Pędzony na obie osie do 35 tys. zł

Pędzony na obie osie do 35 tys. zł

05 Sty 2017, 20:01

Powoli rozglądam się za samochodem dla siebie. Na codzień jeżdżę Partnerem 1.6 HDI, w garażu stoi Saab 9-3 Aero. Bardzo dużo teraz jeżdżę, zima w pełni i doszedłem do wniosku, że napęd na cztery koła jest stworzony do jazdy na codzień. Dlatego też szukam mocnego samochodu z dobrym napędem na obie osie. Wymagania:
- duża moc (Saab przyzwyczaił mnie do przyzwoitego przyspieszenia, kolejny wóz nie może być gorszy)
- musi dobrze znosić gaz (tak, w grę wchodzi tylko benzyna / benzyna + lpg)
- raczej skłaniam się ku 6 - biegowemu manualowi
- ksenon lub biksenon
- skóra lub połskóra
- porządny napęd 4x4, nie jakieś dołączane z Haldexem, jak w Golfie 4 czy A3
- nadwozie dowolne, byle nie van i SUV.
Jakies propozycje?
Ostatnio edytowany przez Slim17 05 Sty 2017, 20:45, edytowano w sumie 2 razy
Slim17
Początkujący
 
Posty: 178
Rejestracja: 21 Sie 2011, 15:27
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Pędzony na obie osie do 35 tys. zł

05 Sty 2017, 20:23

Honda Legend, Audi A4 z quattro itp, Subaru Legacy itp Mitsubishi Lancer Evo.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2515
Zdjęcia: 21
Rejestracja: 17 Lip 2007, 15:30
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy od: 27 02 2003
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Pędzony na obie osie do 35 tys. zł

06 Sty 2017, 15:30

Jak Audi to tylko A6 2.7T w manualu. Z tym, że koszty utrzymania zapewne przerażają.
A4 B6 odpada.
Subaru niestety też, zanim kupiłem Saaba, szukałem Legacy/Outbacka, no ale niestety mocne silniki 2.5T czy 3.0 nie nadają się zbytnio do LPG i mają kłopotliwą i kosztowną regulację luzów zaworowych. Poza tym świetne auto, porządny napęd na cztery koła, mocne silniki. No ale niestety - odpada.
Honda Legend z tego co wiem ma napęd na przód, dopiero od 4. generacji był AWD, jednak ns nią mnie nie stać.
Co do Lancera Evo hmm... nie wiem skąd on tutaj się wziął. Za przyzwoity egzemplarz V czy VI trzeba wydać pewnie z 50-60k, o generacjach 7-9 nawet nie wspomnę.
Slim17
Początkujący
 
Posty: 178
Rejestracja: 21 Sie 2011, 15:27
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

Re: Pędzony na obie osie do 35 tys. zł

06 Sty 2017, 16:39

To wygląda na to, że nie ma na rynku auta dla Ciebie :D
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2515
Zdjęcia: 21
Rejestracja: 17 Lip 2007, 15:30
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy od: 27 02 2003
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Pędzony na obie osie do 35 tys. zł

06 Sty 2017, 17:35

Można tak powiedzieć, jestem bardzo wymagający w tej kwestii :)
Slim17
Początkujący
 
Posty: 178
Rejestracja: 21 Sie 2011, 15:27
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ford GT Ford GT
    Ford GT nie jest oczywiście modelem seryjnym, a egzemplarzem po skrajnych modyfikacjach dokonanych przez Performance Power Racing z Florydy. Specjaliści z tej firmy w konstrukcji pojazdu zastosowali materiał wykorzystywany ...
    Brak snu to jak nadmiar alkoholu u kierowcy Brak snu to jak nadmiar alkoholu u kierowcy
    Powodów zmęczenia i niewyspania może być wiele, przede wszystkim jednak to brak odpowiedniej ilości snu. Zachowania zaspanej osoby za kierownicą są równie niebezpieczne jak tej kierującej pojazdem pod wpływem ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Sharan, wnętrze
      VW TOURAN CZARNY MAT
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Ford Focus II, Bestia
      Wyścigi na motorach na 1-8 mili