PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

  • Poinformuj znajomych na Facebook-u o tym wątku
  • Poinformuj innych ludzi na Wykopie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Twitter-ze o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na Blip-ie o tym wątku
  • Poinformuj znajomych na GG o tym wątku

PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 07 Kwi 2011, 19:24

Witam.
Jestem posiadaczem VW Passata B5FL 1.9 TDI 131KM.
I mam problem.
Samochód, na zimnym silniku pali dobrze, lecz gdy się zagrzeje, nie chce palić.
Pompa ciśnieniowa była sprawdzana, jest ok.
W czym może tkwić problem ?
Proszę o jak najszybsze odpowiedzi.
seku145
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 07 Kwi 2011, 19:21
Miejscowość: R-sko
Interesujące?
1


Re: PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 07 Kwi 2011, 21:10

czujnik połozenia wałka rozrzadu, lub czujnik temp. wody? pod komputer podpinales?
tibu1
Aktywny
 
Posty: 164
Rejestracja: 20 Lut 2011, 15:29
Miejscowość: kraków
Prawo jazdy od: 18 11 2007
Interesujące?
0

Re: PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 08 Kwi 2011, 15:40

Pod komputer podpinałem, nic nie wykazało.
Zaprowadzilem do mechanika, wykasowal bledy, cos tam odczyscil jakis czujnik i mialo byc ok. Lecz dalej jest ten sam problem. Mysleli ze to pompa cisnieniowa, lecz wyjeta byla, i jest sprawna.
Nie mam pojecia co to moze byc...
seku145
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 07 Kwi 2011, 19:21
Miejscowość: R-sko
Interesujące?
0

Re: PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 08 Kwi 2011, 17:24

Zdejmij kostkę z czujnika temperatury i wówczas spróbuj odpalić.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1013
Rejestracja: 09 Wrz 2010, 10:07
Miejscowość: koluszki
Interesujące?
0

Re: PassaT B5FL - Dziwny problem z odpalaniem.

Post» 08 Kwi 2011, 22:25

Czujnik nie ma nic do odpalania. Nie w passacie.
Jesli juz to bym stawial na przeplywke lub czujnik cisnienia doladowania w dolocie tuz za glowica po prawej;)
A i pozdrow pana mechanika ode mnie, tego co ci bledy kasowal;) I jak bedziesz pozdrawial powiedz ze jedziesz do kolecia ktory zrobi logi i chyba wypadalo by zeby oddal kase za kasowanie bledow bo to moze kazdy zrobic kablem za 15zl.

Tu trzeba logi wtryskow i turbiny zrobic-a do tego to juz wypadalo by byc mechanikiem a nie ;''mehanikiem'';)

A wracajac do tematu, czy odczules tez spadki mocy zamulanie i tp? Wieksze spalanie lub niebiesko-szary dymek?
Pelna gama zarowek LED SMD, car audio, wachacze do vag, sprzet do diagnostyki!
Seba TDI
Aktywny
 
Posty: 159
Rejestracja: 29 Sty 2011, 21:58
Miejscowość: Crewe UK
Interesujące?
0

 
  • Galeria motoryzacyjna
    Le Mans Classic 2012, BMW Motorsport, 3
    Stoisko Ferrari na targach
    Batman - Monster Truck, 3
    Drift, 8
    Targi AutoSalon, bass i tuning

Zapłon