Opel Astra F , 1.6 ecotec , Wysokie obroty , Pęknięty wąż

Opel Astra F , 1.6 ecotec , Wysokie obroty , Pęknięty wąż

26 Gru 2013, 23:49

Witam, mam problem z moją asterką. Mianowicie chodzi o to że po włączeniu silnika , obroty osiągały 4 tysiące obrotów lub wiecej. Czasami dochodziło aż do 7 , wtedy wyłączałem silnik. Jak próbowałem przełączyć na gaz,auto gasło. Nie ma również reakcji na dodawanie gazu. Myślałem że zablokowała się linka która łączy pedał ale zauważyłem ze przy silniku w rurce gumowej jest dziura i to dość spora.. Nie wiem od czego jest ten wąż , ponieważ nie mogę nigdzie znaleść w internecie żadnego schematu. Moje pytanie jest następujące : czy to jest powód że samochód się tak zachowuje , i jakie są ewentualne koszta. Z góry dziękuje za pomoc
kosteksc
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 26 Gru 2013, 23:44
Auto: Opel Astra I
Silnik: 1.6 16v Ecotec
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy! Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...
    "Samoczyszczący się" samochód Nissana
    Mycie samochodu to niezbyt przyjemna, a w dodatku kosztowna konieczność. W odpowiedzi na to Nissan rozpoczął testowanie innowacyjnej powłoki lakierniczej, do której nie przylega błoto, woda ani zwykły brud. Być może ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Trial Lędziny 2014 czerwiec
      Master Truck
      SuperOES & BMW Challenge - 10.03.2012, Tor Poznań - zdj. 8
      Fiat Freemont Cross
      Samochody z graffiti