Modyfikator plus ?

03 Sie 2009, 23:41

Kurde jak tak wszyscy chwala to jade do sklepu zaraz i to kupuje bo sam jestem ciekaw czy to cos pomaga. A co polecacie najbardziej?
W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
dawidbn
Zaawansowany
 
Posty: 777
Rejestracja: 27 Wrz 2008, 17:55
Miejscowość: Koszalin

04 Sie 2009, 22:14

Dawid w Leclercu kup sobie CERA -TECA Liqui Moly,je jestem w lekkim szoku efektami zastosowaniatego preparatu ,nie na darmo jest umieszczony w środku opakowania certyfikat jakości oraz skuteczności TUV a sam preparat jest rzadki koloru lekko pomaranczowego ,pamiętaj pojemnik sobie przepłukaj olejem i wlej do silnika bo trochę go zostaje,jutro dopiszę jakie efekty dostrzegłem!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6556
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

04 Sie 2009, 22:28

A tam pisze ze przed zastosowaniem nalezy oczyscic silnik produktem liqui moly engine flash robiles tak?
W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
dawidbn
Zaawansowany
 
Posty: 777
Rejestracja: 27 Wrz 2008, 17:55
Miejscowość: Koszalin

05 Sie 2009, 19:33

Nie nie robiłem niczego takiego nie wyczytałem,jutro spojrzę na opakowanie(w samochodzie),angielskiego nie znam a instrukcja w języku polskim jest szczątkowa,mnie się wydaje,że jest to zbyteczne.Efekty?!Cholera nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności tuż po wlaniu tego specyfiku wyregulowałem instalkę gazową gdyż auto mi dużo paliło LPG,teraz nie wiem czy tak znaczny spadek konsumpcji gazu jest wynikiem zastosowania tego preparatu czy nie a więc w jezdzie mieszanej nastąpił spadek konsumpcji gazu o deklarowane 15% ale na trasie zużycie tego paliwa spadło o 30% :shock: to jeszcze nic już na drugi dzień po zastosowaniu specyfiku i zrobieniu ok.150 km musiałem wyregulować obroty biegu jałowego gdyż znacznie podskoczyły ,po pokonaniu ok.2000 km(dużo jeżdżę) musiałem po raz wtóry zmniejszyć obroty biegu jałowego,spadła trochę temperatura robocza silnika w czasie jazdy a podniosło się znacznie ciśnienie oleju na biegu jałowym (w korkach),odczuwam przynajmniej o 30% lepszą dynamikę silnika oraz elastyczność ,teraz mój muł w automacie dużo lepiej startuje,odczuwam wyrażny wzrost mocy oraz prędkosci maksymalnej na gazie,dawniej ok.150 km/h i koniec a teraz moja locha chce ciągnąć szybciej,jestem zdumiony,spadły tak opory w samym silniku,że podczas hamowania muszę trochę mocniej naciskać na hamulec(hamowanie silnikiem)Po wlaniu specyfiku z każdym dniem osiągi stawały się coraz lepsze(XERAMIC działa natychmiastowo)Xeramica nie mogłem kupić dlatego kupiłem CERATECA,ktory jest lepszy?!Efekty są podobne ale CERATEC jest chyba lepszy!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6556
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

05 Sie 2009, 22:11

Jak sobie wyregulowałeś instalkę to się nie dziw. To akurat podstawa. Auto więcej spala i traci na mocy. Po regulacji jest odczuwalna różnica.

Czy to tylko zasługa tego specyfiku?
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725
Rejestracja: 15 Sty 2008, 19:53

06 Sie 2009, 14:17

a czy CERA -TECA Liqui Moly ma coś wspólnego z modyfikatorem? nie słyszałem o nim wcześniej...
pacol1976
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 28 Lip 2009, 13:04
Miejscowość: strażak
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia 54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia
    Rajd Barbórka odbędzie się w tym roku w drugi weekend miesiąca. Rywalizacja na odcinkach specjalnych oraz trasie Kryterium Asów na Karowej będzie toczyła się w sobotę, 10 grudnia. 54. edycja kultowej imprezy ...
    Co wpływa na wygląd zewnętrzny samochodu? Co wpływa na wygląd zewnętrzny samochodu?
    Stylistykę samochodu kreują nie tylko względy estetyczne, ale i cała długa lista czynników wpływających na nasz portfel i bezpieczeństwo. Popularność samochodu w bardzo dużej mierze zależy od jego wyglądu. Stylistyka ...

