Mercedesy władcami dróg

mercedesy władcami dróg

23 Lip 2010, 18:08

sporo jezdze po kraju i zauważyłem ze kierowcy mercedesów uważają sie za pana drogi i nie obowiązują ich przepisy głównie modele w211 i w221 oczywiscie nie wszyscy ale czesto widze jak wyprzedza na trzeciego czy czwartego zmienia pas bez kierunku wpycha sie czy zajezdza droge i jako uzytkownik mercedesa apeluje ze nie jestesmy sami na drodze i spoglądali w lusterka włączajmy kierunki itp a bedzie chociaz troche bezpieczniej
pitbullr7
Nowicjusz

Miejscowość: konstancin leśny

Re: Mercedesy władcami dróg

23 Lip 2010, 19:30

I znów te stereotypy :roll: Nie ma znaczenia jaki samochód tylko kto za kółkiem siedzi. Jeden będzie szpącić w fiacie 126p a drugi w wyżej wymienionym mercedesie będzie wzorowym kierowcą.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

23 Lip 2010, 20:55

pewnie ze nie ma znaczenia jednak mam wrażenie ze kierowcy merców czy beemek wyzszej pułki czesciej sie wpychają itp
pitbullr7
Nowicjusz

Miejscowość: konstancin leśny

23 Lip 2010, 21:27

Jak ktoś ma pod maską 200 kucyków albo więcej to jest mu łatwiej się wepchać. Nim ja się rozbujam swoim autobusem to kierowcę za mną krew zalewa :mrgreen: Oby tylko robili to z głową.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Historia TECHNOLOGII SKYACTIV Mazdy Historia TECHNOLOGII SKYACTIV Mazdy