Jeśli zbiera opony z zewnątrz to wina zbyt dużej zbieżności w kierunku wartości "+". Jeśli jest dobrze ustawiona to zbierać już nie będzie a to że ściąga to już wina opon. Czasem pomimo że nie widać większego zużycia na bierzniku może ściągać i to mocno. Może to być wina różnicy w ciśnieniach (zakładam że to już sprawdziłeś) albo dość ciekawa jeszcze jedna rzecz w którą niektórzy klienci nie wierzą (ich strata, tylko wymieniają co popadnie a na końcu pukają się w głowę) że w przypadku opon BEZKIERUNKOWYCH, odwrócenie jednej z nich w przeciwną stronę niż "toczyła" się przez ostatni sezon powoduje nieco większym tarciem o podłoże i efekt jest taki że kierownica sama się nam przekręca przy jeździe na prost, nieraz do tego stopnia że trzeba ją dość mocno trzymać. Problem ten nie dotyczy opon kierunkowych, chyba że ktoś sezon przejeździł na odwrót
Jeszcze jedna uwaga na koniec, jeśli nie "ściąga" tylko auto jedzie prosto a kierownica jest przekręcona w bok, pomimo (tutaj trzeba być pewnym) dobrze ustawionej zbieżności należy wykonać regulację tylnej osi, w BMW akurat bardzo fajnie się ustawia zbieżność z tyłu więc problemu mieć nie będziesz...
Pozdrawiam
Niema dobrej marki, są tylko udane modele...