Mitsubishi L 200

Mitsubishi L 200

18 Wrz 2010, 18:52

Witam mam problem z Mitsubishi L 200. Zimny silnik trochę ciężko zapala ale ciepły pali na dotyk.Kolejny problem to silnik przestaje ciągnąć powyżej 2700 obrotów , jest tępy.
To jest L 200 z 2004 roku 2.5 turbo intercooler.Jak ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać to proszę o pomoc.
arczi
arczi481
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 18 Lut 2010, 00:24
Miejscowość: mogilno

Re: Mitsubishi L 200

19 Wrz 2010, 19:34

Wszystkie świece sprawne?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1903
Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Mitsubishi L 200

19 Wrz 2010, 19:45

prędzej pompa i wyprzedzenie wtrysku, choć świece jak najbardziej prawdopodobne
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6632
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: Mitsubishi L 200

21 Wrz 2010, 20:31

Świece są sprawne.Ma ktoś może jakiś schemat przewodów podciśnienia?Ktoś grzebał przede mną przy tym silniku i jest jedna rurka nie podłączona.W czasie pracy silnika zasysa powietrze tą rurką.Zaślepienie jej nic nie zmienia a nie mogę znależć gdzie była podłączona,był na tej rurce tylk urwany kawałek wężyka.
arczi
arczi481
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 18 Lut 2010, 00:24
Miejscowość: mogilno

Re: Mitsubishi L 200

21 Wrz 2010, 20:40

Poszukaj tutaj, rysunki całego auta i poszczgólnych elementów tylko że strona z Ukrainy więc angielski mieszany z ukraińskim ale idzie ogarnąć http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua/in ... ?model=7AQ

[ Dodano: 21 Wrzesień 2010, 21:46 ]
To też się może jakoś przyda w końcu silniki w miarę pokrewne http://pajero4x4.ru/caps/

[ Dodano: 22 Wrzesień 2010, 10:54 ]
Tutaj jeszcze manual do silnika 4D56 czyli 2.5TDi http://members.iimetro.com.au/~frankyz/ ... 091-93.pdf
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1903
Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    Felgi samochodowe - rozstaw i ilość śrub Felgi samochodowe - rozstaw i ilość śrub
    Przedstawiamy dwa parametry montażowe felg samochodowych (średnicę śrub i ich ilość) zarówno stalowych jak i aluminiowych. Są one na tyle ważne, że oba te parametry muszą być dokładnie takie same jak zalecił producent ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • DSCN5829
      Miasteczko Master Truck o zachodzie słońca
      Chevrolet Master Eagle 1933, tył
      Volkswagen Golf III, srebrny, dziewczny, 5
      Renault Megane R.S. 275 Trophy, przód