Opel astra f gsi 1.8 16V 125km 93r problem z odpalaniem

Opel astra f gsi 1.8 16V 125km 93r problem z odpalaniem

25 Paź 2015, 17:24

Witam. Posiadam autko jak w temacie i od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem.
Otóż podczas odpalania coraz częściej słychać bardziej syczenie aniżeli standardowe odpalanie. Staje się to coraz częściej przy odpalaniu.
Aby bardziej to zobrazować nagrałem pracę podczas odpalania.
http://www55.zippyshare.com/v/2iSLDb0C/file.html
Teraz tak, na nagraniu 3 pierwsze razy odpala, za 4 razem słychać syczenie, za 5 znów odpala (polecam słuchawki).
Podejrzewam świece ale nie znam się jednak zbyt dobrze. Świece ogólnie ładnych parę lat nie były wymieniane stąd werdykt.
Zauważyłem, że te syczenie dochodzi spod 'kostki' zaznaczonej na obrazku czerwonym okręgiem.
http://oi61.tinypic.com/n2o02r.jpg

Ma ktoś jakiś pomysł?
domel90
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 17 02 2009
Auto: Opel Astra F GSI
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

Re: Opel astra f gsi 1.8 16V 125km 93r problem z odpalaniem

21 Gru 2015, 09:44

U mnie mechanik stwierdził, że te problemy z odpalaniem to przez świece. Nie wiecie gdzie mogę dostać takie do astry właśnie? Zobacz czy tu coś już szukaliście?
tatiankaa
Nowicjusz

Auto: Audi A4 B7
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia 54 Rajd Barbórka w drugi weekend grudnia
    Rajd Barbórka odbędzie się w tym roku w drugi weekend miesiąca. Rywalizacja na odcinkach specjalnych oraz trasie Kryterium Asów na Karowej będzie toczyła się w sobotę, 10 grudnia. 54. edycja kultowej imprezy ...
    Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie? Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie?
    Obecnie rośnie zainteresowanie kierowców samochodami o dużej mocy i małym zużyciu paliwa. Aby sprostać tym oczekiwaniom rynku, wiodący producenci samochodów więcej uwagi poświęcają projektowaniu modeli wyposażonych ...

•  
    • Warto przeczytać