Mercedes Sprinter 216 906 2009, nie ma mocy, wchodzi w tryb awaryjny

Mercedes Sprinter 216 906 2009, nie ma mocy, wchodzi w tryb awaryjny

20 Maj 2016, 08:50

Witam. Mam problem z Mercedesem Sprinterem 216 906 2009 rok. Samochód nie ma mocy i wchodzi na tryb awaryjny. Po podłączeniu do komputera wyskakuje błąd 2263. Wymieniłem uszczelkę pod kolektorem wydechowym i rurkę spalin Egr. Nie mam już pojęcia co mu może dolegać, zwłaszcza, że przy przyśpieszeniu kopci. Proszę o jakieś podpowiedzi . Będę wdzięczny.
ramon68
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 20 Maj 2016, 08:43
Auto: Mercedes Sprinter

Re: Mercedes Sprinter 216 906 2009, nie ma mocy, wchodzi w tryb awaryjny

20 Maj 2016, 09:55

Proponuję sprawdzić czy wszystkie rurki podciśnieniowe są szczelne. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika może być wydmuchana uszczelka pod kolektorem dolotowym i należało by to sprawdzić. Ten błąd może też być przez niesprawną lub zawieszoną vakum pompę która nie podaje prawidłowego podciśnienia.

Zerknij sobie to tego tematu którego cześć cytuję poniżej:

szymondebiec napisał(a):Glownym problemem kodu P2263 i w 99% slusznym jest lewe powietrze w ukladzie dolotowym i cóż okazali sie ze faktycznie, mój problem tkwil w nieszczelności miedzy glowica a kolektorem dolotowym.

Czytaj więcej sprinter-513-2-2cdi-906-rocznik-2009-blad-p2263-vt76717.htm
Kacper
Stały forumowicz
 
Posty: 3393
Zdjęcia: 3291
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...
    Jak bezpiecznie pokonywać zakręty? Jak bezpiecznie pokonywać zakręty?
    Pokonywanie zakrętów nie jest takie łatwe, jakby mogło się wydawać. Redukcja prędkości i skręcenie kierownicy to nie jedyne zadania, jakie musi uwzględnić kierowca. Kluczowa jest płynność wykonania manewru, a do tego ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili