Okolo 5 tysięcy , świeży kierowca

26 Mar 2016, 02:57

Witam , jestem świeżo po zdaniu prawka , kompletnie nie znam się na autach i nie mam zadnego doświadczenia , dlatego szukam rady jaki samochod wybrac .
Czego szukam:
Male auto
Cena najlepiej do 5k
Malo pali w miescie
Benzyna

(ogolnie dalbym rade uzbierac nawet do auta do 10k ale jako 1 auto uwazam ze na 2-3 lata lepiej wziąć cos taniego i nauczyc się jeździć :P )

Przegladajac fora zrobiłem sobie liste polecanych samochodow , prezentuje się następująco ( posortowałem tak ze od gory SA te które mi najbardziej odpowiadaja:

ibiza
Clio
Daewoo Lanos
Mazda 323F
lupo
Megane
Corsa
peugeot 206
punto
saxo
Fiat Siena
Brava
toledo
nissan primere
Daweoo Nubira
Twingo
Suzuki Swift
Celica


Jak widac lista jest dosc dluga także chciałbym na tym etapie usłyszeć opinie które auta mogę usunąć z listy patrzac na moje wcześniejsze wymagania , a także których modeli brakuje
Ostatnio edytowany przez turtles, 26 Mar 2016, 13:24, edytowano w sumie 1 raz
turtles
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: nie mam

26 Mar 2016, 12:06

Nie pomożemy jak na liście są auta segmentu D (Mondeo, 406) i auta segmentu A (Twingo, Saxo).....
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

26 Mar 2016, 13:23

rozumiem ze segment to wielkosc samochodu , nie wiem czy zle przeczytales ale wlasnie napisalem zeby narazie z listy wykluczyc te samochody ktore nie pasuja ... i jak wspomnialem wczesniej nie znam sie na samochodach kompletnie dlatego wielkosc samochodu jak dotad okreslalem przegladajac zdjecia...
wiem zem noob dlatego szukam pomocy
turtles
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: nie mam

26 Mar 2016, 13:48

A do czego będziesz używał auto i jak często?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM