Mitsubishi pajero

mitsubishi pajero

15 Sty 2011, 14:21

Witam forumowiczów !
Cieszę się ,że takie forum istnieje. Mam kilka pytań odnośnie Miśka Pajero III 3.2 did.
Mianowicie jest to mój nowy zakup i mam kilka problemów z nim związanych . Dlatego też zwracam się z prośbą o pomoc ponieważ nie znam się kompletnie na tym aucie ??
1. Auto ma 200 000 przebiegu z tego co zauważyłem jeździ na oleju 5/40 . Widziałem , że jakieś 4 tysiące temu miał ten olej zmieniany a już potrzebował dolewki . Wydaje mi się , że ten olej jest za rzadki na ten przebieg i chciał bym go zmienić , czy Misiek ma jakieś wymagania odnośnie oleju ?. Ewentualnie co byście polecali mu wlać ?.
2. Nie wiem czy to jest wada albo taki już jego urok . Ale przy odpalaniu czuć takie szarpnięcie , myślałem że to poduszki pod silnikiem ale przy gaszeniu takie szarpnięcie nie występuje.
3.Kontrolki napędów : przy włączonym napędzie na 4h nie świeci mi się tylne lewe koło ale napęd normalnie pracuje . Po włączeniu pozostałych powyższych napędów zielone oznaczenia kół są stałe natomiast reszta kontrolek miga, ale w terenie idzie odczuć różnicę po zmianie z 4h np. na 4hlc .Jak sprawdzić czy to nie jest tylko wina elektryki ? czy komputer wystarczy ? Może jakiś inny sposób?.
4. Czy można gdzieś znaleźć instrukcje po Polsku?
5.Co powinienem jeszcze sprawdzić zanim zacznę prawdziwą eksploatację auta ? Czy łańcuch się wymienia ? itd:D
Z góry dziękuje za odpowiedź Laughing
pozdrawiam Tomek
tomii1987
Nowicjusz

Miejscowość: Wielkopolska
  • Re: Mitsubishi pajero

15 Sty 2011, 14:57

1 nie zmianiaj oleju, dolej a wymiana co 8000, wlewasz byle co odpowidające parametrami zaleceniom :wink:
    2 pewnie zaczyna się odzywać największa bolączka DIDów ;) koło 2masowe
    3 co do kontrolek sprawdź podciśnienia na napędach prawdopodobnie pospadały, jak miga znaczy że wajcha przełożona mechanizm nie koniecznie działa :mrgreen:
    4 można :lol: nawet tu gdzieś jedną zamieściłem :cool: poszukaj w starych postach