Opisanie marki Volvo z punktu widzenia klienta użytkownika

opisanie marki Volvo z punktu widzenia klienta użytkownika

11 Gru 2010, 19:28

Dobry wieczór.
Jestem studentką 5 roku i w ramach zajęć "wprowadzenie do infobrokeringu" mamy opisać dowolną markę. Zdecydowałyśmy się z koleżanką na opisanie marki Volvo z punktu widzenia producenta i klienta. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Dlaczego wybraliście tą markę samochodów?
2. Z czym się kojarzy nazwa marki?
3. Wybraliście samochód nowy/ używany? Dlaczego taki?
4. Czy obecnie użytkowany samochód jest pierwszym jaki kupiliście czy którymś z kolei?
5. Jeśli którymś z kolei to czy jesteście wierni marce? Tak/ nie? Dlaczego?
6. Jak oceniacie wizerunek marki?

Odpowiedzi proszę wysyłać jako prywatną wiadomość do mnie.
Dziękuję za pomoc.
joanna23
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 11 Gru 2010, 18:53
Miejscowość: kupiony w kraju

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [SUV-C] Sportage 2,0 / Outlander 2,0 / Forester 2,0 / Rav-4 2,0 [SUV-C] Sportage 2,0 / Outlander 2,0 / Forester 2,0 / Rav-4 2,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - SUV z segmentu C - silnik benzynowy o mocy ok. 140KM - napęd 4x4 - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2005 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Kia Sportage II 2,0 - 142KM ...
    Volkswagen Beetle Cabriolet Volkswagen Beetle Cabriolet
    VW Beetle Cabriolet to kontynuacja wyjątkowej historii samochodu po zaprezentowanym po raz pierwszy w 1949 roku Garbusie Cabriolet (typ 15) i New Beetle Cabriolet z 2002 roku. Obecny Beetle Cabriolet jest trzecią generacją ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Rosengart LR4 N2, 1938 rok, czerwony
      Moto Piknik Tychy 2007
      Śliniak z serii Be MINI Baby Set
      Mimonske Valky XII