Opel Astra II -niezidentyfikowany problem

Opel Astra II -niezidentyfikowany problem

21 Lut 2011, 21:35

Witam!
Jestem nowym użytkownikiem forum więc z góry przepraszam za ewentualne błędy w tym temacie, poza tym jestem początkującym kierowcą więc być może nie dość dokładnie opisze mój problem, ale o co chodzi? Otóż jak przeciążam silnik np. na niskich obrotach coś zaczyna buczeć (ciężko mi zidentyfikować gdzie buczy), ale np. na luzie bez wciśniętego sprzęgła pracuje ok, a jak wciskam sprzegło to buczy, podobnie jest z hamulcem, jak dociskam hamulec też buczy. Wymienione zostały tulejki mocując silnik do sanek, bo taka była początkowa diagnoza mechanika, ale nie pomogło. Może to być coś ze sprzęgłem? np. koło dwumasowe? Dodam że samochód ma przejechane 240tys.
Proszę o pomoc.
truesuspender
Nowicjusz

Miejscowość: Sochaczew

Re: Opel Astra II -niezidentyfikowany problem

22 Lut 2011, 05:14

Ja proponuje dobrze pomocowac liki od sprzegla i recznego a nastepnie oblukac czy plecionka nie jest do wymiany.
Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
Seba TDI
Początkujący

Miejscowość: Crewe UK

Re: Opel Astra II -niezidentyfikowany problem

22 Lut 2011, 13:51

może łożyska w skrzyni a w szczególnosci na wałku głównym
tibu1
Początkujący

Miejscowość: kraków
Prawo jazdy od: 18 11 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Lexus GS F wśród samochodów roku 2016 magazynu Playboy Lexus GS F wśród samochodów roku 2016 magazynu Playboy
    Redakcja magazynu Playboy przyznała doroczne wyróżnienia dla najlepszych samochodów roku. Za numer jeden uznano Jaguara F-Pace – pierwszy SUV w historii brytyjskiej marki. W kategorii "Luksus i sport" ...
    Nie daj się zaskoczyć zimie i zadbaj o swoje auto Nie daj się zaskoczyć zimie i zadbaj o swoje auto