  • 06 Sie 2009, 18:53

    Jest udowodnione,że np.Motor Life działa(podniesienie kompresji na cylindrach)Pacol pytasz czy modyfikator plus ma coś wspólnego z Cerateciem?!Nie te preparaty są skrajnie inne gdyż CERATEC jest ceramizerem a mod+ nie! Dishman po samym odpalaniu rano silnika odczuwa się działanie tego specyfiku czyli spadek oporów w samym silniku(podobnie było z XERAMIC-iem),co się tyczy samej regulacji instalacji gazowej to polegało to tylko na delikatnym wkręceniu pokrętła regulatora dawki gazu na przewodzie biegnącym w kierunku gażnika(doprowadzającym gaz w stanie lotnym),tylko tyle ,parownika nie ruszałem.Tankuję paliwo w każdy dzień dokładnie co 100 km,dzisiaj wlałem 14 l,jeżdzimy w 4 osoby,cykl mieszany ,przejeżdżamy cały W-w z postojami tylko na swiatlach bez korków rano ,potem jedziemy trasą z kilkoma postojami na światłach .Przypominam jest to silnik gażnikowy a auto netto waży 1380 kg.Nie,tak mało nigdy mi nie palił dotąd,nigdy nie miałem tak wysokiego ciśnienia oleju,to jest automat więc ciśnienie oleju przy mocno rozgrzanym silniku sięgało pierwszej kreski,teraz podniosło się o połowę pola do następnej kreseczki i temperatura silnika lekko spadła.Na razie calutki czas obserwuję spadek konsumpcji paliwa.Na trasie przy 140 km/h pali mi ok.13.6 l LPG,tak mało mi nigdy nie palił nawet wtedy gdy instalka była nowa oraz wyregulowana na analizatorze!
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6556
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)

    06 Sie 2009, 20:55

    Nie no tez musze to wyprobowac, zacheciles mnie szczerze powiem. A probowales ten Motor Life bo podniesienie kompresji tez mnie interesuje.
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Rejestracja: 27 Wrz 2008, 17:55
    Miejscowość: Koszalin

    07 Sie 2009, 11:22

    też lecę po ten wynalazek ;) dopiero co usunąłem wyciek oleju więc jest już możliwość zastosowania. Dam znać co i jak w przyszłym tygodniu. Wcześniej przeprowadzę skrupulatne testy przed zastosowaniem tego specyfiku, żeby mieć pewność co do wyników po zastosowaniu.
    karlone
    Zaawansowany
     
    Posty: 675
    Rejestracja: 07 Lis 2008, 16:55
    Miejscowość: Śląsk

    07 Sie 2009, 18:53

    dawidbn napisał(a):Nie no tez musze to wyprobowac, zacheciles mnie szczerze powiem. A probowales ten Motor Life bo podniesienie kompresji tez mnie interesuje.
    Tego specyfiku nie próbowałem gdyż silnik mam w idealnym stanie,przeprowadzono eksperyment kiedyś ,zrobili to ci sami dziennikarze ,którzy obalili mit o działaniu magnetyzerów(rzeczywiście silnik paliwa nie zużywa mniej),po procesie ceramizacji jeden cylinder,który miał gorsze ciśnienie sprężania o 4 bary w porównaniu z pozostałymi uzyskał wartość taką jak pozostale cylindry! :shock: Ja sądzę,że CERATEC posiada te same właściwości,gdyż po zastosowaniu zauważysz z jaką łatwością silnik odpala.XERAMIC działa prawie natychmiast ,CERATEC poddaje procesowi ceramizacji dłużej z dnia na dzień zauważysz poprawę osiągów swego samochodu a nie zapominaj,ze LIQUI MOLY ma w zanadrzu jeszcze coś podobnego do skrzyń biegow oraz dyferencjału(GearProtect lub getriebeoil-additiv)) Dla mnie to magia,niedowiarek gdy z tego skorzysta przetrze oczy ze zdumienia :!:

    [ Dodano: Pią Sie 07, 2009 19:55 ]
    Karlone właśnie ,napisz o swoich spostrzeżeniach! :wink:
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6556
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)

    07 Sie 2009, 23:37

    No jest dokladnie tak jak mowisz ludzie utarli taki mit o takich rzeczach ze to nie dziala,i kazdy w to slepo wierzy, ja jednak nie slucham mitow lecz slucham tego co mowi technika, nie ludzie.
    Ja musze to kupic z allegro bo nie ma u mnie w miescie sklepu z tym specyfikiem, kupuje na dniach i tez powiem jak dziala.
    W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
    dawidbn
    Zaawansowany
     
