Laguna III mimo ,że tylko o 3 -4 cm krótsza od Mondeo mk3 w tej samej wersji nadwoziowej to oferuje zdecydowanie mniej miejsca na nogi niż Mondeo mk3 ,a co dopiero mk4.Zaryzykuje stwierdzeniem ,ze laguna ma ilość miejsca na nogi porównywalną z wyrośniętymi kompaktami.
Z tyłu Laguna ma belkę skrętną i nawet moja mama już przy przejeżdżaniu przez próg garażu od razu odczuła ,że jest z tyłu sztywniejsze zawieszenie niż Mondeo mk3.
Nie wiem jak diesel ,ale benzynowy 2.0 140 KM ma skrzynię 6 stopniową i w skrzyni 6 stopniowej rozczarowuje to ,że na szóstym biegu przy prędkości 150 km/h silnik ma obroty 4000 czyli tyle co Mondeo mk3 1.8 125 KM na piątym biegu.Konstruktorzy skupili się na tym by za pomocą skrzyni 6 stopniowej uzyskać lepsze przyspieszenie ,a nie pomyśleli o tym ,że dzięki skrzyni 6 stopniowej można było obniżyć obroty przy prędkościach autostradowych ,a tym samym i spalanie.
pilarzan napisał(a):Dobrze wykończony, świetnie wyciszony i wyposażony.
Jakość montażu kokpitu pozostawia trochą do życzenia.Starsze modele przyzwyczaiły do nieco .
Jest niewiele lepiej jak w Passacie z poniższego filmiku :
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Jeśli chodzi o wyciszenie zgadzam się.
Klang zamykanych drzwi przy delikatnym zamykaniu jest jak w segmencie premium jednak przy swobodnym pchnięciu drzwi budzi mieszane uczucia.
Co do wyposażenia to Bose edition nicy wysoka wersja ,a brak elektrycznie regulowanych foteli ,a Mondeo mk3 z średniej wersji wyposażeniowej ma elektryczna regulacje wysokości fotela kierowcy więc i mk4 pewnie tez ma. Ekoskóra w bose edition to w zasadzie skaja.
Mondeo mk3 ma maskę na teleskopy i wygłuszenie pod maską ,a Laguna w Bose edition ma maską bez wygłuszeń i podpieraną ręcznie wyciąganą podpórką.