07 Gru 2014, 08:58
Najprawdopodobniej masz ten sam problem,miałem to samo.Jak dojść samemu do tego,że problem leży w zużytym czujniku dźwigienkowym w zbiorniku z paliwem?Zasada jego działania jest bardzo prosta,stycznik ślizga się po ścieżkach miedzianych,im grubsza ścieżka u góry,tym większa oporność i zegar pokazuje więcej paliwa,ścieżki od góry ku dołowi są coraz cieńsze,rozumiesz?!Zdjąłem wtyczkę przypiętą do czujnika poziomu paliwa i zmostkowałem wtyczkę cieniutkim drucikiem,potem grubszym,wskaźnik na zegarze pokazywał full przy grubym druciku,przy cienkim połowę.Wymontowałem czujnik dźwigienkowy,ścieżki wyślizgane niestety.Zamontowałem go z powrotem,nie podpinając pod wtyczkę,gruby drucik zostawiłem i teraz pokazuje mi full:-) Szukam czujnika,w ASO MB ok .900 zł.