Nawigacja 200-400 zł

Moderator: fs.tuning
  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Gwar-ze o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Buzz-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Nawigacja [200-400 zł]

Post» 12 Lis 2010, 16:11

Cześć,

jak sama nazwa wskazuje chciałbym sobie kupić swoją pierwszą nawigację.
Nigdy nie używałem/jeździłem z nawigacją, więc nie mam punktu odniesienia. Mogę tylko się odnieść do komentarzy znalezionych w internecie.

Do rzeczy:
- nie jestem zawodowym kierowcom, więc nawigacja nie będzie maksymalnie wykorzystywana (na pewno nie 24h/7 w dni tygodniu),
- zakres - tylko Polska,
- przede wszystkim chciałbym by dobrze pokazywała adresy w większych miejscowościach (Poznań/Wrocław/Warszawa),
- cenowo chciałbym się zmieścić w przedziale 200-400zł,
- bajery w stylu radio/mp3/gry/filmy mnie nie interesują. Do "rozrywki" mam inne gadżety,
- wielkość ekranu też chyba jest bez znaczenia - ważne by ekran był na tyle duży bym zobaczył drogę/ speaker mówił na tyle wyraźnie bym wiedział gdzie jechać.

Przeczytałem wiele rozwiniętych wątków ale daty dyskusji były z 2005-2008 roku najczęściej, więc nie wiem czy opinie niektórych użytkowników są aktualne.
Z kilku aktualnych wątków znalezionych w internecie to pod moje "wymagania" kilka osób poleciło
Lark FreeBird 35.7 Map EASY PL .
Co polecicie? Mam nadzieje, że w miarę dobrze sprecyzowałem swoje oczekiwania i zaproponujecie kilka propozycji.
Pozdrawiam.
zacadi
Nowicjusz
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań

Re: Nawigacja [200-400 zł]

Post» 12 Lis 2010, 19:40

Nie baw się w żadne nieznane mapy bo nic Ci z tego nie wyjdzie i będziesz tracił tylko nerwy, AutoMapa jest obecnie najbardziej dokładną mapa jaka jest dostępna i z tym oprogramowanie szukaj urządzenia.
Awatar użytkownika
PrezesArtek
Stały forumowicz