Opel vectra 1.7 td isuzu

  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

opel vectra 1.7 td isuzu

Post» 29 Gru 2010, 16:54

Mam pytanie mam problem z alternatorem w oplu vectrze b 1.7td silnik isuzu na pocztku mi za mało ładowal alternator więc zmieniłem regulator napiecia, teraz nie ładuje tylko sie grzeje alternator jaka moż byctego przyczyna
damianbak07
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 29 Gru 2010, 16:42
Miejscowość: Biała Niżna
Interesujące?
1


Re: opel vectra 1.7 td isuzu

Post» 29 Gru 2010, 17:08

1. Zapoznaj się z tym
2. Zapoznaj się również z tematyką działów na forum i pisz tematy we właściwych tematycznie działach.
Przeniesiono.


Co do tematu
1. Kontrolka akumulatora się świeci po włączeiu stacyjki?
2. Co z kontrolką po uruchomieniu silnika?
3. Jakie jest napięcie ładowania?
Skoro alternator się grzeje, to problem może być w samym alternatorze albo w instalacji ładownia. Wygląda to na zwarcie.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 10665
Zdjęcia: 1133
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
Interesujące?
0

Re: opel vectra 1.7 td isuzu

Post» 29 Gru 2010, 17:13

jak przekrecasz kluczyk to kontrolka swieci
a jak zapilisz to gaśnie
napiecie ładowania wynosi 11,95
damianbak07
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 29 Gru 2010, 16:42
Miejscowość: Biała Niżna
Interesujące?
0

Re: opel vectra 1.7 td isuzu

Post» 29 Gru 2010, 17:24

a jak zapilisz to gaśnie
napiecie ładowania wynosi 11,95


Coś tu nie tak. Wynika z tego, że nie ma ładowania, więc kontrolka po uruchomieniu silnika nie powinna gasnąć, a świecić cały czas. Sprawdz kabel między akumulatorem a alternatorem. Jak jest ok, to do sprawdzenia alternator wraz z regulatorem.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 10665
Zdjęcia: 1133
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
Interesujące?
0

 
  • Galeria motoryzacyjna
    WST 1/4 MILI - Dajtki
    BIGFOOT i REVERSE Racer - Monster Trucki
    VERVA Street Racing 2010
    Nissan 370Z Nismo - RACE CAMP
    Autosalon Genewa 2006

Elektryka samochodowa