Opel Monterey - prośba o pomoc w zakupie

19 Kwi 2010, 20:17

Witam wszystkich bardzo serdecznie!!!

Takiego posta już napisałem na innym forum lecz nie było zbyt dużego odzewu. :roll:


Zdecydowałem się na kupno Opla Monterey, ale niestety nie mam żadnego doświadczenia jeśli chodzi o samochody terenowe. Dużo czytałem na różnych forach o tym modelu i wybrałem wersję RS z silnikiem 3,1 TD.

Samochód napewno nie będzie wykorzystywany do ciężkiego terenu, raczej tylko polne drogi, błoto, śnieg i oczywiście miasto (60 procent). Liczę na pomoc w zakupie ponieważ w swojej okolicy (Trójmiasto) nie znalazłem żadnego samochodu, który mógłbym obejrzeć i wypróbować. Jeśli ktoś zna jakiś egzemplarz godny polecenia proszę o informację. Przeglądałem również ogłoszenia i wybrałem takie samochody:
1. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
2. [link do oferty na Allegro wygasł]
3. [link do oferty na Allegro wygasł]
4. [link do oferty na Allegro wygasł]

Proszę o pomoc w ocenie.
majek10
Nowicjusz
 
Posty: 11
Miejscowość: Gdańsk

19 Kwi 2010, 20:26

Powiem tak wszystkie wyglądają na zadbane lesz żaden nie mam zdjęcia ze spodu gdzie widać ramę a ona w terenówce jest najważniejsza
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

19 Kwi 2010, 20:35

Właśnie dlatego mam nadzieję, że ktoś mieszkający w okolicy, mając troszkę wolnego czasu mógłby ocenić swoim fachowym okiem te samochody, ponieważ tak jak wcześniej napisałem mało wiem o samochodach 4x4 i mam daleko do podanych w linkach miejscowości.
majek10
Nowicjusz
 
Posty: 11
Miejscowość: Gdańsk

19 Kwi 2010, 20:41

przyjdzie @croochy i powie na co zwrócić uwagę w montku. póki co, zapoznaj się z przyklejonym tematem "na co zwracać uwagę przy zakupie terenówki" :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20