Opel Monterey - prośba o pomoc w zakupie

20 Kwi 2010, 09:20

szpera to slangowe okteślenie na jakąkolwiek blokade dyfra,
LSD to mechanizm o zwiększonym tarciu, czyli trzyma do puki różnica obrotowa kół nie jest na tyle duża że jej nie rozłącza, tak że LSD w naszych mostach działa stale tylko czasem moment obrotowy ją rozłącza, upośledzenie tej blokady jest takie że jeśli jedno koło nie ma styczności z podłożem LSD zostanie rozłączone... czyli nie działa wtedy kiedy Nam akurat jest najbardziej potrzebne :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Kwi 2010, 16:43

ktoś jeszcze ma jakieś argumenty za V6 :idea:

co sądzicie o tym :?: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
majek10
Nowicjusz
 
Posty: 11
Miejscowość: Gdańsk

20 Kwi 2010, 17:40

No i chociaż jakieś MTki ma :grin:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

20 Kwi 2010, 20:15

w montereyu olej zmienia się co 7500 km
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

20 Kwi 2010, 21:04

croochy napisał(a):w montereyu olej zmienia się co 7500 km

Tak mówi instrukcja? Ja zmieniam w płaskich co 10.000 a w Samuraiu co 5.000
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

20 Kwi 2010, 21:25

jak bym wymieniał oleum jak mówi instrukcja to by mi sie autem nie opłacało jeździć :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo V40 Cross Country uterenowiony hatchback
    Podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu, na stoisku Volvo oprócz Volvo V40 R-Design, zostanie zaprezentowane całkowicie nowe Volvo V40 Cross Country. Ten crossover wyróżnia się podniesionym o 40 mm zawieszeniem ...

21 Kwi 2010, 16:13

Jogi4x4 napisał(a):
croochy napisał(a):w montereyu olej zmienia się co 7500 km

Tak mówi instrukcja? Ja zmieniam w płaskich co 10.000 a w Samuraiu co 5.000


dokładnie tak stoi w instrukcji co 7,5 tyś lub co rok
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

21 Kwi 2010, 17:04

Znam takich co wymieniają co 60.000km :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Kwi 2010, 17:45

ogólnie temat wymiany oleju jest tematem dla niektórych dośc kontrowersyjnym, wg jednych lepiej w ogole nie wymieniac tylko ew uzupełniać (szef castrola)
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

21 Kwi 2010, 17:58

jedno jest pewne po topieniu ZAWSZE :!: :!: wynmienić, skrzynia, mosty reduktor, silnik w zależności od topienia ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

21 Kwi 2010, 18:41

takie rzeczy to chyba tylko w patrolu :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

21 Kwi 2010, 19:54

croochy napisał(a):ogólnie temat wymiany oleju jest tematem dla niektórych dośc kontrowersyjnym, wg jednych lepiej w ogole nie wymieniac tylko ew uzupełniać (szef castrola)
Gdyby ludzie nie wymieniali tylko dolewali to szef castrola byłby raczej bezrobotnym, no chyba że wszystkie auta spalały byt 1l oleju na 100km :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Kwi 2010, 21:07

croochy napisał(a):takie rzeczy to chyba tylko w patrolu :mrgreen:
zlej sobie olej z mostów po topieniu (nie po przejechaniu rzeczki tylko po topieniu) a zobaczysz o czym mowie ;) akurat patrol jeździ nie najgorzej na emulsji ale lepiej na oleju czystym :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

22 Kwi 2010, 05:22

o wymianie oleju w mostach to oczywiste, ale nie od razu o wymianie skrzyni

poza tym gdy wszystkie uszczelniacze trzymają bynajmniej w teorii ni ema prawa na to żeby woda się dostała do mostów
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

22 Kwi 2010, 06:34

croochy napisał(a): gdy wszystkie uszczelniacze trzymają bynajmniej w teorii ni ema prawa na to żeby woda się dostała do mostów
taaaaa :mrgreen: jak sobie zapodasz ciśnienie do mostów to może i się nie dostanie :mrgreen: ale nagłe schłodzenie mostów i oleju w nich powoduje zaciągniecie wszystkiego do środka o ile masz odpowietrzenia wyciągnięte wysoko to ok ;) ale różnie bywa, czasem mimo odpowietrzeń i takich tam po kilku wyjazdach i tak jest w mostach emulsja zamiast oleju ;)

a skrzynia to powiem ci że rzadko która nie zaciąga wody po dłuższym staniu :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)