PAJERO II - NAPEDY

PAJERO II - NAPEDY

28 Wrz 2012, 22:41

Witam forumowiczów, potrzebuje waszej pomocy!! Od niedawna jestem posiadaczem pajera 2,8 td w wersji long rocznik 94 . Niestety auto posiada kilka wad , natomiast gdy je kupowałem sprawdzałem napędy wszystko było sprawne . Po wymianie klocków ,sworzni ,gum na przegubach nie mogę zmienić położenia dźwigni z 4hlc na 4llc tak jak by ją przydrutowano . Wydaje mi się , że wszystko robię poprawnie , czyli z 2 na 4 do przodu. Z 4 na 4hlc lekko w prawą stronę do przodu , a potem już dźwignia nie chce wskoczyć na położenie 4llc . Proszę o pomoc , bo nie wiem co jest:/
tomii1987
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 Sty 2011, 14:57
Miejscowość: Wielkopolska

Re: PAJERO II - NAPEDY

29 Wrz 2012, 11:38

sprawdź podłączenia podciśnień i połączenie elektryczne, jeśli komp nie dostaje sygnału że przód jest zapięty blokada nie puści reduktora na 4lo
spróbuj delikatnie wcisnąć dźwignie przy przełączniu :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6640
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 23:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: PAJERO II - NAPEDY

29 Wrz 2012, 13:13

Dzięki kolego za odpowiedź ale rozmawiasz z laikiem wiec , jeśli mogę prosić o jaśniejsze wytłumaczenie :) Ponadto auto po przełączeniu z 2 na 4 załącza kontrolki na stale i napęd na 4 działa . Przełączając z 4 na 4hlc , pokazuje załączone 4 koła i kwadracik na środku który oznacza że załączył się mechanizm różnicowy . Więc chyba sygnał załączonego przodu dostaje ? Problem natomiast jest dalej z 4hlc na 4llc bo dźwignia nadal jak przydrutowana i prośbą i groźbą ani drgnie o 1 pozycję do przodu .
tomii1987
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 Sty 2011, 14:57
Miejscowość: Wielkopolska

Re: PAJERO II - NAPEDY

29 Wrz 2012, 23:25

to że kontrolka świeci nie oznacza że most musi być zapęty :mrgreen:
piszesz gdzie indziej że masz problemy z masą na zegarach, może tu masz problem?
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6640
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 23:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: PAJERO II - NAPEDY

01 Paź 2012, 17:18

sprawdziłem przedni most jest w położeniu na 4 koła i 4hlc zapięty na 100% a dźwingnia o pozycje wyżej ani drgnie:/ co to może być?
tomii1987
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 Sty 2011, 14:57
Miejscowość: Wielkopolska
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poskramiacz śniegu z 1934 roku - Skoda Popular Poskramiacz śniegu z 1934 roku - Skoda Popular
    Czeska marka rozwijała przemyślane i skuteczne sposoby na radzenie sobie z dużym śniegiem i trudnym zimowymi warunkami już ponad osiemdziesiąt lat temu. Znany model POPULAR dokonał podczas zim lat 30 wielu spektakularnych ...
    Historia TECHNOLOGII SKYACTIV Mazdy Historia TECHNOLOGII SKYACTIV Mazdy
    Na czym polega technologia SKYACTIV Mazdy wyjaśniamy poniżej: - Technoligia SKYACTIVE-G - Technoligia SKYACTIVE-D Luty 2012 : Mazda CX-5, pierwszy z serii nowych modeli Mazdy ze wszystkimi elementami TECHNOLOGII SKYACTIV ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Skuter wodny
      Renault Megane Cabrio
      Volkswagen Golf III, wnętrze
      Drifting