Ocena Audi A4 B8

19 Kwi 2017, 18:06

Witam, Nadszedł czas na zmiany a mianowicie na nowe autko dużo się zastanawiałem miało być BMW Seri 5 ale w końcu padło na audi a4 b8 interesują mnie tylko silniki diesla na oku mam dwa modele 2,7 TDI 190km i 3,0 TDI 240km chciałbym posłuchać waszych opinni na temat tych dwóch modeli.
Pacio3060
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 03 03 1997
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: Nissan Primera P11
Silnik: 1,6 90 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

19 Kwi 2017, 18:23

Budżet? 2.7 TDI będzie drogie w utrzymaniu, a 3.0 TDI jeszcze droższe.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

19 Kwi 2017, 19:52

Budżet tak 45/50 maks liczę się z tym że utrzymanie nie będzie takie tanie ... No ale cóż coś za coś samochód planuje ściągać z Niemiec
Pacio3060
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 03 03 1997
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: Nissan Primera P11
Silnik: 1,6 90 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

20 Kwi 2017, 06:25

Jak wymienisz rozrząd za 5k i drugie 5 włożysz we wtryski, które zaniedbane mogą wypalić dziurę w tłoku, to gdzie tu oszczędności na spalaniu ;) Ogólnie silnik był dobry jak nowy, teraz to skarbonka.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Kwi 2017, 11:02

To może inaczej który z tego modelu silniki diesla są w miarę w utrzymaniu ?
Pacio3060
Początkujący
 
Posty: 56
Prawo jazdy: 03 03 1997
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: Nissan Primera P11
Silnik: 1,6 90 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

20 Kwi 2017, 11:20

Żaden używany nowoczesny diesel nie będzie tani w utrzymaniu, niezależnie od marki. Jak diesel to wyłącznie nówka z salonu - te nowoczesne lubią mścić się na kolejnych właścicielach za zaniedbania ich poprzedników.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...
    Wyprawa na narty: jak się do niej przygotować?
    Rodzinna wyprawa na narty może okazać się wspaniałą przygodą. Im więcej śniegu, im nowocześniejsze wyciągi i piękniejsza okolica – tym więcej wspaniałych wspomnień z takiego wyjazdu. By móc jednak korzystać z ...

20 Kwi 2017, 13:16

W A4 B8 ch...a wie czego się czepić, bo 1,8TSI i 2,0 TSI mają wpadkę z pierścieniami tłokowymi (droga naprawa), 2,0TDI do końca 2009r. ma wadliwą pompę olejową (choć słyszałem coś o łuszczącej się pompie wtryskowej w jakiejś partii), a 2,7 i 3,0 TDI są bardzo drogie w serwisie.

Ja jedynie ryzykowałbym TSI po lifcie lub 2,0 TDI po 2010r. (ale weź takie znajdź w dobrej cenie i stanie)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Kwi 2017, 16:08

Poza 2.0 TDI CR nie brałbym pod uwagę żadnego silnika w tym aucie. Jeśli byłaby to wersja z wadliwą pompą to od razu ją wymieniasz. A najlepiej rozejrzeć się za innym autem.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002