Opel Astra II problem

Opel Astra II problem

22 Paź 2011, 22:33

Kupilem OPLA Astre II 1999 2.0 16 v 136km z instalacja gazowa. Nie znam sie na autach wiec chcialem sie poradzic tutaj tym bardziej ze to moje 1 auto. Wiec tak... Przy odpalaniu zajezdza mi gazem mimo ze auto odpala sie na benzynie potem automatycznie przelacza na gaz. Mialem niemal pusty bak gazu zatankowalem za 60zl gazu i czy to nomalne ze po zrobieniu okolo 50 km juz swieci mi sie rezerwa? Ile moge zrobic km na takiej rezerwie? Niedziala mi predkosciomierz tzn dziala ale zacina sie i raczej czesciej nie dziala do tego swieci mi sie kontlorka od Poduszek powietrznych mimo ze jest ok niby. Ile koszt napray u elektro mechanika takiego predkosciomierza i tej kontrolki? A najbardziej martwia mnie ta sytuaja z dzis ze stojac nie dotykajac gazu na luzie auto samo gazowalo do 2 tysiecy obrotow. Dopiero po wylaczniu silnika bylo ok a druga sytuacja to kiedy po zatrzymaniu sie chcialem dalej ruszyc naciskajac na pedal gazu auto nie gazowalo wogole i znow musialem wylaczyc i wlaczyc silnik. Co to moze byc i jak drogie w naprawie? Rozrzad wymieniany byl 100 000km temu czy to czas juz na wymniane? Tu tez koszt by mnie interesowal. Do tego doradzono mi wyczyscic filtry i wymienic oleje. Prosze o porade.
...
bartek1992
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 15 Kwi 2011, 21:01
Miejscowość: Żary

Re: Opel Astra II problem

22 Paź 2011, 23:15

na rozrzad najwyzszy czas , co do kosztow naprawy poszczegolnych usterek to nikt Ci tego tutaj na forum nie powie bo trzeba widziec samochod i zorientowac sie mnie wiecej co jest nie tak , z tego co widze filtry tez do wymiany, kontrolki sie swieca to trzeba jechac podpiac auto pod komputer zdiagnozowac bledy i ewentualnie skasowac lub wymienic jakis czujnik ale jaki to wyjdzie ci na kompie jasnowidzem nie jestem, z tym "gazowaniem" pewnie krokowy do wymiany lub czyjnik temp. cieczy.

Ogolnie z tego co piszesz to masz jakiegos pascia za przeproszeniem , jedz do jakiegos dobrego mechanika to zrobi Ci wycene
bioly21
Zaawansowany
 
Posty: 544
Rejestracja: 03 Kwi 2011, 12:47
Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy od: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

Re: Opel Astra II problem

23 Paź 2011, 03:00

Ja także stawiam na silniczek krokowy ale wcześniej i to natychmiast rozrząd,filtry,olej,świece a i stanem przewodów WN tez wartoby się zainteresować... Już to że śmierdzi gazem zmusza ciebie do wizyty u gazownika. Zakładam,że masz zwykła instalację,a nie sekwencję. To że tym gazem śmierdzi nie oznacza ,że instalacja jest nieszczelna. Zazwyczaj nie przepalony gaz wylatuje ze spalinami i czuć go wokól i wewnątrz auta. Wtedy oprócz filtrow i regulacji,czesto do wymiany jest reduktor instalacji lpg (szczególnie jak instalacja ma już z 5 lat).
Co do kontrolek od poduszek... Niestety przypuszczam,że ich już w twoim aucie ...nie ma... Może autko miało całuska z przodu. Wtedy handlarze zamiast poduszek montują opornik za 5 zł i kontrolka normalnie po chwili gaśnie jakby były. Czasem opornik tez może ulec awarii więc daje takie objawy jak u ciebie. Warto przy inspekcji na komputerze i tą sprawą zainteresować elektryka.
Inny temat czyli rezerwa na lpg. W rzadko którym aucie działa ona wiarygodnie i poprawnie.Miałem kiedyś auto,że się zapalała przy połowie zbiornika. Ja na twoim miejscu tankowałbym do pełna,wyzerował przy tankowaniu mały licznik i jezdził ze 300km po czym znów tankował do pełna i zerował licznik.
Koszty...
Pisze o Astrze I więc u ciebie powinno być porownywalnie lub nieco tylko drożej:
Silniczek krokowy-65zł,rozrząd komplet z pompą wody 170 zł,świece 100zł,kable WN 100zł,reduktor do instalacji II gen ok 300zł,wymiana filtra lpg z regulacją 120 zł. :wink:
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5146
Zdjęcia: 21
Rejestracja: 13 Sty 2009, 08:11
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy od: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: różne ,ale ulubiona-Laguna 2,0
Silnik: 114 KM,
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mercedes Klasy V Mercedes Klasy V
    Solidny przód i wyjątkowe kształty. Skonstruowana z pasją, z myślą o radościach i wyzwaniach codzienności, nowa Klasa V oferuje zmienny układ wnętrza, a jednocześnie zapewnia imponujące wrażenia podczas jazdy. Przyciąga ...
     Jak czytać etykietę na oponach? Jak czytać etykietę na oponach?
    Etykieta opony jest cechą opon pojazdów mechanicznych. Producenci opon dla samochodów osobowych, lekkich i ciężkich samochodów ciężarowych, od listopada 2012 zobowiązani są do podania na naklejce lub ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Grand Turismo Polonia 2008
      Porsche 911 Turbo S
      EMS Brussels
      WST 1/4 MILI
      Audi A8 hybrid, 5