Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

12 Sie 2016, 19:27

Witam!

Zastanawiam się nad wyborem auta, szukam w miare taniego samochodu praktycznie tylko do codziennego dojezdzania do pracy [10km w jedna strone] 50% miasto 50% droga krajowa.

Zalezy mi na tym by:

- Auto nie stracilo duzo na wartosci przez 2/3 lata [po 2/3 latach chce sprzedac]
- Duzo nie palilo
- milo by bylo, zeby w miare przyjemnie sie prowadzilo [im lepszy silnik tym lepiej]
- czujniki parkowania mile widziane
- klimatyzacja najlepiej automatyczna
- najlepiej nie wiecej niz 5-6 lat na karku
- przebieg ponizej 100k km
- kosztowalo do 35k [nie ukrywam ze im mniej tym lepiej]; ew. nowe do 50k; ale tu wiem, ze nie mam co raczej liczyc na dobry silnik, nawet jesli udaloby mi sie upolowac jakas demówkę.
- malo awaryjne
- uzywka po pierwszym wlascicielu, bezwypadkowa, najlepiej serwisowana w ASO
- w benzynie

- Segment B i wyzej

Z góry dziekuje za sugestie :piwo:
JJJ
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 12 Sie 2016, 19:12
Auto: Nie mam

Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

12 Sie 2016, 19:44

JJJ napisał(a):- Auto nie stracilo duzo na wartosci przez 2/3 lata [po 2/3 latach chce sprzedac]
- Duzo nie palilo
- najlepiej nie wiecej niz 5-6 lat na karku
- przebieg ponizej 100k km
- malo awaryjne
- uzywka po pierwszym wlascicielu, bezwypadkowa, najlepiej serwisowana w ASO


a kolor jaki? :sly:
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 12810
Zdjęcia: 78
Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

12 Sie 2016, 19:52

dzida napisał(a):
JJJ napisał(a):- Auto nie stracilo duzo na wartosci przez 2/3 lata [po 2/3 latach chce sprzedac]
- Duzo nie palilo
- najlepiej nie wiecej niz 5-6 lat na karku
- przebieg ponizej 100k km
- malo awaryjne
- uzywka po pierwszym wlascicielu, bezwypadkowa, najlepiej serwisowana w ASO


a kolor jaki? :sly:


od #FFFFFF do #000000
A jak jeszcze jakis komentarz godny licealisty chcesz zostawic, to idz na jakis offtopic i nie zaśmiecaj, jesli nie masz nic do powiedzenia w temacie :sly:
JJJ
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 12 Sie 2016, 19:12
Auto: Nie mam

Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

12 Sie 2016, 22:38

I kto tu jest "licealista" ? :mrgreen:
Chodzi o to, że masz wymagania z kosmosu, tzn to ostatnie takie jest.
Pomyśl logicznie - kto normalny sprzedaje kilkuletnie bezwypadkowe i serwisowanie w ASO auto, do tego z minimalnym przebiegiem? To tak jakbyś miał super piękną, inteligentną dziewczynę o idealnej figurze oraz z poczuciem humoru i rozstał się z nią bo... Tak :roll:

Takie kilkulatki (mówię o autach, nie dziewczynach) są zazwyczaj powypadkowe. Lub też flocie skończył się leasing, ale wtedy nie będziesz mieć małego przebiegu
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 8942
Zdjęcia: 11
Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

13 Sie 2016, 09:37

Nie ma sensu kupowania nowego auta na 2 3 lata jeśli Ci zależy na małej utracie wartości.

Jeśli chcesz mało stracić musisz zejść z wymagania 5-6 latka.
Takie kupisz do 35 k ale będą to np. Francuzy Fiat czy Koreański który traci dużo na wartości.

Rozglądnij się najlepiej za Japońcem
Honda Civic VIII 1.8
mazda 3 2.0
sanvean23
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 559
Rejestracja: 28 Sty 2014, 19:41
Auto: Punto 2FL |Honda Civic VIII
Silnik: 1.2 16V | 1.8

Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

13 Sie 2016, 12:56

Dlatego tez nie mowie 5-6, tylko najlepiej 5-6. Innymi slowy im mlodsze tym lepiej. szukam auta miejskiego, wole sobie nie wyobrazic co ktos musialby robic zeby po 5 latach 150k km na miescie nabic.

Wiadomo przeciez ze nie dostane auta z wszystkimi tymi wymaganiami, ale im wiecej spelnionych tym lepiej.

