Peugeot 307 - problem ze światłami

Peugeot 307 - problem ze światłami

07 Lip 2016, 04:25

Witam serdecznie. Mam pewien problem i nie wiem jak go opisać... Otóż musze włączać osobno lewe i prawe światła mijania. Lewe normalnie pokrętłem a prawe pokrętłem obok tam gdzie się włącza przeciwmgielne :oops: natomiast gdy włączę sobie światła długie i z powrotem mijania to te prawe się rozlacza i na nowo trzeba włączyć. :| trochę popaprane auto mam od niedawna i jestem laikiem jeśli chodzi o naprawy. Proszę o pomoc. I z góry dziękuję za wyrozumialosc
mati11osw
Nowicjusz

Auto: Peugeot 307
Silnik: 2.0 16V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Peugeot 307 problem z swiatlami

07 Lip 2016, 10:31

Na początek radziłbym podmienić tą dźwignie na taka samą od innej 307-ki, na szrocie powinna być mozliwość sprawdzenia części. W tych autach te dźwignię często padały, a skoro wszystkie światla świecą, to musi być kwestia w tym joysticku.
Anjin
Aktywny

Auto: Peugeot

Re: Peugeot 307 - problem ze światłami

07 Lip 2016, 18:54

Rozejrze sie za tym joystikiem. Ale to dziwne joystyk dziala wszystkie swiatla swieca. Boje sie ze to cos z elektryka :/
mati11osw
Nowicjusz

Auto: Peugeot 307
Silnik: 2.0 16V
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2002

Re: Peugeot 307 - problem ze światłami

08 Lip 2016, 15:29

mati11osw napisał(a):Ale to dziwne joystyk dziala wszystkie swiatla swieca. Boje sie ze to cos z elektryka
Moim zdaniem problem będzie w tym jak ty to piszesz "joysticku". Mogą być nadpalone styki i źle kontaktuje po załączeniu. Podmień go jak radził poprzednik i zobaczysz czy problem ustąpi.
Kacper
Stały forumowicz

Zdjęcia: 3291
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Lexus LFA - nieznana historia legendy Lexus LFA - nieznana historia legendy