Na co patrzeć przy zakupie starego samochodu? (125p)

08 Mar 2008, 11:43

Witam

To mój pierwszy post na forum, i chciałbym od razu powiedzieć
że nie znam się dobrze na samochodach to znaczy prawie
w ogóle się nie znam, i właśnie dlatego tu jestem.

Dzisiaj kupuję pierwszy mój samochód będzie to fiat 125p,
postanowiłem go kupić ponieważ nie będzie mi go szkoda
jak się zarysuje czy coś. Przynajmniej się czegoś przy nim
nauczę.

Przejdźmy do mojego pytania.
Na co radzicie mi zwrócić uwagę przy zakupie tego
samochodu ( starego samochodu ) co w nim może być nie tak,
co się psuje i czego nie widać na pierwszy rzut oka, takie
ogólne sprawy.

Pozdro.

Krzysiek
kps
Nowicjusz
 
Posty: 1

08 Mar 2008, 18:59

czy ma prądnice czy alternator, musisz się nim przejechać i sprawdzić końcówki drążków czyli energicznie skręcić w lewo i w prawo, no i sprawdź czy nie ma korozji podwozia, luz w kierownicy, jaki ma akumulator, no i żarówki, wycieraczki itd.
PHAETON SZCZECIN
Początkujący
 
Posty: 111
Miejscowość: Szczecin

08 Mar 2008, 19:50

Jak się nie znasz kompletnie na samochodach to nie kupuj starego auta. Stare auta będą się psuć, a jak Ty nie masz kasy i się nie znasz na tym, to może być problem.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

08 Mar 2008, 23:29

Dokładne jak kolega wyżej uważam że tak stare auto niebędzie jeżdziło bez częstego zaglądania pod maskę, oczywiście części do tego auta niesą drogie, ale wymiana ich w warsztacie będzie przewyższała ich wartość.
Golf IV GTI 1.8 TURBO
Nissan Terrano II 2.7 TDI
BMW 328
Bolo1989
Aktywny
 
Posty: 439
Miejscowość: Mazowieckie

09 Mar 2008, 00:09