Opel atra II rok 2000-2003

[opel atra II] rok 2000-2003

11 Sty 2007, 15:40

witam przymierzam sie do zakupu opla astry II rocznik 2000-2003 mam pytanie jak sie ten samochod sprawuje awaryjnosc koszty eksploatacji
jaki silnik wybrac czy 1,6 to dobry wybor moze jest tu ktos kto posiada to auto i cos na ten temat powie a moze ktos ma jakas inna propozycje marki z tego rocznika do ceny 25 tys
serdecznie dziekuje
major
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 10 Sty 2007, 20:30
Miejscowość: k-ce

Re: [opel atra II] rok 2000-2003

12 Sty 2007, 08:40

sam nie wiem ale opel to bym sobie odpuścił , silnik 1,6 równierz .
za 25K można liczyć na mondeo z 2001 z silnikiem 2,0 TDDi (115km)
myśle że to jest o wiele lepsze rozwiązanie .
M.F.G.
Ryba
v-ride
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 18 Gru 2006, 09:45

Re: [opel atra II] rok 2000-2003

12 Sty 2007, 09:03

Ja do Oplów nic nie mam, no tylko ta blacha... Fordy nie lepsze, no ale mowa o starszych, w tak nowym aucie to napewno żadna rudowłosa się jeszcze nie pokaże. Popieram kolegę V-ride, rozważ tez Forda Mondeo, bo to może być ciekawsza propozycja.
Pozdro.
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Rejestracja: 17 Maj 2006, 19:51
Miejscowość: Małopolska

Re: [opel atra II] rok 2000-2003

24 Sty 2007, 11:41

wujek dobra rada? astry II maja tzw pelny ocynk, te auta po prostu nie gnija. a np w focusach praktycznie nowych zdarzaja sie ogniska korozji, nie wiem jak w mondkach to niby klasa wyzej. swego czasu mialem dylemat czy wybrac astre II czy focusa, blacha byla decydujacym czynnikiem.
collinus
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 24 Sty 2007, 11:38
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia? Jak podjeżdżać pod ośnieżone i oblodzone wzniesienia?
    Wjazd na ośnieżone i oblodzone wzniesienie może być niebezpieczny. Ostrożność jest jak najbardziej wskazana, ale wielu kierowców rozumie to jako wolne podjeżdżanie pod górę. Jednak w tym przypadku przy zbyt ...
    Wartość rezydualna, czyli co zrobić, żeby jak najmniej stracić Wartość rezydualna, czyli co zrobić, żeby jak najmniej stracić
    Samochody tracą na wartości najbardziej w ciągu pierwszych trzech lat eksploatacji. Po tym okresie cena auta spada nawet do 40 proc. jego wartości początkowej. Jeśli jest to intensywnie eksploatowany samochód firmowy, który ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili