował mapę i nauczył samochód odnowa ustawień na podstawie aktualnych danych z czujników? Chodzi mi czy po tym czyszczeniu przepustnicy i EGR zostało to zrobione?

Czy jak odpalisz zimne auto i obroty z 1500 zaczynają spadać i dodasz lekko gazu starając się utrzymać te 1500 obr. to auto będzie chodziło i nie zgaśnie?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 4073
Zdjęcia: 3295
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Prawnuk Sir Ernesta Shackletona podbija Antarktydę Hyundaiem Santa Fe Prawnuk Sir Ernesta Shackletona podbija Antarktydę Hyundaiem Santa Fe
    Hyundai Santa Fe, wyposażony w silnik Diesel 2.2l, stał się bohaterem pierwszej samochodowej wyprawy przez Antarktydę. Za kierownicą samochodu, biorącego udział w tym historycznym wydarzeniu, zasiadł Patrick Bergel – ...
    Mitsubishi ASX 2013, Mocny – Bezpieczny – Prosty Mitsubishi ASX 2013, Mocny – Bezpieczny – Prosty
    Od dnia premiery w 2010 roku model Mitsubishi ASX sprzedał się w 250 tyś. egzemplarzy, z czego 140 tyś. znalazło nabywców w Europie i Rosji. Tym samym pojazd stał się globalnym rynkowym przebojem firmy Mitsubishi Motors ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Chevrolet Corvette C7, logo
      BMW seria 5 E34 M5, przód
      Nissan Juke
      Autosacrum 2006