Napęd 4x4

Napęd 4x4

19 Lut 2011, 18:55

Mam problem z przerzuceniem napędu z 4 na 2 w Oplu Frontera z roku '97. Mam wrażenie, że 2 napęd wszedł, ale przy rozwinięciu większej prędkości do 80 km/h jakby wracał na 4. Co mam zrobić? Co może być przyczyną? Ludzie, prosze o w miarę szybką odpowiedź.
Hm... Na jakichś tam stronach wyczytałem, że trzeba wysiąść z auta i coś poprzestawiać, tylko nie wiem o co chodzi, więc jeśli możecie napiszcie co i jak.
Veeg.
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 19 Lut 2011, 18:48
Miejscowość: W-wa

Re: Napęd 4x4

19 Lut 2011, 21:19

zależy jakie masz sprzęgiełka ;) automatyczne czy manualne
jeśli manuale to trzeba wysiąść i rozpiąć sprzęgiełka przy piastach koła (obydwu)
jeśli automaty to po przerzuceniu na H2 musisz cofnąć jakieś 2 metry wtedy rozepną się same

jeśli masz wrażenie że przy takiej prędkości zapina ci przód to wymień olej w reduktorze
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6639
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 23:40
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla TE27 (1972–1974) Toyota Corolla TE27 (1972–1974)
    To właśnie od niej zaczyna się wielka przygoda Corolli ze sportem. Pod maską lekkiego, ważącego zaledwie 855 kg nadwozia coupe ówczesnej Corolli TE27 zamontowano 115-konny silnik DOHC z Celiki. Ta wersja trafiła do ...
    Większość polskich kierowców jeździ na krótkich odcinkach Większość polskich kierowców jeździ na krótkich odcinkach
    Niemal połowa kierowców deklaruje, że jednorazowo pokonuje nie więcej niż 10 km, a co trzeci przejeżdża dziennie do 20 km. Zaledwie 9 proc. badanych twierdzi, że ten dystans w ich przypadku jest dłuższy niż 30 km. Co czwarty ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Trial Lędziny 2014 czerwiec
      Opel Mokka, przód
      Black Tank, Power off-road Team, 2
      Audi A3 Cabriolet