PAJERO II - NAPEDY

PAJERO II - NAPEDY

28 Wrz 2012, 21:41

Witam forumowiczów, potrzebuje waszej pomocy!! Od niedawna jestem posiadaczem pajera 2,8 td w wersji long rocznik 94 . Niestety auto posiada kilka wad , natomiast gdy je kupowałem sprawdzałem napędy wszystko było sprawne . Po wymianie klocków ,sworzni ,gum na przegubach nie mogę zmienić położenia dźwigni z 4hlc na 4llc tak jak by ją przydrutowano . Wydaje mi się , że wszystko robię poprawnie , czyli z 2 na 4 do przodu. Z 4 na 4hlc lekko w prawą stronę do przodu , a potem już dźwignia nie chce wskoczyć na położenie 4llc . Proszę o pomoc , bo nie wiem co jest:/
tomii1987
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 Sty 2011, 13:57
Miejscowość: Wielkopolska

Re: PAJERO II - NAPEDY

29 Wrz 2012, 10:38

sprawdź podłączenia podciśnień i połączenie elektryczne, jeśli komp nie dostaje sygnału że przód jest zapięty blokada nie puści reduktora na 4lo
spróbuj delikatnie wcisnąć dźwignie przy przełączniu :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6637
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: PAJERO II - NAPEDY

29 Wrz 2012, 12:13

Dzięki kolego za odpowiedź ale rozmawiasz z laikiem wiec , jeśli mogę prosić o jaśniejsze wytłumaczenie :) Ponadto auto po przełączeniu z 2 na 4 załącza kontrolki na stale i napęd na 4 działa . Przełączając z 4 na 4hlc , pokazuje załączone 4 koła i kwadracik na środku który oznacza że załączył się mechanizm różnicowy . Więc chyba sygnał załączonego przodu dostaje ? Problem natomiast jest dalej z 4hlc na 4llc bo dźwignia nadal jak przydrutowana i prośbą i groźbą ani drgnie o 1 pozycję do przodu .
tomii1987
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 Sty 2011, 13:57
Miejscowość: Wielkopolska

Re: PAJERO II - NAPEDY

29 Wrz 2012, 22:25

to że kontrolka świeci nie oznacza że most musi być zapęty :mrgreen:
piszesz gdzie indziej że masz problemy z masą na zegarach, może tu masz problem?
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6637
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: PAJERO II - NAPEDY

01 Paź 2012, 16:18

sprawdziłem przedni most jest w położeniu na 4 koła i 4hlc zapięty na 100% a dźwingnia o pozycje wyżej ani drgnie:/ co to może być?
tomii1987
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 Sty 2011, 13:57
Miejscowość: Wielkopolska
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki
    Czy naprawa turbosprężarek zawsze jest opłacalna? Tańsze rozwiązania nie zawsze przynoszą zadowalający efekt, a koszty naprawy często zamiast się zmniejszać, rosną. W silnikach Diesla większość turbosprężarek ma obecnie konstrukcję ...
    Bieżnikowanie opon - nie tylko w czasie kryzysu Bieżnikowanie opon - nie tylko w czasie kryzysu
    Rok 2011 był dla polskich bieżnikowni bardzo dobry. Wszystkie zakłady bieżnikujące opony odczuły zwiększony popyt na opony bieżnikowane zwłaszcza w drugiej połowie roku. Tendencja wzrostowa widoczna też była w pierwszych ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Nowy VW Sportsvan
      Lexus RC F V8 477KM, 2015
      GER 4x4 offroad
      Summer Cars Party 2009