Napęd 4x4

Napęd 4x4

19 Lut 2011, 18:55

Mam problem z przerzuceniem napędu z 4 na 2 w Oplu Frontera z roku '97. Mam wrażenie, że 2 napęd wszedł, ale przy rozwinięciu większej prędkości do 80 km/h jakby wracał na 4. Co mam zrobić? Co może być przyczyną? Ludzie, prosze o w miarę szybką odpowiedź.
Hm... Na jakichś tam stronach wyczytałem, że trzeba wysiąść z auta i coś poprzestawiać, tylko nie wiem o co chodzi, więc jeśli możecie napiszcie co i jak.
Veeg.
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 19 Lut 2011, 18:48
Miejscowość: W-wa

Re: Napęd 4x4

19 Lut 2011, 21:19

zależy jakie masz sprzęgiełka ;) automatyczne czy manualne
jeśli manuale to trzeba wysiąść i rozpiąć sprzęgiełka przy piastach koła (obydwu)
jeśli automaty to po przerzuceniu na H2 musisz cofnąć jakieś 2 metry wtedy rozepną się same

jeśli masz wrażenie że przy takiej prędkości zapina ci przód to wymień olej w reduktorze
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6640
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 23:40
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wodorowa ciężarówka vs. ciężarówka z silnikiem Diesla Wodorowa ciężarówka vs. ciężarówka z silnikiem Diesla
    Toyota pracuje nad pojazdami na wodorowe ogniwa paliwowe od 20 lat. Program rozwojowy przyspieszył w 2014 roku, kiedy na rynku zadebiutowała Toyota Mirai. Potem przyszedł czas na wodorowe autobusy i wózki widłowe, ...
    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji w testach Euro NCAP Hyundai Santa Fe Nowej Generacji w testach Euro NCAP
    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji został uznany za najbardziej bezpieczny samochód w swoim segmencie, w ocenie Euro NCAP w 2012 roku. Wyniki we wszystkich kategoriach testowych okazały się najlepsze w klasie, co czyni ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Golf II, bok, Olewiński
      Tydzień Designu w Mediolanie, Mazda6
      Audi A4 B6 Avant
      Dziewczyny, Wojna Północ-Południe, 5