Opel Astra I 97rok, 1,4

Opel Astra I 97rok, 1,4

24 Mar 2008, 16:22

Witam:) Prosze o opinie tego autka. Jak silnik? Ile pali, czy jest wystarczajacy, ile kosztuja naprawy? Chce kupic takie autko powyzej 97 roku. W jakiej kwocie sie zmieszcze kupujac dobry egzeplarz? Prosze o pomoc:)
cichinho
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 131
Rejestracja: 09 Lut 2008, 12:14
Miejscowość: Straszewo

Re: Opel Astra I 97rok, 1,4

24 Mar 2008, 17:08

Auto bardzo dobre, mało pali, mało awaryjne, a jeśli coś padnie to części kupisz za grosze i są łatwo dostępne.
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz
 
Posty: 2946
Zdjęcia: 239
Rejestracja: 04 Lip 2007, 23:40
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy od: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

Re: Opel Astra I 97rok, 1,4

24 Mar 2008, 18:02

tak jest, zgadzam autko bardzo dobre
sam takie mialem, rowniez 1.4 ale z 93r.
powinienes sie zmiescic w kwocie do 8k
tylko astry classic lepiej nie kupuj bo to same golasy i podobno sa gorsze jakosciowo od tych astr z Niemiec
aha i szukaj raczej 1.6 bo spalanie to samo, a mocy zawsze wiecej
silnik ten pali jakies 8,5-9l w miescie, a na trasie z 6
pzdr
Pawlo
Zaawansowany
 
Posty: 588
Rejestracja: 07 Sty 2008, 10:57
Miejscowość: Bolesławiec

Re: Opel Astra I 97rok, 1,4

24 Mar 2008, 18:23

auto kosztuje grosze a jest naprawdę bardzo dobre do tego silnika nadaje sie gaz ale wtedy moc z 90km spadnie na jakieś 75 poza tym wszystko w tym aucie jest spoko tylko trudno znaleźć zadbany egzemplarz bez cofniętego licznika który byłby jeszcze bezwypadkowy i garażowany. :(
kupie sobie vw phaetona ;)
mistrzu567
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 291
Rejestracja: 08 Mar 2008, 14:16
Miejscowość: Katowice

Re: Opel Astra I 97rok, 1,4

24 Mar 2008, 19:15

Silniki 1,4 maja chyba zroznicowane moce (KM). To prawda?? Jaki najbardzioej ekonomiczny i odpoiwedni do tego auta?
cichinho
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 131
Rejestracja: 09 Lut 2008, 12:14
Miejscowość: Straszewo

Re: Opel Astra I 97rok, 1,4

24 Mar 2008, 20:14

Tak, są nawet trzy wersje silnika 1.4 o mocach 60 KM, ok 82 KM i 90 KM.
Najsłabsza wersja będzie bardzo przymulać, można brać wersję 82 KM, a wiadomo, że najlepiej 90 KM. Spalanie w tych dwóch ostatnich będzie niemal identyczne.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725
Rejestracja: 15 Sty 2008, 19:53
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Prototyp Nowej Hondy Civic Type R na Tokyo Auto Salon Prototyp Nowej Hondy Civic Type R na Tokyo Auto Salon
    Podczas tegorocznego salonu samochodowego w Tokio, poświęconego samochodom o wysokich osiągach oraz konstrukcjom stuningowanym. Prototyp prezentuje elementy stylizacyjne, które znajdą się w Hondzie Civic Type R nowej ...
    Jak podłączyć kable rozruchowe do akumulatora? Jak podłączyć kable rozruchowe do akumulatora?
    Zima to najtrudniejsza pora roku dla naszego samochodu szczególnie jeżeli trzymamy go pod tzw. chmurką. Co zrobić jeżeli nie uda nam się uruchomić auta przy pomocy własnego źródła prądu jakim jest akumulator? ...

  • Re: Opel Astra I 97rok, 1,4

    24 Mar 2008, 20:37

    Ja bym nie zakładał gazu, bo auto naprawdę jest tak oszczędne, że nie ma potrzeby go truć gazem.
    Requiem for a Dream.
    Piter
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2946
    Zdjęcia: 239
    Rejestracja: 04 Lip 2007, 23:40
    Miejscowość: Kłodzko
    Prawo jazdy od: 15 03 2007
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 1.9 TDI 131KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    Re: Opel Astra I 97rok, 1,4

    24 Mar 2008, 21:08

    Jesli chcialbym zakladac gaz, to kupilbym z silnikiem 1,6. Czyli kolejny dylemat: 1,4 czy 1,6+lpg??
    cichinho
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 131
    Rejestracja: 09 Lut 2008, 12:14
    Miejscowość: Straszewo

    Re: Opel Astra I 97rok, 1,4

    24 Mar 2008, 21:15

    1.4 pali tyle samo co 1.6
    wiec szukaj 1.6
    1.8 tez moze byc, ale ich raczej malo jest
    do 1.4 i 1.6 16V czyli tych mocniejszych powinno sie juz zakladac sekwencje, wiec ich Ci nie polecam :D
    pzdr
    Pawlo
    Zaawansowany
     
    Posty: 588
    Rejestracja: 07 Sty 2008, 10:57
    Miejscowość: Bolesławiec

    Re: Opel Astra I 97rok, 1,4

    24 Mar 2008, 22:38

    Polecam 1,6, spalanie praktycznie takie same jak 1,4, a większa moc i łatwość w dostępności części. Gazu bym nie zakładał. Pozdrawiam
    Requiem for a Dream.
    Piter
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2946
    Zdjęcia: 239
    Rejestracja: 04 Lip 2007, 23:40
    Miejscowość: Kłodzko
    Prawo jazdy od: 15 03 2007
    Auto: Audi A6 C5
    Silnik: 1.9 TDI 131KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001
     
    • Warto przeczytać
    • Dacia Lodgy, wnętrze
      Toyota GT 86 13
      Silnik Hybrydowej Toyoty Prius
      Kierowca Grave Digger