Nissan Sunny

Nissan Sunny

03 Sie 2009, 00:14

witajcie :)
poproszę Was o pomoc w takiej małej sprawie: w moim Nissanie mam bardzo słaby sygnał radiowy. W mieście jest ok, ale jak tylko za nie wyjadę, radio natychmiast szumi, trzeszczy i wariuje. Na trasach międzymiastowych nie mogę nawet znaleźć ogólnopolskich stacji, typu RMF czy Radio Zet. Nadmieniam, że mam dobrej jakości radio JVC, które liczy sobie 2 rok.

Z moich małych obserwacji (mogę się mylić, bo nie znam się na tym...), wykluczam słabe wytłumienie trzasków wynikających z układu elektrycznego auta, bo to samo radio miałem w moim poprzednim aucie - Fiacie CC. Do czasu jego zamontowania trzeszczało niesamowicie, a po tym fakcie - jak ręką odjął.
Przypuszczam, że problem może leżeć w długości anteny (choć tylko przypuszczam, bo Fiat CC nie miał jej znacznie dłuższej, a na trasie, gdzie Nissan nie odbiera nic poza kosmicznym szumem, Fiat łapał stacje po niemiecku i czesku :) => trasa Poznań-Głogów).

Mam nadzieję, że mi pomożecie :) Jazda w ciszy jest dosyć frustrująca, a płyt nie można w nieskończonośc słuchać :D ...

Słyszałem kiedyś o urządzeniach wzmacniających możliwości anteny. Ktoś wie coś więcej na ten temat?

Będę wdzięczny za pomoc!
Pozdrawiam,
Marcin
marcin_gl21
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań/Głogów

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...
    Co potrafią skrzynie biegów? Ręczna czy automatyczna? Co potrafią skrzynie biegów? Ręczna czy automatyczna?
    Wytworzenie momentu napędowego to dopiero połowa sukcesu samochodu – moment ten trzeba jeszcze przenieść na koła. By odbywało się to efektywnie i komfortowo, ŠKODA opracowała szeroką ofertę układów napędowych oraz skrzyń ...

•