Muza i głośniki w aucie

Muza i głośniki w aucie

24 Lis 2008, 00:20

Witam drogich kolegow :) mam pytanko... otoz jestem posiadaczem auta marki FIAT a dokladnie Seicento... mam w tylniej polce glosniki i chcialem je wymienic... gosciu w sklepie powiedzial mi ze mam wybrac pomiedzy tuba a glosnikami bo razem tego nie ma sensu dawac bo mam za male autko :D moje radio to JVC KD-G 341

i teraz wybralem sobie na allegro jakies glosniki ale nie wiem czy dobre...:

[link wygasł][/
[link wygasł]

zastanawiam sie czy nie wlozyc zamiast glosnikow takiego cudenka:
[link wygasł]

lub

[link wygasł]




Z gory dzieki za pomoc :lol:
PawianoweOko
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 02 Wrz 2008, 01:24
Miejscowość: Tychy

Re: Muza i głośniki w aucie

25 Lis 2008, 16:37

Jeśli chodzi o te tuby to one raczej ci sie nie zmieszczą, polecam te głośniki Hertza i jakiś subwoofer
Chomik90
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 776
Rejestracja: 06 Sty 2008, 19:58
Miejscowość: Łowicz
Prawo jazdy od: 26 06 2008
Auto: BMW
Silnik: 2.0 d 136km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Muza i głośniki w aucie

26 Lis 2008, 00:43

mam te glosniki

Blaupunkt GTX 693 (chce je wymienic)

ale czy oplaca sie?? bo jak czytam na necie to nie sa takie zle... a jak mam wymienic na porownywalne jezeli chodzi o glosnosc grania i basu to sie nie oplaca
PawianoweOko
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 02 Wrz 2008, 01:24
Miejscowość: Tychy

Re: Muza i głośniki w aucie

26 Lis 2008, 11:32

ja również polecam głośniki hertza. 100 W RMS na głośnik zupełnie wystarczy w tak małym aucie. Ważne żeby wszystkie głośniki w aucie były dobrze spolaryzowne, żeby ani jeden nie grał w przeciwfazie, bo inaczej wymiany nic nie dadzą. Wg mnie 2x100 W to już powinno nieźle trząść budą.
karlone
Zaawansowany
 
Posty: 675
Rejestracja: 07 Lis 2008, 17:55
Miejscowość: Śląsk

Re: Muza i głośniki w aucie

26 Lis 2008, 17:15

karlone napisał(a):Ważne żeby wszystkie głośniki w aucie były dobrze spolaryzowne, żeby ani jeden nie grał w przeciwfazie, bo inaczej wymiany nic nie dadzą.


Co to znaczy????? Mógłbyś mi wytłumaczyć? Naprawdę nie wiem :D
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący
 
Posty: 109
Rejestracja: 05 Sie 2007, 21:52

Re: Muza i głośniki w aucie

26 Lis 2008, 18:35

każdy głośnik ma oznaczone zaciski "+" i "-" łączymy te zaciski z zaciskami dla poszczególnych kanałów radia. Plus z plusem, minus z minusem. Jeśli np. masz 4 głośniki w aucie i 3 z nich są prawidłowo podłączone, a jeden jest podłączony na odwrót czyli "+" do "-" to ten jeden będzie grał odwrotną falą. Będzie niejako amortyzował (wciągał) fale w powietrzu szczególnie basowe, przez to bas będzie słaby.
karlone
Zaawansowany
 
Posty: 675
Rejestracja: 07 Lis 2008, 17:55
Miejscowość: Śląsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sprawne i mocne podwozie z ESP w samochodach Opel ADAM Sprawne i mocne podwozie z ESP w samochodach Opel ADAM
    Śmiały kształt modelu ADAM jest dodatkowo podkreślony przez zastosowanie dużego rozstawu kół (przednich: 1485 mm; tylnych: 1478 mm). Podwozie z rozstawem osi wynoszą-cym 2311 mm zapewnia maksymalny komfort i poziom ...
    Zabici bez zaiętych pasów Zabici bez zaiętych pasów
    Aż 50% ofiar śmiertelnych na autostradach w Austrii, a ponad 60% w Belgii nie miało zapiętych pasów w momencie wypadku. Pasy bezpieczeństwa są efektywnym elementem dającym kierowcy i pasażerom bezpieczeństwo podczas ...

  • Re: Muza i głośniki w aucie

    26 Lis 2008, 18:44

    To że trzeba podłączyć plus z plusem i minus z minusem, to wiedziałem, ale nie zrozumiałem że to o to właśnie chodzi tobie:).
    Dzięki za wytłumaczenie.
    Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
    Bryza
    Początkujący
     
    Posty: 109
    Rejestracja: 05 Sie 2007, 21:52
     
    • Warto przeczytać
    • Men's Day 2010
      Renault Clio III RS, tył
      Audi RS 5 Cabriolet, przednie fotele, wnętrze
      King of Europe - Driftingowe Mistrzostwa Polski, 7