PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 07 Kwi 2011, 19:24

Witam.
Jestem posiadaczem VW Passata B5FL 1.9 TDI 131KM.
I mam problem.
Samochód, na zimnym silniku pali dobrze, lecz gdy się zagrzeje, nie chce palić.
Pompa ciśnieniowa była sprawdzana, jest ok.
W czym może tkwić problem ?
Proszę o jak najszybsze odpowiedzi.
seku145
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 07 Kwi 2011, 19:21
Miejscowość: R-sko
Interesujące?
0

Re: PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 07 Kwi 2011, 19:24

Reklama
Redakcja
 
Posty: 1
Rejestracja: 07 Paź 2013, 08:47
Auto: Samochód osobowy

Re: PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 07 Kwi 2011, 21:10

czujnik połozenia wałka rozrzadu, lub czujnik temp. wody? pod komputer podpinales?
tibu1
Aktywny
 
Posty: 164
Rejestracja: 20 Lut 2011, 15:29
Miejscowość: kraków
Prawo jazdy od: 18 11 2007
Interesujące?
0

Re: PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 08 Kwi 2011, 15:40

Pod komputer podpinałem, nic nie wykazało.
Zaprowadzilem do mechanika, wykasowal bledy, cos tam odczyscil jakis czujnik i mialo byc ok. Lecz dalej jest ten sam problem. Mysleli ze to pompa cisnieniowa, lecz wyjeta byla, i jest sprawna.
Nie mam pojecia co to moze byc...
seku145
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 07 Kwi 2011, 19:21
Miejscowość: R-sko
Interesujące?
0

Re: PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 08 Kwi 2011, 17:24

Zdejmij kostkę z czujnika temperatury i wówczas spróbuj odpalić.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1013
Rejestracja: 09 Wrz 2010, 10:07
Miejscowość: koluszki
Interesujące?
0

Re: PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 08 Kwi 2011, 22:25

Czujnik nie ma nic do odpalania. Nie w passacie.
Jesli juz to bym stawial na przeplywke lub czujnik cisnienia doladowania w dolocie tuz za glowica po prawej;)
A i pozdrow pana mechanika ode mnie, tego co ci bledy kasowal;) I jak bedziesz pozdrawial powiedz ze jedziesz do kolecia ktory zrobi logi i chyba wypadalo by zeby oddal kase za kasowanie bledow bo to moze kazdy zrobic kablem za 15zl.

Tu trzeba logi wtryskow i turbiny zrobic-a do tego to juz wypadalo by byc mechanikiem a nie ;''mehanikiem'';)

A wracajac do tematu, czy odczules tez spadki mocy zamulanie i tp? Wieksze spalanie lub niebiesko-szary dymek?
Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
Seba TDI
Aktywny
 
Posty: 159
Rejestracja: 29 Sty 2011, 21:58
Miejscowość: Crewe UK
Interesujące?
0

 
  • Galeria motoryzacyjna
    Skoda Fabia Super 2000, Esapekka Lappi, Janne Ferm, 69. Rajd Polski
    Ford Mustang, Międzynarodowy Zlot Pojazdów Zabytkowych, Oława 2013
    Audi Avant MTM RS6 R, 702KM
    Porsche Panamera 4S, tył
    Targi AutoSalon, bass i tuning

Zapłon