I dodam, ze nei chodzi mi o konkretne oferty na portalach, a po prostu pomoc w rozeznaniu w temacie. Czy w ogole oplaca sie myslec o samochodzie do tak niklego uzytku za 35k czy lepiej zejsc z ceny do 20k i poszukac czegos starszego
JJJ
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 12 Sie 2016, 19:12
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi Pajero Dakar Mitsubishi Pajero Dakar
    Mitsubishi Pajero 2012 DAKAR otrzymał turbodoładowaną, 200-konną jednostkę napędową o pojemności 3,2 litra, spełniającą normy EURO5 z zamkniętym filtrem cząstek stałych DPF w standardzie. Dzięki zmodernizowanej jednostce ...
    VW Caddy BiFuel z fabryczną instalacją LPG VW Caddy BiFuel z fabryczną instalacją LPG
    Volkswagen Caddy dzięki wielu wersjom nadwozia, szerokiej gamie silników i dwóm rozstawom osi, jest niezwykle uniwersalnym samochodem. Świetnie sprawdzi się jako auto użytkowe w pracy, jak i jako samochód ...

  • Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

    13 Sie 2016, 13:14

    Widać ludzie nie znają pojęcia sarkazm tylko mike zrozumiał :ok:

    Twoje wymagania kierują na auto po flocie.
    Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

    IS 200 by dzida
    lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
    dzida
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 12810
    Zdjęcia: 78
    Rejestracja: 05 Lis 2011, 20:40
    Miejscowość: Biłgoraj
    Prawo jazdy od: 05 05 2008
    Auto: Lexus IS 200
    Silnik: 2,0 R6 155KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000

    Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

    13 Sie 2016, 18:12

    Paaanie w takim budżecie i z takimi wymaganiami, aut masz od groma. Pytanie tylko ile chcesz stracić. Każdy zakup auta to strata, pytanie tylko jak duża. W mojej ocenie (oraz przedmówców, nie masz szans znaleźć auta używanego o takich parametrach. NIE MA K.... takiej opcji! Myślisz że ktoś wybuli 50 patyków i potem odda Ci wycacane auto?).Ale wracając do propozycji, auta nowe:

    Skoro auto chcesz segmentu B i wyżej:
    Dacia Sandero
    Kia Rio
    Hyundai i20
    Opel Corsa
    Fiat Tipo/Punto/Panda
    Renault Clio
    Ford fiesta
    Mitsubishi SpaceStar
    Suzuki Baleno
    Toyota yaris

    Pytanie tylko na czym Ci bardziej zależy. Czy na lepszym silniku? 1.4 zamiast 1.2? (Pomijam uturbione g*wna które juz odfiltrowałem). Renówka/Dacia/Suzuki nie ma więcej jak 1.2. Fiesta ma nawet 1.6 ale Cie nie stać. Optymalnie możesz się poruszać w pojemności 1.2-1.4.

    A może wiekszy priorytet ma latwość sprzedaży? Tu im więcej zdecydujesz się stracić, tym łatwiej będzie sprzedać. I tak jak Daczka będzie trudna do sprzedaży że hoho. To wiedz że jest najtańsza i % tracisz mniej. Zakładając że ukatrupiłeś w 3 lata dacię za 34k. Sprzedając za 17k tracisz 17k. Taką Toyotę popchniesz łatwiej, ale jak wybulisz 50k, to nawet jeśli chcesz sprzedać za wysokie 65% ceny auta, to i tak wtopisz 17k. I teraz pomyśl, łatwiej sprzedać za 50% ceny auta czy za 70%? Nie jestem jakimś mega zwolennikiem Dacii, tylko fakt faktem - matematyka nie kłamie. A Daczka jest tania jak barszcz. Doliczając ubezpieczenie, to wyjdzie że koszt takiego yarisa przez 3 lata, zbliży się do kosztów 2 Dacii, oczywiście zakładam tu wariant OC/AC.

    Tanie cześci? Fiat/Dacia/Kia/Hyundai.

    O automatycznej klimie zapomnij. Nie stać Cie.
    Czujniki cofania? Da sie zrobić/dokupic w opcji.

    Spalanie? Zależy od buta. Ale nie licz na mniej niż 7l w mieście. Chyba że lubisz auto pchać, to może 6L/100.
    m.: celica turbo za 10k, czekamy...
    voidcall
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 12 Kwi 2016, 11:44
    Prawo jazdy od: 07 03 2007
    Przebieg/rok: 5tys. km
    Auto: Focus MK1 FL
    Silnik: 1.6 100KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

    13 Sie 2016, 21:02

    sanvean23 napisał(a):Nie ma sensu kupowania nowego auta na 2 3 lata jeśli Ci zależy na małej utracie wartości.

