Pedal sprzegla po wcisnieciu zostaje na podlodze

pedal sprzegla po wcisnieciu zostaje na podlodze

21 Sty 2013, 08:48

Witam,opisze dokladnie o co mi chodzi i w jaki sposob zaistnial ten problem.
Przepraszam odrazu za teks ale to jest moj pierwszy i nie wiem jak zabardzo opisywac.

Usterka jest brak sprzegla tzn po nacisnieciu ono spada na dol i nie odbija.wczoraj rano bylo wszystko ok az do mometu jak niechcial mi odpalic silnik ( kontrolki sie swieca ale po zgasnieciu od nagrzania sie swiec przekrecam kluczyk i brak odzewu) pierwsze co to zobaczylem pod maske i po ogledzinach znalazlem usterke byl nia przepalony kabel na rozryszniku.
Zabralem sie do jego demontazu , z dolna sruba nie bylo problemu ale za to gorna tak bo zlaczka od sprzegla( jest tam hydrauliczne) przeszkadzala mi przy odkrecaniu wiec ja zdjolem i zabezpieczylem przed wyciekiem. Naprawiony rozruszni zamontowalem ponownie podlonczylem wszystkie przewody zasilania oraz ten od sprzegla, i nadszedl czas testu.
Naciskam na pedal sprzegla a tam brak go bo pedal lezy na podlodze, musze go podciagnac dlonia i po ponownym wcisnieciu nie wraca.I tu wlasnie sie zastanawiam gdzie moze byc przycyna bo chac go odpowietrzyc ( na tej koncowce co demontowalem do zdjecia rozrusznika) brak rekacji na wciskanie. Dodm ze plyn jest

Zapomialem dodac ze jest to vw bora 1,9 tdi r 2001
jefrey7253
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 21 Sty 2013, 08:23
Prawo jazdy od: 18 05 1989
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw bora
Silnik: 1,9 tdi
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: pedal sprzegla po wcisnieciu zostaje na podlodze

21 Sty 2013, 11:25

Obstawiam na pompę sprzęgła.
Co do odpowietrzania, może się przyda brak-sprzegla-laguna-vt63074.htm#p370841
Strimi
Początkujący
 
Posty: 73
Rejestracja: 15 Sty 2013, 10:54
Prawo jazdy od: 04 05 1985
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Opel Vectra B
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: pedal sprzegla po wcisnieciu zostaje na podlodze

21 Sty 2013, 12:12

powiem Ci ze tez o tym na poczatku pomyslalem nawet jakis tam sprzeglik. Ale jak sobie usiadlem na spokojnie przemyslalem to to malo mozliwe bo przed odlonczniem ozrusznika auto bylo na zwenatrz i jak wpychalem je na kanal to zmienialem biegi i wszystko bylo ok.
Dopiero po ponowym podloncznieu nie dzialal wiec nie wiem sam
jefrey7253
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 21 Sty 2013, 08:23
Prawo jazdy od: 18 05 1989
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw bora
Silnik: 1,9 tdi
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi i-MiEV dla Uniwersytetu Południowej Kalifornii Mitsubishi i-MiEV dla Uniwersytetu Południowej Kalifornii
    Firma Mitsubishi Motors North America (MMNA) współpracuje z Uniwersytetem Południowej Kalifornii (USC) oraz należącą do tej szacownej uczelni Viterbi School of Engineering, tworząc w kampusie projekt "żywego laboratorium" ...
    [A] Matiz 0,8 / Seicento 0.9 / 106 1,0 / Lupo 1,0 [A] Matiz 0,8 / Seicento 0.9 / 106 1,0 / Lupo 1,0
    Podstawowe kryteria zestawienia: - samochód segmentu A - pojemność silnika do 999ccm - modele z ok. 2000r. Wytypowane modele do zestawienia: - Daewoo Matiz 0,8 - 51KM - Fiat Seicento 0,9 - 39KM - Peugeot 106 1,0 - ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Lexus LC 500, przód
      Renault Megane 1.6 dCi, ekologiczny samochód
      Suzuki XL7
      SuperOES & BMW Challenge - 10.03.2012, Tor Poznań - zdj. 3