Nissan Trade Kontener - Tarcza sprzegłowa

Nissan Trade Kontener - Tarcza sprzegłowa

04 Lip 2012, 10:19

Witam wszystkich. Mam pytanie co do Nissana Trade 3.0 TD z 1997 roku. Jest to kontener. W ciągu 2 lat musiałem wymienić 6 tarcz sprzęgłowych. Tarcze były orginalne firmy VALEO próbowałem tez LUK i Sachs i dalej nic. NA początku obrywały się okleiny od całego środka. a ostatnie 3 tarcze to sprężyny wypadały. Miesięcznie robię około 1500 kilometrów. Nie wiem co jest przyczyna tego. Zakładane były nowy docisk, łożyska i dalej nic. koło zamachowe tez było szlifowane i nic to nie pomogło. Mam prośbę jeżeli ma ktoś jakieś pomysły odnośnie tego co może być przyczyną bardzo proszę o odpowiedź. Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam!!
czarny86
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 Lip 2012, 10:10
Prawo jazdy od: 19 07 2004
Auto: Nissan Trade

Re: Nissan Trade Kontener - Tarcza sprzegłowa

08 Lip 2012, 06:12

Musi być tzw.bicie,koło zamachowe było szlifowane,ale czy było wyważane?,poza tym ,tarcza sprzęgłowa musi być nałożona bardzo precyzyjnie,w tym celu stosuje się specjalny przyrząd centrujący i dopiero wciska tarczę sprzęgłową,ona musi być tak nałożona,by nie było wahnięcia nawet o milimetr.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 6556
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców Wyższe ubezpieczenie OC, podwyżki dla kierowców
    Drastyczna podwyżka ubezpieczeń OC jaka miała miejsce w ostatnim czasie to bardzo mocny cios wymierzony w kierowców którzy płacą i tak już wysokie składki obowiązkowego ubezpieczenia za swoje samochody. Cena ...
    Motor Show Poznań 2016 Motor Show Poznań 2016
    Najważniejsza impreza motoryzacyjna tego roku "Motor Show 2016" już wystartowała. Targi motoryzacyjne w Poznaniu potrwają do niedzieli 3 kwietnia. Tegoroczna edycja jest niezwykle ciekawa. Nie tylko za sprawą liderów ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006