Nissan Sunny

Nissan Sunny

03 Sie 2009, 00:14

witajcie :)
poproszę Was o pomoc w takiej małej sprawie: w moim Nissanie mam bardzo słaby sygnał radiowy. W mieście jest ok, ale jak tylko za nie wyjadę, radio natychmiast szumi, trzeszczy i wariuje. Na trasach międzymiastowych nie mogę nawet znaleźć ogólnopolskich stacji, typu RMF czy Radio Zet. Nadmieniam, że mam dobrej jakości radio JVC, które liczy sobie 2 rok.

Z moich małych obserwacji (mogę się mylić, bo nie znam się na tym...), wykluczam słabe wytłumienie trzasków wynikających z układu elektrycznego auta, bo to samo radio miałem w moim poprzednim aucie - Fiacie CC. Do czasu jego zamontowania trzeszczało niesamowicie, a po tym fakcie - jak ręką odjął.
Przypuszczam, że problem może leżeć w długości anteny (choć tylko przypuszczam, bo Fiat CC nie miał jej znacznie dłuższej, a na trasie, gdzie Nissan nie odbiera nic poza kosmicznym szumem, Fiat łapał stacje po niemiecku i czesku :) => trasa Poznań-Głogów).

Mam nadzieję, że mi pomożecie :) Jazda w ciszy jest dosyć frustrująca, a płyt nie można w nieskończonośc słuchać :D ...

Słyszałem kiedyś o urządzeniach wzmacniających możliwości anteny. Ktoś wie coś więcej na ten temat?

Będę wdzięczny za pomoc!
Pozdrawiam,
Marcin
marcin_gl21
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań/Głogów

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Moto Session 2016 Moto Session 2016
    Lubelskie Święto Motoryzacji to obowiązkowa pozycja w kalendarzu imprez w 2016 r. Już w weekend 7-8 maja zapraszamy na Moto Session. W tym roku na zwiedzających czekać będą wystawy nie tylko samochodów, ale także motocykli, ...
    Nowa Toyota RAV4 - Top Safety Pick+ Nowa Toyota RAV4 - Top Safety Pick+
    Nowa Toyota RAV4, znalazła się w elitarnym klubie Top Safety Pick+ amerykańskiego Insurance Institute for Highway Safety (IIHS). Model uzyskał najwyższe noty we wszystkich pięciu testach bezpieczeństwa, w tym w niezwykle ...

•  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT