Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

16 Paź 2016, 20:17

witam!! mazda 3 1.6 B= LPG zaraz po odpaleniu łapie obroty 1500 i po kilku sekundach zaczynają spadać aż auto gaśnie potem jest problem z odpaleniem, potrafi tak zrobić kilka razy dopóki silnik się nie rozgrzeje, potem jest ok.
zostały wymienione świece , przeczyszczona przepustnica i silniczek krokowy.
Jeśli coś ktoś wie piszcie.
MIKE
mike19872
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 08 Gru 2008, 09:57

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

17 Paź 2016, 15:11

Do sprawdzenia wartości jakie pokazuje czujnik temperatury płynu chłodzącego. Sprawdził bym równiej podłączenia wtyczek do cewek (czy piny nie są mokre, zaśniedziałe itp.) i przyjrzał się samym cewkom.

Rozumiem, że te problemy występują wyłącznie na benzynie.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3665
Zdjęcia: 3293
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

17 Paź 2016, 20:39

cewki sprawdzane były kazda , przewody sa ok. czujnik też.
dzieje sie to na benzynie na zimnym silniku
MIKE
mike19872
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 08 Gru 2008, 09:57

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

17 Paź 2016, 22:00

Czy po tych zabiegach robiłeś reset komputera i adaptację ustawień od nowa?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3665
Zdjęcia: 3293
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

18 Paź 2016, 06:19

Samochod byl na 3 kompach u mechaników i nikt nicnie wie
MIKE
mike19872
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 08 Gru 2008, 09:57

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

18 Paź 2016, 08:55

mike19872 napisał(a):Samochod byl na 3 kompach u mechaników i nikt nicnie wie
To, że był podłączany i nikt nic nie wie może oznaczać że nie pokazywał żadnych błędów, a mechanicy z reguły rozkładają wtedy ręce bo nie chce im się szukać przyczyny. Bardzo często tak jest.

Pytanie czy któryś z nich zrobił od nowa adaptację czyli wykasował mapę i nauczył samochód odnowa ustawień na podstawie aktualnych danych z czujników? Chodzi mi czy po tym czyszczeniu przepustnicy i EGR zostało to zrobione?

Czy jak odpalisz zimne auto i obroty z 1500 zaczynają spadać i dodasz lekko gazu starając się utrzymać te 1500 obr. to auto będzie chodziło i nie zgaśnie?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3665
Zdjęcia: 3293
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Prius - aerodynamika i niskie zużycia paliwa Toyota Prius - aerodynamika i niskie zużycia paliwa
    Toyota Prius czwartej generacji już na pierwszy rzut oka zwraca uwagę swą aerodynamiczną sylwetką. I nie jest to tylko subiektywne wrażenie, ponieważ dzięki starannemu zoptymalizowaniu kształtów nadwozia projektantom ...
    Lakiernia powłok zewnętrznych Lakiernia powłok zewnętrznych
    Audi uruchomiło w swojej fabryce w Ingolstadt nową lakiernię powłok zewnętrznych. Prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji, razem z dyrektorem fabryki Albertem Mayerem i przewodniczącym Rady Zakładowej ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Volvo S60, zabudowa komory silnika
      Hyundai i30 5-drzwiowy
      Lexus RX 450h, 4 generacja, tył
      Honda Civic Coupe, białe alufelgi do czarnego auta