Opisanie marki Volvo z punktu widzenia klienta użytkownika

opisanie marki Volvo z punktu widzenia klienta użytkownika

11 Gru 2010, 18:28

Dobry wieczór.
Jestem studentką 5 roku i w ramach zajęć "wprowadzenie do infobrokeringu" mamy opisać dowolną markę. Zdecydowałyśmy się z koleżanką na opisanie marki Volvo z punktu widzenia producenta i klienta. W związku z tym mam kilka pytań:
1. Dlaczego wybraliście tą markę samochodów?
2. Z czym się kojarzy nazwa marki?
3. Wybraliście samochód nowy/ używany? Dlaczego taki?
4. Czy obecnie użytkowany samochód jest pierwszym jaki kupiliście czy którymś z kolei?
5. Jeśli którymś z kolei to czy jesteście wierni marce? Tak/ nie? Dlaczego?
6. Jak oceniacie wizerunek marki?

Odpowiedzi proszę wysyłać jako prywatną wiadomość do mnie.
Dziękuję za pomoc.
joanna23
Nowicjusz
 
Posty: 1
Rejestracja: 11 Gru 2010, 17:53
Miejscowość: kupiony w kraju

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najważniejsze fakty o wodorze i samochodach na ogniwa paliwowe Najważniejsze fakty o wodorze i samochodach na ogniwa paliwowe
    Na świecie coraz więcej mówi się o wodorowych ogniwach paliwowych. Jest też dostępnych już kilka modeli samochodów które są nimi zasilane. Wodór jest pierwiastkiem powszechnie występującym w przyrodzie, ...
    Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe
    Kia zaprezentowała koncepcyjne coupe o nazwie GT4 Stinger na salonie w Detroit. Pod maską Kia GT4 Stinger znajduje się turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, generujący moc 315 KM. Napęd jest przenoszony ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Master Truck
      Zarysowana felga i ubytki w oponie
      Porównanie opon klasy A i G - droga hamowania
      36
      Autosalon Genewa 2006