Passat CC 1,8 TSI -proszę o poradę

24 Mar 2017, 14:06

Zagazowac da sie wszystko,osobiscie nie radzilbym zagazowania tego silnika,zadnego z bezposrednim wtryskiem benzyny,chociaz jus instalki do takich silnikow sa sukcesywnie wdrazane.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8465
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

24 Mar 2017, 20:48

jakiś konkretny powód twojej wypowiedzi istnieje?? Możesz napisać dlaczego nie radzisz gazować silników z bezpośrednim wtryskiem??
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

24 Mar 2017, 20:54

Podobnie myślałem, dopóki sam nie zagazowałem bezpośredniego wtrysku. I teraz śmiać mi się chce, jak inni dalej tak mówią. Jest to kwestia doświadczenia - ja je już zdobyłem i mogę się pozytywnie wypowiadać.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

25 Mar 2017, 21:05

Ludzie jeszcze widać sie boją tego,ale to juz wchodzi co raz bardziej w rynek i w sumie taka kolej rzeczy. Tak samo jak branża motoryzacyjna się rozwija tak samo branża z instalacjami LPG podąża za nimi jak cień :)
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

25 Mar 2017, 22:03

Bo to jak z początkami lpg. Złe itd. Ale jak niebawem znikną samochody z pośrednim wtryskiem, to znów zasilanie bezpośredniego stanie się normą.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

26 Mar 2017, 13:50

Dokładnie, zgadzam sie z tym stwierdzeniem, ale już znam dużo takich niedowiarków którzy tak mówili i teraz jeżdżą na gazie ;)
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kultowe japońskie samochody sportowe
    Japońscy producenci nie bez powodu słyną z konstruowania zgrabnych roadsterów i wyjątkowych sportowych samochodów. Wiele modeli stworzonych w Kraju Kwitnącej Wiśni na stałe wpisało się w historię motoryzacji ...

26 Mar 2017, 18:38

artur73 napisał(a):artur73

poczytaj jeszcze o instalacjach do bezpośredniego wtrysku, ale kluczową informacją jest że da się śmiało ten silnik zagazować, daj znać jak się na coś zdecydujesz
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

27 Mar 2017, 05:11

Ja bym sie ie zastanawiał tylko montować. Jak możesz podaj kod silnika to z ciekawosci sie sprawdzi czy jest opracowany przez gaziarzy
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

27 Mar 2017, 07:35

No kod to BZB -1,8 TSI -2008 Passat CC-160KM.
Tak jak napisałem wcześniej ,jest do tego silnika dedykowana instalacja BRC.
Dobry wybór ,czy szukać innej instalacji?
I jest jeszcze kwestia tego żeby było to poprawnie zamontowane. W Poznaniu są przynajmniej 2 firmy montujące BRC do tego silnika ale nie wiem na którą się zdecydować.
Niby istnieją te firmy od lat ale nie znam nikogo ,kto montował tam instalkę do bezpośredniego wtrysku.
Po prostu kolega chcę zminimalizować ryzyko spier... tematu. :)

Dlatego zwrócił się do mnie a ja do Was o wszystkie możliwe podpowiedzi i pomoc w zagazowaniu tego fajnego auta.
Z pośrednim wtryskiem nie byłoby żadnego problemu ,bo sam jeżdżę zagazowanymi autami od 14 lat i wiem co i gdzie należy przedsięwziąć aby było spoko ...ale z tym bezpośrednim wtryskiem jestem zielony.
WARTO WCHODZIĆ W TĘ INSTALKĘ BRC??? :roll:
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
 
Posty: 5787
Zdjęcia: 38
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

27 Mar 2017, 18:01

Może być drogo w perspektywie czasu.... wiele wątków o tym było.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

27 Mar 2017, 19:31

sam montaż instalacji nie jest skomplikowany bo dostaje się dokładna rozpiskę gdzie co założyć i podłączyć nawet z konkretną mapą gazową, kwestia tylko że każde auto jest inne i nie zawsze pasują i trzeba samemu wprowadzać korekty tak jest w dpi czy zenit direct jeżeli chodzi o brc nie ma takiej możliwości
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

27 Mar 2017, 21:48

NIe ma czegoś takiego jak dedykowana instalacja pod model samochodu. Kazda poprawnie zamontowana się sprawdzi. Jesli chodzi o bezpośredni wtrysk to program do instalacji jest pisany pod dany silnik - i tym wyróżnikiem własnie jest kod silnika.

Jabym BRC odpuścił - i założył coś z Poslkiej stajni. -łatwiejsza dostępność warsztatów i cześci poza tym masz bezpośredni kontakt z producentem tych instlacji. a z BRC mozesz pogadać z dytrybutorem który stawia na sprzedaż srpzedaż i nic więcej , gorzej z serwisem
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

27 Mar 2017, 22:28

Tak jak pisalem wczesniej. BRC w czasie gwarancji moze i jest i ok ale dopytaj co pozniej w koncu to twoje pieniążki. Ja bym nie założył BRC poniewaz masz polskich producentow i ten silnik jest bardzo dobrze opracowany
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

28 Mar 2017, 18:41

Ja to polecę swoją zenit pro direct. montowałem u producenta. kiedyś to wszystko liczyłem - co mi się bardziej opłaci założyć. renoma, cena, jakość wykonania etc. wyszło z przewagą dla tj polskiej instalacji.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

28 Mar 2017, 21:18

Dla mnie polskie instalację to pionierzy jeśli chodzi o zaangażowanie i twórczość programową dużo lepiej przewyższając instalacje włoskie.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014