Mazda6 zapalniczka i CD nie dzialaja

14 Lut 2011, 18:39

Witam.
Moja mazda6 wrocila po remoncie kapitalnym silnika ( diesel 2l turbo ).
Problem dotyczy zapalniczki i odtwarzacza plyt CD ( na pojedyncza plyte , bez zmieniarki), a co najlepsze , ze radio i kaseta dzialaja Oba te urzadzenia dzialaly przed oddaniem auta do warsztatu , teraz oba nie dzialaja. Czy te urzadzenia sa ze soba powiazane? Wymienilam bezpiecznik 15 od audio i dalej nic. Jesli wiecie jak to naprawic prosze o wskazowki , ale takie jak " chlop krowie na rowie " bo jestem kobitka a nie mechanikiem i bardzo chce zrozumiec jak to naprawic. Mechanicy angielscy maja sporo pomyslow, ale niekoniecznie dobrych dla aut. Tak wiec Panowie prosze o pomoc i wskazowki
:roll:
Zawsze wdzieczna za odpowiedz :)
Tetetka
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: England

20 Lut 2011, 16:25

Powiedz gdzie w tym England mieszkasz to moze bede mogl pomoc osobiscie;)
Wiec zeby cokolwiek podzialac to musisz sie sloneczko zaopatrzyc w miernik napiecia.
Sprawdzic kostki od radia i zapalniczki. Jak nie dochodzi napiecie to po kabelkach idzie sie dalej do bezpiecznikow, stacyjki i przekaznikow. Jak sa dobre to zostaje polaczenie listwy rozdzielajacej na linie radia i zapalniczki.

Wierz mi prosciej wytlumaczyc sie nie da.

Na poczatek sprawdz wszystkie bezpieczniki nie tylko ten opisany jako radio i zapalniczka. Wymien ten 15AMP na 30AMP mowie o tym od radia i zapalniczki i bez znaczenia czy spalony czy nie wywal ta 15 do kosza.
Moze byc spalone ale nie koniecznie bedzie to widac.
Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
Seba TDI
Początkujący
 
Posty: 159
Miejscowość: Crewe UK

20 Lut 2011, 16:59