Opel Astra?

Opel Astra?

03 Lut 2009, 13:30

Witam mój tata zamierza kupić Opla Astrę I kombi rocznik 99. Jak myślicie czy to dobry samochód. Może macie jakieś inne propozycje w okolicach 10000 tyś. z ekologicznym silnikiem, aby spalanie nie było zbyt duże. :D
Danio

Re: Opel Astra?

03 Lut 2009, 17:42

Fiat brava 1.2 12V lub jak chcesz troszke więcej koników to 1.6 16V. Z 1999 roku dorwiesz juz z klimą i z bajerami w takiej sumie
bartek_remix :)
bartek_remix
Początkujący

Miejscowość: Kamionka / Kwidzyn

03 Lut 2009, 18:38

Sam mam Astrę I ze zwykłym silnkiem 1,4,kombi,gaz.
Mój egzemplarz nie ma nigdzie śladu rdzy (nawet od spodu) chociaż to 95r po liftingu.Jeżdżę nim od dwóch lat i to praktycznie bezawaryjnie.Sprowadziłem go z Niemiec z książką serwisową i przebiegiem 126 tys.Założyłem gaz i nie mam na co narzekac.Jedyną jego wadą jest to,że się nie wyróżnia z tłumu (a może to zaleta..?).Spalanie gazu w mieście to 11l,a na trasie przy 90km/h 7,1l/100km.Zawieszenie jest miękkie więc to taki "tapczan" ale można się przyzwyczaic.Generalnie to auto o super walorach użytkowych,z prostą i trwałą mechaniką i za niewielkie pieniądze.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 27
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy od: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: różne ,ale ulubiona-Laguna 2,0
Silnik: 114 KM,
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

03 Lut 2009, 19:37

astra I to bardzo dobre auto
ale cena 10k jak za I generacje wydaje sie byc bardzo duza :)
pzdr
Pawlo
Zaawansowany

Miejscowość: Bolesławiec
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nie daj się przekręcić Nie daj się przekręcić
    Czy wiesz o tym, że kupując samochód sprowadzany z zagranicy, możesz żądać od sprzedawcy certyfikatu z ostatniej kontroli pojazdu wykonanej w kraju pochodzenia samochodu z informacją o jego przebiegu.
    Nowoczesny i pełen charakteru - Citroen SpaceTourer Nowoczesny i pełen charakteru - Citroen SpaceTourer