Opel Astra F , 1.6 ecotec , Wysokie obroty , Pęknięty wąż

Opel Astra F , 1.6 ecotec , Wysokie obroty , Pęknięty wąż

26 Gru 2013, 23:49

Witam, mam problem z moją asterką. Mianowicie chodzi o to że po włączeniu silnika , obroty osiągały 4 tysiące obrotów lub wiecej. Czasami dochodziło aż do 7 , wtedy wyłączałem silnik. Jak próbowałem przełączyć na gaz,auto gasło. Nie ma również reakcji na dodawanie gazu. Myślałem że zablokowała się linka która łączy pedał ale zauważyłem ze przy silniku w rurce gumowej jest dziura i to dość spora.. Nie wiem od czego jest ten wąż , ponieważ nie mogę nigdzie znaleść w internecie żadnego schematu. Moje pytanie jest następujące : czy to jest powód że samochód się tak zachowuje , i jakie są ewentualne koszta. Z góry dziękuje za pomoc
kosteksc
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 26 Gru 2013, 23:44
Auto: Opel Astra I
Silnik: 1.6 16v Ecotec
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Koniec ery diesla – czeka nas zmiana prawa w całej Europie Koniec ery diesla – czeka nas zmiana prawa w całej Europie
    Wyniki testu przeprowadzonego przez organizację ADAC nie pozostawiają wątpliwości – nowe samochody z silnikami Diesla mogą przekraczać normy emisji tlenków azotu nawet o 900 procent! Nie powinno więc dziwić, ...
    Audi A3 e-tron ma 204KM i zużywa zaledwie 1,5l na 100 km Audi A3 e-tron ma 204KM i zużywa zaledwie 1,5l na 100 km
    Audi prowadzi intensywne prace nad elektryfikacją napędu przy pomocy hybrydowej techniki plug-in. Na tegorocznym Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, producent zaprezentuje Audi A3 e-tron. Moc systemowa samochodu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Kandydatki na MISS, 69
      Aktywne prawe światło cofania
      Dziewczyny
      Hyundai Santa Fe, bok i tył