Nissan Sunny

Nissan Sunny

03 Sie 2009, 00:14

witajcie :)
poproszę Was o pomoc w takiej małej sprawie: w moim Nissanie mam bardzo słaby sygnał radiowy. W mieście jest ok, ale jak tylko za nie wyjadę, radio natychmiast szumi, trzeszczy i wariuje. Na trasach międzymiastowych nie mogę nawet znaleźć ogólnopolskich stacji, typu RMF czy Radio Zet. Nadmieniam, że mam dobrej jakości radio JVC, które liczy sobie 2 rok.

Z moich małych obserwacji (mogę się mylić, bo nie znam się na tym...), wykluczam słabe wytłumienie trzasków wynikających z układu elektrycznego auta, bo to samo radio miałem w moim poprzednim aucie - Fiacie CC. Do czasu jego zamontowania trzeszczało niesamowicie, a po tym fakcie - jak ręką odjął.
Przypuszczam, że problem może leżeć w długości anteny (choć tylko przypuszczam, bo Fiat CC nie miał jej znacznie dłuższej, a na trasie, gdzie Nissan nie odbiera nic poza kosmicznym szumem, Fiat łapał stacje po niemiecku i czesku :) => trasa Poznań-Głogów).

Mam nadzieję, że mi pomożecie :) Jazda w ciszy jest dosyć frustrująca, a płyt nie można w nieskończonośc słuchać :D ...

Słyszałem kiedyś o urządzeniach wzmacniających możliwości anteny. Ktoś wie coś więcej na ten temat?

Będę wdzięczny za pomoc!
Pozdrawiam,
Marcin
marcin_gl21
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań/Głogów

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Płyn hamulcowy - nasze bezpieczeństwo na drodze Płyn hamulcowy - nasze bezpieczeństwo na drodze
    Stan płynu hamulcowego nie jest badany w czasie obowiązkowych przeglądów przez Stacje Kontroli Pojazdów, ale doświadczenia mechaników jasno pokazują, że po polskich drogach porusza się wiele aut, w których ...
    Co to jest Defensive Driving? Co to jest Defensive Driving?
    Amerykanin Chris Imhoff z National Safety Council jako pierwszy sformułował reguły "Defensive Driving" (DD), czyli jazdy defensywnej. Pierwszy kurs DD zorganizowano w USA w 1964 roku. Od 50 lat w krajach anglosaskich oraz ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Drift