Opel Corsa C -1.0

Opel Corsa C -1.0

28 Mar 2013, 15:31

witam mam pytanko , 3 dni temu zapalila mi sie pomaranczowa kontrolka silnika , jadąc do mechanika kontrolka mi zgasła - mechanik powiedział mi ze mogla być to kontrolka sonda Lamdy ale skoro kontrolka zgasla sama to mogla być to wina paliwa i nie ma co panikować , no ale dzisaj znów mi sie zapaliła i odkrecająć korek od wlewu oleju jest na nim taka papka cos jakby majonez, silnik chodzi normalnie tzn tak jak przedtem moze troche wiecej czesie... nie wiem co robic moze ktoś mi poradzi jest to opel z 2001 roku
kilas80
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 28 Mar 2013, 15:18
Prawo jazdy od: 29 02 1980
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Opel Corsa
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Opel Corsa C -1.0

31 Mar 2013, 11:49

Co do kontrolki - podjechać do mechanika, podłączyć się pod komuter i wszystko będzie jasne.
Co do masełka na korku oleju - sprawdzić kolor oleju i jak wszystko będzie ok, to wyczyścić i jeździć dalej. Takie masełko to normalka dla samochódów, kóre pokonują krótkie trasy. Chyba, że olej ma kolor kawy z mlekiem i gubi się płyn ze zbiorniczka, to już większy problem.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13686
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus IS Sriracha Red ze złocistymi płatkami Lexus IS Sriracha Red ze złocistymi płatkami
    Z okazji amerykańskiej premiery nowej wersji sedana IS, Lexus przygotował wyjątkowo pikantną stylizację tego modelu, w żartobliwy sposób nawiązującą do jednej z najostrzejszych odmian sosu chili. Auto prezentowane ...
    Jak bezpiecznie pokonywać zakręty? Jak bezpiecznie pokonywać zakręty?
    Pokonywanie zakrętów nie jest takie łatwe, jakby mogło się wydawać. Redukcja prędkości i skręcenie kierownicy to nie jedyne zadania, jakie musi uwzględnić kierowca. Kluczowa jest płynność wykonania manewru, a do tego ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006