Minivan (2-7 os.), tania eksploatacja, lpg, do 20 tys

10 Kwi 2017, 22:52

Dzień dobry,

Chciałem kupić samochód do ok. 20 tys., najlepiej ok. 15, żeby reszta została na rozruchowe naprawy i zagazowanie:
- minivan z 7 miejscami, ewentualnie 5 miejsc ale swobodnie 3 foteliki z tyłu
- tani w utrzymaniu (części/naprawy)
- odpowiedni do instalacji lpg

Do pracy nim za dużo nie będę jeździł (w mieście), ale z powodu innych spraw jakieś kilka wycieczek tygodniowo zrobię po 10-20 km. A poza tym na weekendowe wycieczki i wakacje.

1) Co Państwo polecają?
2) Czy znają Państwo jakieś firmy specjalizujące się w sprowadzaniu/sprzedawaniu tego typu samochodów?

Myślałem o:
Zafirze A - ale to już chyba za stare auto?
Zafirze B - ale słyszałem, że już nie jest takie tanie i sprawne jak A
Grand Senic - ale słyszałem, że renault ma zła renomę w kwestii silników i elektroniki
Dacia L... - słyszałem, że to ciekaw auta, ale czy wzmiarę bezawaryjen i tanie w naprawie?
Sharanie, Alhambrze, Galaxy - ale ma wrażenie, że nikt ich tu nie poleca i nie wiem czemu...
jakiś japończykach, ale nie wiem które do gazu się nadają...

Z góry dziękuję
kskibandur
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Nie mam

11 Kwi 2017, 18:18

Pod lpg nadaje się kazdy z silnikiem MPI.
Zafira B 1.8 z lpg dogaduje się swietnie. Słabsza wersja miała hydro na zaworach, mocniejsza manualną regulacje.
Za 20tys kupisz zadbaną sztukę.
Inna ciekawa opcja to Toyota Avensis Verso.
Przykładowy link
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybrydowe hity 2017 roku
    Za nami przełomowy dla motoryzacji rok 2017. To czas, w którym na rynku debiutuje coraz więcej modeli z napędem hybrydowym i pierwszy raz w historii widoczny jest wyraźny, spadkowy trend sprzedaży samochodów ...
    Volvo 900 - samochód do driftu
    Volvo pożegnało się już z napędem na tył, ale kiedyś sprawy miały się zupełnie inaczej. A modele z serii 200, 700 i 900 wychowały wielu skandynawskich rajdowców i drifterów, którzy za ich kierownicą ćwiczyli ...