Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

16 Paź 2016, 21:17

witam!! mazda 3 1.6 B= LPG zaraz po odpaleniu łapie obroty 1500 i po kilku sekundach zaczynają spadać aż auto gaśnie potem jest problem z odpaleniem, potrafi tak zrobić kilka razy dopóki silnik się nie rozgrzeje, potem jest ok.
zostały wymienione świece , przeczyszczona przepustnica i silniczek krokowy.
Jeśli coś ktoś wie piszcie.
MIKE
mike19872
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 08 Gru 2008, 10:57

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

17 Paź 2016, 16:11

Do sprawdzenia wartości jakie pokazuje czujnik temperatury płynu chłodzącego. Sprawdził bym równiej podłączenia wtyczek do cewek (czy piny nie są mokre, zaśniedziałe itp.) i przyjrzał się samym cewkom.

Rozumiem, że te problemy występują wyłącznie na benzynie.
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3902
Zdjęcia: 3295
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

17 Paź 2016, 21:39

cewki sprawdzane były kazda , przewody sa ok. czujnik też.
dzieje sie to na benzynie na zimnym silniku
MIKE
mike19872
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 08 Gru 2008, 10:57

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

17 Paź 2016, 23:00

Czy po tych zabiegach robiłeś reset komputera i adaptację ustawień od nowa?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3902
Zdjęcia: 3295
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

18 Paź 2016, 07:19

Samochod byl na 3 kompach u mechaników i nikt nicnie wie
MIKE
mike19872
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 08 Gru 2008, 10:57

Re: Mazda 3 1.6 B+lpg gasnie na zimnym silniku

18 Paź 2016, 09:55

mike19872 napisał(a):Samochod byl na 3 kompach u mechaników i nikt nicnie wie
To, że był podłączany i nikt nic nie wie może oznaczać że nie pokazywał żadnych błędów, a mechanicy z reguły rozkładają wtedy ręce bo nie chce im się szukać przyczyny. Bardzo często tak jest.

Pytanie czy któryś z nich zrobił od nowa adaptację czyli wykasował mapę i nauczył samochód odnowa ustawień na podstawie aktualnych danych z czujników? Chodzi mi czy po tym czyszczeniu przepustnicy i EGR zostało to zrobione?

Czy jak odpalisz zimne auto i obroty z 1500 zaczynają spadać i dodasz lekko gazu starając się utrzymać te 1500 obr. to auto będzie chodziło i nie zgaśnie?
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3902
Zdjęcia: 3295
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowa Dacia Duster na wyższym poziomie Nowa Dacia Duster na wyższym poziomie
    W designie zewnętrznym Nowej Dacii Duster pojawiają się zmiany podkreślające jej terenowy charakter. Zmienia się również wnętrze, w którym zobaczymy nową deskę rozdzielczą, nowe tapicerki, nowy zespół ...
    Czy obwodnice miast powinny być płatne? Czy obwodnice miast powinny być płatne?
    Czy płacenie za obwodnicę stawia pod znakiem zapytania sens jej istnienia? Przecież obwodnica ma za zadanie odciążenia centrum miasta. W przypadku jak będzie płatna to czy kierowcy nie wybiorą jednak przejazdu przez centrum.

  •  
    • Warto przeczytać
    • Rajd Nowej Zelandii, zespół SKODA MRF
      II edycja Tor Poznań Track Day 2012 : 11
      Nocne wyścigi na Piłsudskiego w Olsztynie, 4
      Suzuki Vitara, stromy wjazd pod górę