    Dokładnie. Ja planuję zmienić lancera po 5-ciu latach, bo największy spadek wartości jest właśnie na 2-3latkach. Druga zasada jest taka, że małe auta tracą najmniej, jak patrzę na ceny 3-4letnich pand to jestem w szoku ile ludzie chcą za nie kasy.
    yeti65
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1056
    Rejestracja: 12 Gru 2014, 15:08
    Prawo jazdy od: 29 11 1984
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: mitsubishi lancer X
    Silnik: 1,6mivec 117KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

    Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

    13 Sie 2016, 21:23

    yeti65 - sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Utrata wartości po 2-3 latach, tak, kwotowo spora, ale nie można utraty wartości analizować jako rzeczy oderwanej od wszystkiego innego, bo inaczej to by ludzie kupowali auta 10+ lat.
    Nowy samochód = gwarancja, startujesz od zerowego przebiegu, ryzyko najmniejsze, i za to ludzie płacą ekstra.
    Pytanie ... czy tylko nowy samochód się nie psuje? ... ale o opłacalności, spadku wartości, itp., można by książkę napisać.

    mike - eee ... przecież nie ma 1 profilu sprzedawcy, nie ma co się zamykać na jakieś teorie.
    Ja kupiłem Mazdę 3 rok temu, auto rocznik 2010, czyli 5-letnie, od pierwszego właściciela, z przebiegiem 75 000 km, bezwypadkowy (zbadany miernikiem, jak i w systemie brak adnotacji i szkodzie całkowitej):
    http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... eg=av35027
    Serwisowane w ASO, średnie spalanie ok. 6,5 - 7l/100, w mieście robię 10% tras, jeżdżę przepisowo, silnik 1.6
    Przez 14 miesięcy - żadnych awarii (na gwarancji wymienili matę grzewczą, bo nie działała od początku - wyszło w okresie zimowym), tylko olej zmieniłem + filtry. Zapomniałem też jak "mój mechanik" wygląda, bo z poprzednikiem odwiedzałem go częściej.
    A samochód kosztował 50% ceny nowego, także myślę, że interes był dobry.

    Z forum Mazdy ktoś sprzedawał 3-kę w marcu, rocznik 2011, 1-y właściciel, serwis tylko w ASO, coś koło 50 000 km przebiegu miała, zadbana jakich mało:
    http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 4#p3063154
    pod 40 000 zł podchodziła. Także dobrym miejscem do szukania takiego by było jakieś forum i szukać od 1-go, chociaż akurat ta z forum rozeszła się po znajomych znajomego - bo jednak to są ciekawe kąski ... ewentualnie samemu sprowadzić z Niemiec, jak ktoś ma czas, chęci, i wie co i jak.
    Sprawdź sobie auto z Danii (szkody, przebieg) na stronce:
    http://www.samochodyzdanii.pl - poradnik.
    tomekdk
    Zaawansowany
     
    Posty: 667
    Rejestracja: 20 Maj 2016, 16:16
    Miejscowość: Dania
    Prawo jazdy od: 20 01 1998
    Auto: Mazda 3, 2010 r.

    Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

    14 Sie 2016, 10:21

    yeti65 napisał(a):jak patrzę na ceny 3-4letnich pand to jestem w szoku ile ludzie chcą za nie kasy.


    Też się nie licho zdziwiłem. Ale nie ma się do dziwić. DOBRE AUTO kosztuje. Zresztą to samo widać przy sprowadzaniu. Jak chcesz dobre - to zabulisz więcej niż tu. A jak starczy Ci zapierdziany trup po dzwonie i szybkiej szpachli, to trafiasz na "perełkę/okazję". Ludzie nie są tępi żeby srać kasą na lewo i prawo. Dobroczyńców nie ma, a jak ktoś jest kasiasty że mu wisi spadek wartości to przecież nie kupuje audi tylko bentleya.

