Opel Astra F , 1.6 ecotec , Wysokie obroty , Pęknięty wąż

  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

Opel Astra F , 1.6 ecotec , Wysokie obroty , Pęknięty wąż

Post» 26 Gru 2013, 23:49

Witam, mam problem z moją asterką. Mianowicie chodzi o to że po włączeniu silnika , obroty osiągały 4 tysiące obrotów lub wiecej. Czasami dochodziło aż do 7 , wtedy wyłączałem silnik. Jak próbowałem przełączyć na gaz,auto gasło. Nie ma również reakcji na dodawanie gazu. Myślałem że zablokowała się linka która łączy pedał ale zauważyłem ze przy silniku w rurce gumowej jest dziura i to dość spora.. Nie wiem od czego jest ten wąż , ponieważ nie mogę nigdzie znaleść w internecie żadnego schematu. Moje pytanie jest następujące : czy to jest powód że samochód się tak zachowuje , i jakie są ewentualne koszta. Z góry dziękuje za pomoc
kosteksc
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 26 Gru 2013, 23:44
Auto: Opel Astra I
Silnik: 1.6 16v Ecotec
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
Interesujące?
8


 
  • Galeria motoryzacyjna
    Lexus CT 200h
    Peugeot 108 RC, tył
    BMW E1 i E2 (1991-1993), wnętrze
    Adam Małysz i Rafał Marton w Mitsubishi L200 na Rabakoz Cup
    Chrysler Pacyfica - 2005 rok - kierownica

Silnik