OPEL ASTRA GSI

OPEL ASTRA GSI

02 Cze 2009, 22:27

Witam serdecznie wszystkich i pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy wyśnionych aut:)Ponieważ jestem nowy witam się z Wami jeszcze raz!!!Muszę jednak zapytać czy jest ktoś kto może mi pomóc w kupnie mojego wyśnionego samochodu.Dokładnie chodzi o ASTRĘ GSI.Niestety nie jestem ani mechanikiem ani blacharzem samochodowym więc kiepsko u mnie z wiedza na ten temat a chciałbym kupić autko, którym będę jeździł a nie oglądał na parkingu lub holował do warsztatów.Chodzi o auto sportowe a wiadomo jak one nieraz są traktowane.Miałem kiedyś kadetta GSI i naprawdę strasznie polubiłem ten znaczek"GSI" i teraz znowu chciałem kupić tylko że juz astrę.Czy jest wśród Was drodzy koledzy ktoś, kto zna się na rzeczy był by w stanie mi pomóc?Ja jestem z Bydgoszczy i BARDZO PROSZĘ O POMOC !!!! Nie chcę kupić złomu dlatego zdecydowałem się poszukać kogoś kto mi pomoże,będę wdzięczny za każdy gest dobrej woli, pozdrawiam serdecznie :)
Mario31
Nowicjusz

Miejscowość: BYDGOSZCZ

02 Cze 2009, 22:47

Jezeli nie znajdziesz kogos kto Ci pomoze to uderzaj z autkiem do warsztatu-tam fachowcy sprawdza co i jak-lepiej zainwestowac 100 albo 150 pln niz potem zalowac.Wiadomo ze w takim serwisie nie sprawdza Ci wszystkiego
Honda Civic V 1.5 101 KM-93'
Renault Safrane 2.0 12V 132 KM-94'
Rover 218 TD 1.8 88 KM-94'
Rover 216 GTi 122 KM-93'
Obecnie Rover 600 SDi 2.0 105 KM
Pawkaz
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Rover 600 SDi
Silnik: 2.0 SDi 105 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

03 Cze 2009, 09:38