    @tomekdk wspaniale to opisałeś, tylko 40k za auto 5 letnie, to trochę drogo wobec ulepów z niemiec za 25k. Czy mazda za 40k jest warta tej ceny - pewnie tak, ale sztukowana szpachla z zachodu skutecznie zaburza realną wartość dobrych samochodów. I tak jak ja rozumiem wysokie oczekiwania finansowe ludzi którzy mają dobre auta. Tak szukanie ich jest problematyczne i czasochłonne. Zakładając ze chciałbym kupić dobrego 3latka (przyjmijmy że są takie oferty na rynku). Musiałbym zapłacić z 65%-70% ceny auta. Ponadto kilka egzemplarzy musiałbym obejrzeć. I tak: zawieziesz z jakieś 3-4 auta do ASO żeby przejrzeć czy w ogóle warto. Zajmuj się dojazdami, trać czas i kasę. A potem jeszcze wpakuj ze 2 tysiaki w taki nabytek (opony/filtry/olej). Podchodząc do tego w ten sposób, różnica kosztów nowe a używane staje się tak śmiesznie niska, że szkoda się zastanawiać. No bo jeśli miałbym np za taką 3 letnią pandę dać 25-27k, wydać 2k na startowy pakiet oraz doliczyć z 1 tysiąc na szukanie/dojeżdżanie/weryfikację w aso. To nowego golasa mam za 34k (wiem że golas to chała, ale można poczekać na wyprzedaż rocznika i podobnej cenie coś lepszego ustrzelić z klimą). Czyli raptem 5k różnicy. Dużo? Za cenę świętego spokoju/gwarancji i ułożenia auta pod siebie, wiedząc co mam - to praktycznie nic. Tym bardziej że w używce nie wiesz czy ci w przeciągu tych 3 kolejnych lat nie wyskoczy naprawa za 2-3 czy nawet 5 tysiaków.

    Każdy kalkuluje inaczej

    inaczej to by ludzie kupowali auta 10+ lat

    No ja właśnie tak kupuje. Mam focusa mk1 już 13 rok i tak naprawdę od nowości jedyne co w nim robiłem to wymiana filtrów/opon/olej/żarówy i uzupełnianie klimy. Jak byłem 2 miesiące temu u mechanika i chciałem zrobić przy okazji rozrząd - to facet powiedział że nie ma sensu - jest w bardzo dobrym stanie. Auto ma 80k przebiegu od nowości, wiecej siedzi w garażu jak jeździ. Jak dbasz tak masz. I nawet gdyby ktoś mi dawał za niego 10k - nie oddałbym, bo w takim stanie auta nie znajdę. Taka prawda.


    Możesz też zastosować inne podejście. Skoro wcześniej wspomniałem o "utracie" 17k na nowym w przeciągu 3 lat. To weź sobie taki budżet. Sztywne 17k ze wszystkim na auto które ma pojeździć 3 lata. Znaleźć jakąś tanią bazę w segmencie B, typu punto/panda gdzie części są tanie i każdy mechanik to naprawi i w takim kierunku szukać pojazdu. W końcu masz dojeżdżać 10km w jedną stronę więc nawet za dobrze nie zdążysz się rozsiąść w fotelu kierowcy żeby napalać się na 20 letni segment E.
    m.: celica turbo za 10k, czekamy...
    voidcall
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 12 Kwi 2016, 11:44
    Prawo jazdy od: 07 03 2007
    Przebieg/rok: 5tys. km
    Auto: Focus MK1 FL
    Silnik: 1.6 100KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

    14 Sie 2016, 10:55

    @voidcall - no dokładnie, rynek jest tak rozwalony, że szkoda gadać.
    Z tym, że udzielam się na innym forum, gdzie ludzie szukają samochodów, w przypadku Mazdy 3 BK z danego rocznika jedni startują od poziomu 16 000 zł ... a na obecną chwilę, po pół roku poszukiwań, są już na poziomie 22 000 zł i dalej nic nie mogą znaleźć. Jeden facet jeździł za 6-tką GH przez parę miesięcy, były po 32 000 - 33 000 zł, w końcu pojechał do Niemiec, bo tamte w stanie niezadowalającym, i sprowadził używkę od dealera, i wyniosła go 40 000 zł. Także ci, którzy siedzą w temacie - wiedzą jak to działa, ta Mazda 3 za 40k z forum poszła w tydzień - dwa.
    W wątku duńskim na tym forum bodajże ostatnie 4 oferty, które analizowałem, okazały się po szkodzie całkowitej, oczywiście ceny aut były atrakcyjne.

