Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

17 Paź 2013, 11:03

Witam,

Ostatnio szukając swojego samochodu "marzeń" znalazłem tą oto Astrę

[link wygasł]

Widziałem ją na żywo, i przedstawia się dobrze, szyby wszystkie oryginalne, środek samochodu w dobrym stanie, pasy z oryginalną metką, naklejki przy drzwiach oryginalne oraz przy silniku.

Podjechaliśmy z nią nawet na stację diagnostyczną, i było sprawdzane zawieszenie, hamulce, i nawet był podpięty do kompa, wszystko ok, nic nie stuka nie puka, nawet rdzy nie ma, podwozie auta zadbane. Komputer również nie wykrył żadnych usterek.

Miała jedynie dwa lekkie problemy: Przednia szyba ma odprysk wielkości 1gr. czytałem i patrzyłem w necie że to da się zrobić BEZ wymiany całkowitej szyby, więc tu tej ok, nawet przed kupnem sprzedawca powiedział że może to zrobić w warsztacie wybranym przez nas.

Druga wada to lekka korozja przy tylnym nadkolu, na rzut oka dopiero się pokazuje, wielkość palca małego, lakier zrobił się żółty w tym miejscu, więc myślę że to kwestia ogarnięcia tego, ale kto wie... może trzeba nowy element wstawić ??

Jak myślicie ?? Polecacie taki egzemplarz ???

Przebieg ma mały ale był sprowadzony do Polski w 2008 od niemca, w Niemczech był serwisowany w Oplu, jest cała książeczka serwisowa, a w Polsce co rok w dobrym warsztacie kontrolowany, są również faktury co i kiedy było sprawdzane i ewentualnie wymieniane.

Pozdrawiam
Kacpero223
Początkujący
 
Posty: 127
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 27 Wrz 2013, 11:45
Prawo jazdy od: 0- 5-2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Focus MK2
Silnik: 2.0 Duratec
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

17 Paź 2013, 12:00

Jeśli dobrze był sprawdzony i to prawda to wg mnie warto.
matiit
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 25 Lip 2010, 15:41
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 05 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: BMW e39
Silnik: m52b28
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

17 Paź 2013, 12:09

Jeśli dzisiaj będzie miał czas mój zaufany mechanik to podjedzie ze mną na ostateczne oględziny autka, jeśli potwierdzi dobry stan techniczny autka to kupię go od razu ale jeśli coś wypatrzy niepokojącego to odpuścić sobie trzeba będzie.

Również zapomniałem wspomnieć że żadnych wycieków oleju nie ma, podwozie suche i silnik również suchy, trochę brudny ale to nic ;), lepiej brudny niż umyty na maxa :lol:
Kacpero223
Początkujący
 
Posty: 127
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 27 Wrz 2013, 11:45
Prawo jazdy od: 0- 5-2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Focus MK2
Silnik: 2.0 Duratec
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

17 Paź 2013, 17:37

Książka serwisowa i co z tego? Podrobić można w 5minut.
2.0TDI 101KM? Nie było takiego silnika w Astrze,jak już to DTI ale to chyba ten z awaryjną pompą? Która jest kosztowna w naprawie/regeneracji.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 32418
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: jest kilka ;)
Paliwo: Benzyna

Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

17 Paź 2013, 19:24

Do tego ta korozja. Astra II miała ocynk wiec samochod albo był uderzony albo nie dbał za bardzo o jego stan
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18202
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

17 Paź 2013, 19:44

Samochód sprawdzony w warsztacie, wszystko jest zdrowe, ten kawałek rdzy nie jest groźny, mechanik mi powiedział że to nie kłopot zrobić. Oczywiście zaufany mechanik.

A co do pompy być może.. Autka z dwumasem też jak pierdo**** to 2 tysiące pójdzie w ruch, nie ma autka bez wkładu finansowego. Tak czy inaczej już kupiony po ponownych badaniach wszystko się zgadza, książeczkę potwierdziliśmy za pomocą nr VIN przebieg raczej dobry.

Na razie jestem zadowolony, a jak to ze wszystkim to wiecznie nic nie trwa, ogólne części są tanie a co do pompy to trudno no, na tą chwilę auto jest sprawne.
Kacpero223
Początkujący
 
Posty: 127
Zdjęcia: 2
Rejestracja: 27 Wrz 2013, 11:45
Prawo jazdy od: 0- 5-2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Focus MK2
Silnik: 2.0 Duratec
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo! Skręcanie w lewo drożej Nas kosztuje od skrętu w prawo!
    Kierowcy próbują wszystkich sposobów, aby oszczędzić na paliwie. Okazuje się, że stanie na lewym pasie w oczekiwaniu na skręt w lewo z wrzuconym jałowym biegiem jest nie tylko marnowaniem czasu, ale i pieniędzy. Unikając ...
    Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie? Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie?
    Obecnie rośnie zainteresowanie kierowców samochodami o dużej mocy i małym zużyciu paliwa. Aby sprostać tym oczekiwaniom rynku, wiodący producenci samochodów więcej uwagi poświęcają projektowaniu modeli wyposażonych ...

  • Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

    17 Paź 2013, 20:26

    Przedtem link mi nie chciał wejść więc nie mogłem zobaczyć auta ale teraz tak patrze i czy mi sie wydaje czy połowa auta ma inny odcień lakieru :shock:
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 32418
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: jest kilka ;)
    Paliwo: Benzyna

    Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

    17 Paź 2013, 20:35

    Kuzwa Barol masz oko,mi też sie tak wydaje i to widać z dwóch stron nawet tak więc grubszy wypadek? A propo silnika wcale nie masz racji,mogłeś kupić zwykłego prostego diesla jakiego mam np ja stare niezniszczalne 1.9TDI grupy VAG,od prawie 4miesięcy jeżdze bezproblemowo a kilometrów już troche pykło :wink:
    TFSI
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2118
    Rejestracja: 02 Maj 2009, 16:45
    Auto: Alfa Romeo 156
    Silnik: 1.9JTD 115km
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

    18 Paź 2013, 05:37

    Hehe no ale to widać :wink:
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 32418
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: jest kilka ;)
    Paliwo: Benzyna

    Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

    18 Paź 2013, 08:02

    chyba jestem mało doświadczony ale od razu zadziwilo mnie w nagłówku TDI?
    I sobie myśle w Oplu Astrze 2 II ? :( heh dziwne,przekonany że DTI heh
    mobileIS
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 355
    Zdjęcia: 51
    Rejestracja: 20 Lip 2013, 20:23
    Prawo jazdy od: 18 05 2013
    Przebieg/rok: <1tys. km
    Auto: VW GOLF 3
    Silnik: 1.8 KAT 90 KM
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1994

    Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

    18 Paź 2013, 18:36

    Dlatego wyżej napisałem że nie było TDI w Astrze II.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 32418
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: jest kilka ;)
    Paliwo: Benzyna

    Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

    20 Paź 2013, 11:40

    Chłopakowi chodziło o 2.0 DTI, napisał TDI, a wy robicie z tego temat na rozprawę doktorską. Chyba trzeba się mocno w głowę uderzyć, żeby poważnie myśleć, że chodzi o 2.0 TDI z VW w przypadku Astry G. Zamiast mu pomóc, udzielić konkretnych rad itd., a jak już kupił to zamknąć temat to trwa potężna dyskusja jak to można napisać, że Astra G z silnikiem TDI.

    Każdy sobie po swojemu ponazywał te silniki, choć w każdym przypadku czy to TDI, TDCI czy CDTI oznaczenie dotyczy turbodiesla. I teraz przeglądając ogłoszenia zdarza się natknąć, że ktoś napiszę w przypadku Forda TDI zamiast TDCI to takie auto należy skreślić, bo sprzedający najczęściej zupełnie nieświadomie źle napisał skróconą nazwę marketingową silnika?
    Los_Dawidos
    Aktywny
     
    Posty: 351
    Rejestracja: 06 Lut 2011, 20:33
    Prawo jazdy od: 05 08 2010
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Opel Astra
    Paliwo: Diesel

    Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

    20 Paź 2013, 12:03

    Akurat nie jemu jednemu sie tak pomyliło,w internecie można znaleść kilka innych wiadomości o Astrze 2.0TDI ale wiadomo nawet najlepszym zdarza sie błąd.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 32418
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: jest kilka ;)
    Paliwo: Benzyna

    Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

    20 Paź 2013, 12:24

    Los_Dawidos napisał(a):I teraz przeglądając ogłoszenia zdarza się natknąć, że ktoś napiszę w przypadku Forda TDI zamiast TDCI to takie auto należy skreślić, bo sprzedający najczęściej zupełnie nieświadomie źle napisał skróconą nazwę marketingową silnika?
    Akurat były Fordy TDI. Chodzi mi o Galaxy, był tam wkładany silnik z VW.
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18202
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Opel Astra II 2.0 TDI 101KM

    20 Paź 2013, 15:39

    kon146 napisał(a):Akurat były Fordy TDI. Chodzi mi o Galaxy, był tam wkładany silnik z VW.

    Ok, masz rację. Mogłem dać inny przykład.

    Nie zmienia to jednak faktu, że nie każdy kupujący/sprzedający przykłada wielką wagę do nazwy marketingowej silnika w aucie. Dla statystycznego właściciela auta ważne, że jest, że pod maską ma np. turbodiesla o pojemności 1.6 czy 1.9, a to czy ten silnik nazywa się CDTI, JTD czy TDI ma dla niego najmniejsze znaczenia i zapewne nawet tego specjalnie nie rozróżnia i stąd najczęściej biorą się tego typu pomyłki.
    Los_Dawidos
    Aktywny
     
    Posty: 351
    Rejestracja: 06 Lut 2011, 20:33
    Prawo jazdy od: 05 08 2010
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Opel Astra
    Paliwo: Diesel
     
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006