Napęd 4x4

19 Lut 2011, 17:55

Mam problem z przerzuceniem napędu z 4 na 2 w Oplu Frontera z roku '97. Mam wrażenie, że 2 napęd wszedł, ale przy rozwinięciu większej prędkości do 80 km/h jakby wracał na 4. Co mam zrobić? Co może być przyczyną? Ludzie, prosze o w miarę szybką odpowiedź.
Hm... Na jakichś tam stronach wyczytałem, że trzeba wysiąść z auta i coś poprzestawiać, tylko nie wiem o co chodzi, więc jeśli możecie napiszcie co i jak.
Veeg.
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: W-wa

19 Lut 2011, 20:19

zależy jakie masz sprzęgiełka ;) automatyczne czy manualne
jeśli manuale to trzeba wysiąść i rozpiąć sprzęgiełka przy piastach koła (obydwu)
jeśli automaty to po przerzuceniu na H2 musisz cofnąć jakieś 2 metry wtedy rozepną się same

jeśli masz wrażenie że przy takiej prędkości zapina ci przód to wymień olej w reduktorze
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kalkulator momentu obrotowego
    Jednostką stosowaną w samochodach do określenia momentu obrotowego jest Nm (niutonometr). Moment obrotowy zaś jest podstawowym parametrem, który charakteryzuje osiągi silnika spalinowego.
    VW Caddy BiFuel z fabryczną instalacją LPG
    Volkswagen Caddy dzięki wielu wersjom nadwozia, szerokiej gamie silników i dwóm rozstawom osi, jest niezwykle uniwersalnym samochodem. Świetnie sprawdzi się jako auto użytkowe w pracy, jak i jako samochód ...