    No, ale na to wszystko nie ma 1 podejścia, każdy przypadek jest inny, i dobrze należałoby przeanalizować własny, na czym nam zależy, co jest ważne, itp.
    Starsze, zadbane, z niskim przebiegiem - to pewnie, najmniej stracą na wartości, a jak się trafi dobry egzemplarz to posłużyć może przez długi czas. Sam kupiłem kiedyś 11-letnią Astrę z przebiegiem 44 000 km, od 1-j właścicielki (znajoma ciotki) i służyła bezawaryjnie.
    Teraz latam trochę długich tras, dlatego potrzebowałem czegoś bardzo pewnego, stąd taki wybór. Ale w innym przypadku, gdybym poruszał się w głównej mierze lokalnie, i nie posiadał takiego zabezpieczeniowego podejścia, to bym pewnie jeździł czymś starszym, tańszym, bardziej komfortowym.

    Znajomej w marcu kupiliśmy i30-kę 1.6 GDI, z 10/2012, 55 000 km, od 1-go właściciela, w Danii jest jeszcze gwarancja sprzedawcy - 6 miesięczna w przypadku nowszych używanych (starsze mają 3 miesięczną), za 60% ceny nowego, także w przypadku niektórych ofert można trochę zaoszczędzić, a są praktycznie jak nowe, jeśli ktoś takiego potrzebuje (znajoma kręci ok. 30 000 rocznie).
    No, ale w Polsce takie auto to jedynie z pewnego źródła, a rynek trochę wąski, jak 70-80% to używane - sprowadzone, przeważnie w super cenach.
    Sprawdź sobie auto z Danii (szkody, przebieg) na stronce:
    http://www.samochodyzdanii.pl - poradnik.
    tomekdk
    Zaawansowany
     
    Posty: 667
    Rejestracja: 20 Maj 2016, 16:16
    Miejscowość: Dania
    Prawo jazdy od: 20 01 1998
    Auto: Mazda 3, 2010 r.

    Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

    14 Sie 2016, 11:47

    Dzięki za rade, faktycznie szkoda kasy na tak krótki czas i do tak krótkiego dystansu. W takim razie, czym moze ktos polecic jeszcze jakies auto z seg. B do 20.000 z tanim utrzymaniem, dobrym silnikiem i w miare dobrym jak na te cenę wyposazeniem? I na jakie roczniki polowac w tej cenie?

    Poki co dopiero badam grunt, auto planuje kupic za 2 miesiace, po prostu musze sie na cos mniej wiecej zdecydowac, zeby wiedziec na co polowac :ok:
    JJJ
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 12 Sie 2016, 19:12
    Auto: Nie mam

    Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

    14 Sie 2016, 13:31

    Przede wszystkim nie zawracaj sobie głowy dieslami, czy gazem. Wybierz jakiś popularny model z dobrym silnikiem benzynowym. No i raczej szukaj aut z polskiego salonu. Ja na Twoim miejscu wybierałbym między punto, clio i ewentualnie astrą. :ok:
    edit
    tomekdk-"sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Utrata wartości po 2-3 latach, tak, kwotowo spora, ale nie można utraty wartości analizować jako rzeczy oderwanej od wszystkiego innego, bo inaczej to by ludzie kupowali auta 10+ lat. Nowy samochód = gwarancja, startujesz od zerowego przebiegu, ryzyko najmniejsze, i za to ludzie płacą ekstra."
    Mnie tego nie musisz tłumaczyć, chodziło mi tylko o to, że przy normalnej eksploatacji sprzedaż 2-3latka to bezsensowne szastanie pieniędzmi.
    yeti65
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1056
    Rejestracja: 12 Gru 2014, 15:08
    Prawo jazdy od: 29 11 1984
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: mitsubishi lancer X
    Silnik: 1,6mivec 117KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

    Re: Nowe [max 50k] /uzywane, do 35k max. tanie w utrzymaniu <100kkm przeb

    14 Sie 2016, 21:33

    Co do diesli i gazu, to juz od samego poczatku rozgladam sie za benzyniakami. Ale jak tak przegladam oferty na otomoto to calkiem sporo ofert widze z samochodami 6 letnimi... Z tego co piszecie wychodzilo by na to ze wszystko to poflotowce sa, ale jakos ciezko uwierzyc ze az tyle tego ;)
    JJJ
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 12 Sie 2016, 19:12
    Auto: Nie mam
     
    • Warto przeczytać
    • Buggy, wnętrze
      BMW 5
      Tunel aerodynamiczny, Toyota Prius
      Audi MotorSport na podium, 2