    Posty: 777
    Rejestracja: 27 Wrz 2008, 17:55
    Miejscowość: Koszalin

    08 Sie 2009, 16:23

    Ok. Już mam :) xeramic - ceramiczna ochrona, sprzedają to w marketach realu. Sporo mają różnych innych produktów np do gazów, tyle że leje sie to do benzyny - cena niższa właściwości podobne tyle, że nic nie ma mowy o ceramicznej ochronie. Zostałem więc przy ceramizerze, bo cena niższa niż ta z allegro z przesyłką. Zobaczymy, bo auto ma przebieg ok 400 tys.km przebiegu, a jak pamiętam kiedyś paliło o litr mniej na stówę i nie mogę się doszukać tego litra, gdzie się podział, powymieniałem wszystkie materiały eksploatacyjne łącznie z katalizatorami i sondami, i ten jeden litr na stówę się nie odnalazł. Zobaczymy więc, bo jest pole do popisu dla tego specyfika, po składzie spalin oceniam, że silnik jest w dosyć dobrym stanie, trudno powiedzieć jakie jest zużycie oleju, bo dopiero co usunąłem wyciek. Teraz tydzień testów przed wlaniem, a potem następny po zastosowaniu.
    karlone
    Zaawansowany
     
    Posty: 675
    Rejestracja: 07 Lis 2008, 16:55
    Miejscowość: Śląsk

    08 Sie 2009, 19:06

    Karlone, ja stosuję chemię od lat,mechanik który reguluje mi zawory powiedział ,że nie widział jeszcze silnika, który by tak błyskawicznie odpalał (200 kkm po remoncie),wierz mi rozrusznik tylko odezwie się a silnik odpala,wcisnę przycisk uruchamiający rozrusznik na ułamek sekundy ,tylko go dotknę dosłownie a silnik odpala bez żadnego problemu,wiesz ilu ludzi już przymuliłem ,tych którzy pokpiwali z mego starego jak świat Merasia?!Myśle ,ze tym odpalaniem mógłbym pobić rekord świata,piszę to bez żartów,zaznaczam rozrusznik już mam słabawy oraz akumulator cherlawy a silnik odpala jakby ktoś podał mu czystego tlenu pod nos,zobaczysz gdy zaaplikujesz mu XERAMICA jaką poczujesz różnicę!Tylko przepłukaj pojemnik olejem i wlej do silnika,dlaczego?! Dużo zostaje specyfiku w środku a wszystkiego wylać nie można(pojemnik fatalnie zaprojektowany).
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6556
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)

    22 Sie 2009, 14:44

    Moje spostrzeżenia po zastosowaniu XERAMICA>
    Nie potrafię jednoznacznie ocenić tego środka. Przejechałem ok 400 km w pierwszym tygodniu bez tego specyfika, dokładnie rejestrując spalanie. Potem dodałęm jedną butelkę, przejechałem ok 150 km. Następnie dokupiłem i dodałem drugą ze względu na rozmiar silnika i ilość oleju (ok. 6.5L) Bo jak ma to coś dać to niech ma ;) W sumie po dodaniu specyfika do oleju przejechałem następne 400 km głównie w trasie. To była ta sama trasa w obu sytuacjach w tych samych warunkach. Spalanie wypadło bardzo porównywalnie w graniach błędu tzn, 13L/100 km +-0,5L/100km. Muszę sprawdzić jeszcze dokładniej dynamikę. Bardzo możliwe, że silnik został uszczelniony, bo mam wrażenie, że jednak wcześniej ubyło trochę oleju. Teraz trudno to ocenić bo będę musiał przejechać parę tysięcy km, żeby mieć pewność, że nic nie ubywa. No cóż, być może silnik nie był tak zły, żeby coś tu zmienić, albo jest tak zły, że nie widzę od razu jakichś znaczących różnic ;) Dobra, odezwę się jak się to sprawuję jak trochę jeszcze pojeżdżę, przejazd kilku razy tej samej trasy potwierdzi mi czy spalania faktycznie jest niższe ale na pewno nie będzie to więcej niż te 0,5L/100km.
    karlone
    Zaawansowany
     
    Posty: 675
    Rejestracja: 07 Lis 2008, 16:55
    Miejscowość: Śląsk

    22 Sie 2009, 15:06

    Karlone wiesz o tym ,że każdy rozruch zimnego silnika to zużycie porównywalne z przejechaniem 300-400km?!Tak tak a co dzieje się zimą?! Samo zlikwidowanie suchych startów czyli bardziej fachowo pozbycie się kontaktu granicznego metal-metal to już jest dużo a na pewno ceramizery tutaj mają b.dużo do powiedzenia,już tylko z tego jednego powodu warto je stosować! Też nie jestem w stanie na 100% określić jak wpływają na zmniejszenie zużycia paliwa ,bardziej namacalne różnice odczujesz zimą.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6556
    Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
    Miejscowość: Z prawdy :)
     
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006